Kokosowość Level Wawel - nowa czekolada kokosowa z Wawelu
Nowa tabliczka od marki Wawel to połączenie królewskiej jakości czekolady z puszystym nadzieniem pełnym wiórków kokosa, które stanowi aż 45% masy produktu. Czekolada Wawel Kokosowa 87 g od lutego dostępna jest w sklepach w całej Polsce.
Dobre składniki, pyszna czekolada
Słodka nowość została stworzona zgodnie z ideą projektu Dobre Składniki. Zawarty w niej aromat jest naturalny, a cały skład maksymalnie krótki i prosty. Nad procesem tworzenia produktów marki Wawel czuwa Rada Ekspertów, do której należą m.in. specjaliści do spraw żywienia. Dzięki niej słodkości z Wawelu mają nie tylko pyszny i wyjątkowy smak, ale też jakość na wysokim poziomie - na poziomie Level Wawel!
Jeszcze więcej kokosu!
Nowa tabliczka Kokosowa 87 g to nie jedyna słodycz z Wawelu, którą pokochają entuzjaści kokosa. Producent w swoim portfolio ma także inne produkty z tą egzotyczną nutą. Praliny Michałki Kokosowe z Wawelu to pyszna wariacja kultowych cukierków o intensywnie kokosowym nadzieniu, które doskonale komponuje się z chrupiącymi orzeszkami arachidowymi. Fanom MINIczekolad z Wawelu przypadnie do gustu MINIczekolada Danusia Kokosowa 38 g. To znana od ponad 100 lat słodka przekąska w kokosowej odsłonie, gdzie smak deserowej cienkiej czekolady harmonijnie łączy się z wakacyjnym smakiem kokosa. Kolejna ciekawa propozycja to duża czekolada nadziewana Crunchy Coco 258 g. To mocno mleczna czekolada nadziewana kokosowym nadzieniem z kawałkami wiórków kokosowych oraz kuleczek ryżowych.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.