Komunikaty PR

„Jedna to za mało” – Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad

2020-10-19  |  12:00
Biuro prasowe

19 października Wawel rusza z ogólnopolskim konkursem dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”, który wspiera całą kategorię czekolad. Aktywacja jest częścią jesiennej kampanii promującej czekolady i zachęca do zapoznania się z bogatym portfolio marki Wawel.

 

We wrześniu tego roku Wawel promował swoje czekolady m.in. w spotach telewizyjnych. Z kolei od 19 października kategorię wspierać będzie konkurs dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”. Jego mechanizm opiera się na premiowaniu większych zakupów, co równocześnie może zainspirować konsumentów to spróbowania kolejnych propozycji spośród szerokiej gamy czekolad z Wawelu. Konkurs obejmuje zarówno czekolady klasyczne 100g - pełne i nadziewane, duże – dostępne w oryginalnej formie z całusami, jak również gorzkie czekolady Premium z wysoką zawartością ziarna kakaowca z certyfikatem Rainforest Alliance oraz nowe czekolady „Ziarna Świata”. Na czas trwania akcji konkursowej przygotowano dedykowane formy podania – wielopaki klasycznych czekolad Wawel i specjalne, konkursowe banderole.

 

Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody. W każdym tygodniu do wygrania jest ekspres do kawy i 100 kuponów Sodexo o wartości 100 zł. Zasady są niezwykle proste. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić minimum dwie dowolne czekolady Wawel. Następnie, korzystając ze strony www.jednatozamalo.pl – napisać, którą z czekolad lubi się najbardziej i dlaczego. Konkurs trwa od 19 października do 15 listopada 2020. Aktywację wspiera silna kampania reklamowa w digitalu, zaś w punktach sprzedaży - specjalne materiały POS.

 

Czekoladowa jesień marki Wawel to nie tylko sprzedażowe wsparcie dla kategorii, ale i nowości produktowe. Wawel wprowadził właśnie do swojego portfolio nową linię gorzkich czekolad „Ziarna Świata”, które powstają z jedynie trzech składników i oparte są o ziarno kakaowca pochodzące z regionalnych plantacji w Kamerunie, Wenezueli i Ghanie. Produkty te oferowane są w matowych, kartonikowych opakowaniach z charakterystycznymi motywami nawiązującymi do regionów pochodzenia. Podobna zmiana dotknęła również Czekolady Premium – 70% cocoa, 90% cocoa oraz trzy warianty 70% cocoa – ze skórką pomarańczy, z cząstkami miętowymi oraz z drobinkami kawy i kakaowca. Wszystkie gorzkie Czekolady Premium od jesieni tego roku dostępne będą w eleganckich kartonikach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Oferta „Niska cena cały rok w Costa Coffee Biuro prasowe
2021-03-05 | 12:12

Oferta „Niska cena cały rok" w Costa Coffee

Przygotowując ofertę „Niska cena cały rok” Costa Coffee połączyła wyśmienity smak i najwyższą jakość produktów z przystępnymi cenami. Od rozgrzewających kaw,
Handel Wiosenne nowości od Wawelu
2021-02-22 | 15:00

Wiosenne nowości od Wawelu

Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej
Handel Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego
2021-02-19 | 17:20

Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego

Vending, czyli zautomatyzowana forma zaopatrywania konsumenta w produkty, to nie od dziś znany w Polsce sposób sprzedawania pożywienia i nie tylko. Dużą popularnością, zwłaszcza

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Firma

Polacy opracowali grę VR sterowaną za pomocą mózgu. Znajdzie zastosowanie m.in. w szkoleniach żołnierzy i e-sporcie

Technologia VR, która do tej pory częściej kojarzona była z rozrywką, znajduje coraz większe uznanie w biznesie, przemyśle, nauce i medycynie. Połączenie grywalizacji z możliwością badania ludzkich odruchów pozwoli na nowy wymiar analizy danych o ciele człowieka. Tworzona przez Polaków gra z wykorzystaniem elementów wirtualnej rzeczywistości może być wykorzystana m.in. w szkoleniach pracowników, ponieważ pozwala na trening w niemal każdych warunkach i z niemal każdymi narzędziami. Sprawdzi się np. w szkoleniach kontrolerów ruchu lotniczego, żołnierzy jednostek specjalnych, ale też w neuromarketingu czy e-sporcie.

Firma

Polacy opracowali grę VR sterowaną za pomocą mózgu. Znajdzie zastosowanie m.in. w szkoleniach żołnierzy i e-sporcie

Technologia VR, która do tej pory częściej kojarzona była z rozrywką, znajduje coraz większe uznanie w biznesie, przemyśle, nauce i medycynie. Połączenie grywalizacji z możliwością badania ludzkich odruchów pozwoli na nowy wymiar analizy danych o ciele człowieka. Tworzona przez Polaków gra z wykorzystaniem elementów wirtualnej rzeczywistości może być wykorzystana m.in. w szkoleniach pracowników, ponieważ pozwala na trening w niemal każdych warunkach i z niemal każdymi narzędziami. Sprawdzi się np. w szkoleniach kontrolerów ruchu lotniczego, żołnierzy jednostek specjalnych, ale też w neuromarketingu czy e-sporcie.