Klasyczne smaki oraz intrygujące nowości – dwie strony menu Costa Coffee
Stale pojawiające się w menu nowości to tylko część przepysznych propozycji, jakie oferuje Costa Coffee. W kawiarniach na odkrycie czeka również szeroka oferta kaw klasycznych. Obok smakowych propozycji jak np. Salted Caramel Latte, Latte waniliowe na napoju owsianym oraz Mangoccino znajdziemy wszystkim dobrze znane, aromatyczne Flat White, łączące najlepsze ziarna kawy z niewiarygodnie puszystą pianką.
Energia zaklęta w delikatności
W menu Costa Coffee do skosztowania poleca się klasyczna, flagowa Flat White, która od lat zachwyca wszystkich kawoszy swoim niepowtarzalnym charakterem. Zaskakuje intensywnym smakiem oraz orzechowo-karmelowymi nutami.
- Żadna z kaw nie oddaje tak dobrze ekspertyzy i doświadczenia Costa Coffee jak Flat White. Ta mleczna kawa przygotowana na cortissimo oraz teksturowanym mleku jest bardzo intensywna w smaku, naturalnie lekko słodka i doskonale podkreśla orzechowo-karmelowy smak mieszanki Mocha Italia Signature Blend. To także kawa, która pokazuje kunszt naszych baristów, którzy prześcigają się w estetyce przygotowywanych wzorów Latte Art. – mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.
Wiosna ze smakiem
Wiosna nie może obejść się bez kaw smakowych. W Costa Coffee miłośnicy zarówno klasycznych, jak i owocowych propozycji znajdą coś dla siebie. Do odkrycia w menu jest Salted Caramel Latte - czyli kawa w typie latte macchiato. Jej subtelny smak słonego karmelu komplementuje aksamitną mleczną piankę oraz perfekcyjne espresso Costa Coffee. Całość jest zwieńczona ciasteczkową, przyjemnie chrupiącą posypką amaretti. Mangoccino natomiast to kolejne latte macchiato, tym razem w owocowym wydaniu. Przyjemna pianka i perfekcyjne espresso Costa Coffee są w przepyszny sposób połączone z egzotycznym, słodkim smakiem mango. Latte na napoju owsianym o smaku waniliowym to propozycja dla Gości kawiarni poszukujących wegańskich produktów. Popularna wersja waniliowa to także idealna opcja dla osób nietolerujących laktozę – napój owsiany dodatkowo podkreśla wytrawny smak kawy, a udekorowanie specjalną posypką czekoladową przypomina o 50. urodzinach Costa Coffee!
Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®!
Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel
Fanex wprowadza dwa nowe dipy do nachosów: pomidorowy i serowy
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
Sztuczna inteligencja coraz bliższa ludzkiemu sposobowi przyswajania wiedzy. Naukowcy opracowali model, który uczy się języka tak jak dzieci
Naukowcy z Uniwersytetu Nowojorskiego opracowali model uczenia maszynowego, który naśladuje sposób, w jaki dzieci uczą się języka. Wykorzystując nagrania wideo i audio rejestrowane z perspektywy małego dziecka, model z powodzeniem nauczył się dopasowywać słowa do odpowiadających im obrazów. Wysoka, dwukrotnie większa niż w przypadku dużo większych modeli skuteczność pozwala przypuszczać, że jesteśmy bliscy zrozumienia tego, w jaki sposób dzieci zaczynają rozumieć język i go używać. Dotychczas poruszaliśmy się w obszarze niepotwierdzonych, a jedynie uprawdopodobnionych teorii.
Ochrona środowiska
Sprzedaż pomp ciepła spadła o 1/3. Branża liczy na odbicie dzięki aktywnej polityce rządu
Ubiegły rok nie był udany dla branży urządzeń grzewczych – przyznaje Polska Organizacja Rozwoju Technologii Pomp Ciepła (PORT PC). Sprzedaż w tym sektorze spadła o ponad 30 proc., a w przypadku domów jednorodzinnych o około 40 proc. Prezes zarządu tej organizacji liczy na aktywną politykę rządu. Wśród możliwych rozwiązań wymienia m.in. wprowadzenie specjalnej taryfy dla pomp ciepła oraz obniżenie VAT–u na energię elektryczną. Ocenia, że przy sprzyjających okolicznościach sprzedaż pomp ciepła w 2024 roku może wzrosnąć o 20 proc.
Edukacja
Polscy seniorzy w ogonie UE pod względem umiejętności cyfrowych. Rząd chce zaangażować w edukację media publiczne
W Polsce jest blisko 10 mln osób w wieku 60+. Według danych Eurostatu tylko niewielki procent tej grupy ma podstawowe umiejętności cyfrowe, a z badań Fundacji Digital Poland wynika, że 37 proc. polskich seniorów uznaje korzystanie z technologii cyfrowych i internetu za zbyt skomplikowane. – Mamy dużo do nadrobienia – podkreśla Marzena Okła-Drewnowicz, ministra ds. polityki senioralnej. Jak wskazuje, w tej grupie potrzebna jest przede wszystkim szersza edukacja, w którą zaangażowane będą m.in. media publiczne. Nowa perspektywa finansowa UE stwarza możliwość skorzystania z dużej puli środków przeznaczonych specjalnie na ten cel.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.