Komunikaty PR

Innowacyjne narzędzie marketingu

2020-11-20  |  14:00
Biuro prasowe

Nowe wymagania w obszarze sprzedaży

Sytuacja, z jaką mamy do czynienia w ostatnich miesiącach, stworzyła zupełnie nowe wyzwania w obszarze marketingu sprzedaży. Z jednej strony są one związane z wprowadzonymi zasadami i wymogami obowiązującymi w punktach sprzedaży, usługowych i użyteczności publicznej. Widoczne są również znaczące zmiany w samych zachowaniach konsumenckich, w tym silne oczekiwanie dotyczące zwiększenia bezpieczeństwa podczas zakupów.

Smartec – unikalny nośnik reklamy

Smartec jest narzędziem, które w idealny sposób odpowiada zarówno na potrzeby konsumenta, jak i marketingowca czy sprzedawcy, przynosząc szereg konkretnych korzyści. Przede wszystkim, to wymierny wzrost sprzedaży, zwłaszcza, gdy zostanie zastosowana kompilacja narzędzi prosprzedażowych – czyli kolejne elementy brandowe (np. dodatkowe ekspozycje) po wejściu do sklepu czy punktu usługowego.

Smartec jest wyposażony w wysokiej jakości ekran firmy LG, przeznaczony do długiej, nieprzerwanej pracy i efektywnie przyciągający uwagę. Stwarza możliwość prezentacji różnorodnych treści promocyjnych, dotyczących produktów czy usług. Ekran jest umieszczony na wysokości wzroku, co zapewnia jasny i klarowny przekaz. Można tu wyświetlać zapętlające się filmy czy animacje, co stanowi dużą przewagę nad innymi rozwiązaniami reklamowymi w punkcie sprzedaży bądź usługowym. – Jako praktyk-marketingowiec, dostrzegam ważne, unikalne korzyści, jakie oferuje tego typu urządzenie – mówi Gabriela Antczak (Marketing Outsourcing), strateg i ekspertka w obszarze marketingu. – To doskonałe rozwiązanie marketingowe w tzw. strefie wejścia, która ma ogromne znaczenie dla podejmowania późniejszych decyzji zakupowych. Zazwyczaj jednak trudno jest tam skutecznie przyciągnąć świadomą uwagę klienta. Smartec daje taką możliwość. Wiemy również, jak wiele komunikatów reklamowych jest kierowanych w stronę klienta w punkcie sprzedaży. Często jest to po prostu nadmiar treści, wobec których konsument staje się obojętny. Smartec jest jedynym nośnikiem reklamy, do którego nasi klienci muszą podejść – tym samym nawiązując kontakt z wyświetlanym komunikatem. To prawdziwa innowacja i skuteczna odpowiedź na powstałe w ostatnim czasie potrzeby.

Jakość, bezpieczeństwo i wygoda

Smartec został zaprojektowany z myślą o utrzymaniu wysokiej higieny w miejscach publicznych, takich jak supermarkety, dworce, placówki bankowe i pocztowe, stacje benzynowe czy ośrodki administracji publicznej. Jest przystosowany do pracy w miejscach o dużym natężeniu ruchu.

Automatyczny system podawania środka dezynfekującego ogranicza możliwości przenoszenia wirusów i bakterii. Dysza pozwala idealnie rozprowadzić preparat w formie sprayu. Ekran może też posłużyć do prezentacji wyraźnego komunikatu na temat obowiązku dezynfekcji rąk, co ograniczy konieczność przekazywania tej informacji przez personel.

Smartec może być dostosowany do indywidualnych wymagań. Można go doposażyć w dodatkowe komponenty, jak czujnik do mierzenia temperatury, miejsce na ulotki itp. Istnieje również możliwość dostosowania go wizualnie do konkretnego brandu czy pomalowania na wybrany kolor. Dzięki temu powstaje narzędzie zindywidualizowane, pracujące na rzecz marki w zakresie marketingu pięciu zmysłów.

Wyróżnia go wysoka jakość wykonania i estetyczny design. Jest produkowany z aluminium, co czyni całą konstrukcję solidną i lekką, zapewniając długie oraz bezawaryjne użytkowanie. Zachowuje wszelkie standardy bezpieczeństwa i może być zasilany zarówno z sieci elektrycznej, jak i za pomocą akumulatora. Daje również możliwość zdalnego zarządzania kontentem. Duża mobilność standu ułatwia jego przemieszczanie.

Smartec jest w całości wykonany w Polsce. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta! Biuro prasowe
2024-11-20 | 15:00

Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!

Limitowana edycja to nie tylko pyszny pomysł na prezent, ale i sposób, by dodać magii każdej chwili spędzonej z bliskimi – z nutą ciepła, radości i zimowego
Handel Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
2024-11-20 | 08:30

Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?

Jak wzmocnić komunikację z klientem? Jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej oraz rozwiązania technologiczne, by być bliżej konsumentów? Jak zachować bezpieczeństwo
Handel Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
2024-11-19 | 13:00

Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich

  Dynamiczny rozwój e-commerce zwiększa zapotrzebowanie na usługi logistyczne, szczególnie w zakresie dostaw na tzw. ostatniej mili. Wzmożona sprzedaż online, zwłaszcza

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi

Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.

Firma

Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych

Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.