Już 5 mln użytkowników korzysta z aplikacji mobilnej CCC
Ponad 5 milionów osób pobrało aplikację mobilną CCC. Dzięki niej użytkownicy mają dostęp nie tylko do bogatej oferty produktowej, ale także unikalnych treści, które są aktualizowane według bieżących trendów. Chcąc uczcić tę wyjątkową liczbę pobrań, Grupa CCC wystartowała także ze specjalną kampanią promocyjną „5 powodów”, której celem jest pokazanie korzyści płynących z posiadania aplikacji. Do udziału w akcji zaproszono znanych polskich influencerów.
Każdego tygodnia aplikację CCC pobiera na swój telefon średnio 100 tysięcy osób. Obecnie mogą z niej korzystać klienci w Polsce, Czechach, Słowacji, Austrii, Rumunii, na Węgrzech, a od niedawna także w Bułgarii. Treści dla każdego kraju dobierane są indywidualnie zgodnie z preferencjami konsumentów i lokalnymi trendami.
– Pięć milionów pobrań w ok. dwa lata od startu to duży sukces, który jest zasługą całego zespołu, pracującego nad aplikacją. Jej funkcjonalności są cały czas rozwijane, a my dokładamy wszelkich starań, aby naszym klientom oferować najlepsze produkty oraz ciekawe i inspirujące treści. Ta imponująca liczba użytkowników pokazuje, że obrany przez nas kierunek jest zgodny z oczekiwaniem konsumentów – mówi Aleksandra Koclejda, Mobile Content Coordinator w Grupie CCC.
Grupa CCC stale pracuje nad kolejnymi usprawnieniami i wprowadza do aplikacji nowe funkcjonalności, które są przydatne dla użytkowników. Obecnie jej posiadacze mogą skorzystać z wielu ciekawych opcji, które sprawiają, że zakupy są jeszcze prostsze i wygodniejsze. W aplikacji dostępne są m.in.
- Funkcja Visual Search, która pozwala na wyszukiwanie asortymentu na podstawie wgranych przez klienta zdjęć. Algorytm identyfikuje charakterystyczne cechy danego produktu oraz wyszukuje najbardziej podobne z asortymentu sklepu.
- Usługa esize.me, dzięki której klienci mogą wirtualnie przymierzyć obuwie i mieć pewność,
że wybiorą właściwy rozmiar. - Zeskanowanie kodu kreskowego pokaże natomiast dostępność potrzebnego rozmiaru w najbliższych salonach oraz w aplikacji.
- Klub CCC - od marca br. każda osoba posiadająca aplikację mobilną może skorzystać także z nowej odsłony programu lojalnościowego, który codziennie dostarcza im nowe, spersonalizowane oferty, ekskluzywne treści oraz atrakcyjne promocje.
- W aplikacji klienci znajdą także mnóstwo inspiracji i mogą korzystać z modowych porad od stylistów.
„A jaki jest Twój powód?”
Promocji aplikacji mobilnej CCC towarzyszy akcja – „5 powodów”. Jej celem jest zapoznanie klientów ze wspomnianymi funkcjonalnościami oraz usługami dostępnymi z poziomu smartfona. Do współpracy zaproszono znane w Polsce osobowości internetowe. Ambasadorzy akcji opowiedzą w swoich kanałach o zaletach aplikacji CCC. W czasie kampanii zostanie zorganizowany również konkurs „A jaki jest Twój powód?”, w którym 5 osób będzie mogło wygrać voucher na zakupy. Warunkiem dołączenia do niego, jest umieszczenie na Instagramie postu o jednej z zalet aplikacji. Projekt zwieńczy live styling, podczas którego ambasadorki kampanii rozpropagują ideę sisterhood oraz podpowiedzą, jak korzystać z wybranych funkcji aplikacji.
– Zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy przedstawicieli młodego pokolenia, ponieważ wiemy, że są to osoby, dla których nowoczesne technologie są naturalnym środowiskiem. Świetnie rozumieją też aktualne trendy i oczekiwania młodszych konsumentów, którzy wolą robić zakupy poprzez aplikacje mobilne niż platformy internetowe. Mamy więc nadzieję, że dzięki rozpoczętej akcji nasi nowi klienci dowiedzą się, że trendy, inspiracje i ulubione produkty są zawsze „pod ręką” – dodaje Aleksandra Koclejda.
Więcej informacji o aplikacji mobilnej CCC, dostępnych jest na: https://ccc.eu/pl/aplikacja-mobilna

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.