Kaufland w Kościanie zmienił się dla klientów
Strefa Świadomego Odżywiania, automat do przyjmowania szklanych butelek, wędzarnia, kasy samoobsługowe oraz multimedialne czytniki cen – to nowości, które pojawiły się w zmodernizowanym sklepie Kaufland w Kościanie przy Alei Kościuszki 9. W markecie wprowadzono liczne rozwiązana ułatwiające klientom codzienne zakupy.
W zmodernizowanym sklepie klienci mogą korzystać z wielu cyfrowych rozwiązań. Należą do nich m.in. nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów, aktywować specjalne kupony, a przy ladzie obsługowej zapoznać się ze składem produktów oferowanych na wagę. Klienci preferujący płatności bezgotówkowe mogą od teraz korzystać z kas samoobsługowych. Podążając za trendami konsumenckimi, Kaufland stworzył w sklepie Strefę Świadomego Odżywiania, w której można znaleźć produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym oraz cieszące się coraz większą popularnością, w tym artykuły wegańskie i wegetariańskie, a także z niską zawartością cukru czy bez glutenu. W markecie wprowadzono również wędzarnię, która umożliwia zakup produktów wędzonych na miejscu. Odnowiona została lada obsługowa, przy której dostępny jest starannie dobrany asortyment mięs, wędlin, serów oraz gotowych przekąsek. Oferta sklepu Kaufland w Kościanie liczy kilkanaście tysięcy produktów, a ważną część asortymentu stanowią artykuły świeże, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów.
W sklepie wdrożono także rozwiązania przyjazne środowisku, w tym energooszczędne oświetlenie LED oraz nowoczesne meble chłodnicze. Klienci, którzy do tej pory oddawali kaucjonowane butelki w punkcie informacyjnym, od teraz będą mogli zrobić to za pomocą specjalnego automatu, który wygeneruje bon do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci. Odnowione zostały również toalety a dla klientów zamontowano także szafki depozytowe.
Atrakcje z okazji modernizacji
W odnowionym sklepie w Kościanie Kaufland przygotował specjalne atrakcje. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można wziąć udział w czwartek 5 maja, w godzinach 10:00-18:00, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród są przede wszystkim produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz Bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny). Ponadto w dniach 5-11 maja klienci zmodernizowanej placówki będą mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty promocyjnej – ceny wybranych produktów zostały obniżone nawet o ponad 40 procent.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.