Komunikaty PR

Klasyczne smaki oraz intrygujące nowości – dwie strony menu Costa Coffee

2021-04-07  |  13:35
Biuro prasowe

Stale pojawiające się w menu nowości to tylko część przepysznych propozycji, jakie oferuje Costa Coffee. W kawiarniach na odkrycie czeka również szeroka oferta kaw klasycznych. Obok smakowych propozycji jak np. Salted Caramel Latte, Latte waniliowe na napoju owsianym oraz Mangoccino znajdziemy wszystkim dobrze znane, aromatyczne Flat White, łączące najlepsze ziarna kawy z niewiarygodnie puszystą pianką.

 

Energia zaklęta w delikatności

 

W menu Costa Coffee do skosztowania poleca się klasyczna, flagowa Flat White, która od lat zachwyca wszystkich kawoszy swoim niepowtarzalnym charakterem. Zaskakuje intensywnym smakiem oraz orzechowo-karmelowymi nutami.

 

- Żadna z kaw nie oddaje tak dobrze ekspertyzy i doświadczenia Costa Coffee jak Flat White. Ta mleczna kawa przygotowana na cortissimo oraz teksturowanym mleku jest bardzo intensywna w smaku, naturalnie lekko słodka i doskonale podkreśla orzechowo-karmelowy smak mieszanki Mocha Italia Signature Blend. To także kawa, która pokazuje kunszt naszych baristów, którzy prześcigają się w estetyce przygotowywanych wzorów Latte Art.mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.

 

Wiosna ze smakiem

 

Wiosna nie może obejść się bez kaw smakowych. W Costa Coffee miłośnicy zarówno klasycznych, jak i owocowych propozycji znajdą coś dla siebie. Do odkrycia w menu jest Salted Caramel Latte - czyli kawa w typie latte macchiato. Jej subtelny smak słonego karmelu komplementuje aksamitną mleczną piankę oraz perfekcyjne espresso Costa Coffee. Całość jest zwieńczona ciasteczkową, przyjemnie chrupiącą posypką amaretti. Mangoccino natomiast to kolejne latte macchiato, tym razem w owocowym wydaniu. Przyjemna pianka i perfekcyjne espresso Costa Coffee są w przepyszny sposób połączone z egzotycznym, słodkim smakiem mango. Latte na napoju owsianym o smaku waniliowym to propozycja dla Gości kawiarni poszukujących wegańskich produktów. Popularna wersja waniliowa to także idealna opcja dla osób nietolerujących laktozę – napój owsiany dodatkowo podkreśla wytrawny smak kawy, a udekorowanie specjalną posypką czekoladową przypomina o 50. urodzinach Costa Coffee!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.