Komunikaty PR

Kokosowość Level Wawel - nowa czekolada kokosowa z Wawelu

2024-02-19  |  13:30
Biuro prasowe

Nowa tabliczka od marki Wawel to połączenie królewskiej jakości czekolady z puszystym nadzieniem pełnym wiórków kokosa, które stanowi aż 45% masy produktu. Czekolada Wawel Kokosowa 87 g od lutego dostępna jest w sklepach w całej Polsce.

Dobre składniki, pyszna czekolada

Słodka nowość została stworzona zgodnie z ideą projektu Dobre Składniki. Zawarty w niej aromat jest naturalny, a cały skład maksymalnie krótki i prosty. Nad procesem tworzenia produktów marki Wawel czuwa Rada Ekspertów, do której należą m.in. specjaliści do spraw żywienia. Dzięki niej słodkości z Wawelu mają nie tylko pyszny i wyjątkowy smak, ale też jakość na wysokim poziomie - na poziomie Level Wawel! 

Jeszcze więcej kokosu!

Nowa tabliczka Kokosowa 87 g to nie jedyna słodycz z Wawelu, którą pokochają entuzjaści kokosa. Producent w swoim portfolio ma także inne produkty z tą egzotyczną nutą. Praliny Michałki Kokosowe z Wawelu to pyszna wariacja kultowych cukierków o intensywnie kokosowym nadzieniu, które doskonale komponuje się z chrupiącymi orzeszkami arachidowymi. Fanom MINIczekolad z Wawelu przypadnie do gustu MINIczekolada Danusia Kokosowa 38 g. To znana od ponad 100 lat słodka przekąska w kokosowej odsłonie, gdzie smak deserowej cienkiej czekolady harmonijnie łączy się z wakacyjnym smakiem kokosa. Kolejna ciekawa propozycja to duża czekolada nadziewana Crunchy Coco 258 g. To mocno mleczna czekolada nadziewana kokosowym nadzieniem z kawałkami wiórków kokosowych oraz kuleczek ryżowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.