Komunikaty PR

Innowacyjne narzędzie marketingu

2020-11-20  |  14:00
Biuro prasowe

Nowe wymagania w obszarze sprzedaży

Sytuacja, z jaką mamy do czynienia w ostatnich miesiącach, stworzyła zupełnie nowe wyzwania w obszarze marketingu sprzedaży. Z jednej strony są one związane z wprowadzonymi zasadami i wymogami obowiązującymi w punktach sprzedaży, usługowych i użyteczności publicznej. Widoczne są również znaczące zmiany w samych zachowaniach konsumenckich, w tym silne oczekiwanie dotyczące zwiększenia bezpieczeństwa podczas zakupów.

Smartec – unikalny nośnik reklamy

Smartec jest narzędziem, które w idealny sposób odpowiada zarówno na potrzeby konsumenta, jak i marketingowca czy sprzedawcy, przynosząc szereg konkretnych korzyści. Przede wszystkim, to wymierny wzrost sprzedaży, zwłaszcza, gdy zostanie zastosowana kompilacja narzędzi prosprzedażowych – czyli kolejne elementy brandowe (np. dodatkowe ekspozycje) po wejściu do sklepu czy punktu usługowego.

Smartec jest wyposażony w wysokiej jakości ekran firmy LG, przeznaczony do długiej, nieprzerwanej pracy i efektywnie przyciągający uwagę. Stwarza możliwość prezentacji różnorodnych treści promocyjnych, dotyczących produktów czy usług. Ekran jest umieszczony na wysokości wzroku, co zapewnia jasny i klarowny przekaz. Można tu wyświetlać zapętlające się filmy czy animacje, co stanowi dużą przewagę nad innymi rozwiązaniami reklamowymi w punkcie sprzedaży bądź usługowym. – Jako praktyk-marketingowiec, dostrzegam ważne, unikalne korzyści, jakie oferuje tego typu urządzenie – mówi Gabriela Antczak (Marketing Outsourcing), strateg i ekspertka w obszarze marketingu. – To doskonałe rozwiązanie marketingowe w tzw. strefie wejścia, która ma ogromne znaczenie dla podejmowania późniejszych decyzji zakupowych. Zazwyczaj jednak trudno jest tam skutecznie przyciągnąć świadomą uwagę klienta. Smartec daje taką możliwość. Wiemy również, jak wiele komunikatów reklamowych jest kierowanych w stronę klienta w punkcie sprzedaży. Często jest to po prostu nadmiar treści, wobec których konsument staje się obojętny. Smartec jest jedynym nośnikiem reklamy, do którego nasi klienci muszą podejść – tym samym nawiązując kontakt z wyświetlanym komunikatem. To prawdziwa innowacja i skuteczna odpowiedź na powstałe w ostatnim czasie potrzeby.

Jakość, bezpieczeństwo i wygoda

Smartec został zaprojektowany z myślą o utrzymaniu wysokiej higieny w miejscach publicznych, takich jak supermarkety, dworce, placówki bankowe i pocztowe, stacje benzynowe czy ośrodki administracji publicznej. Jest przystosowany do pracy w miejscach o dużym natężeniu ruchu.

Automatyczny system podawania środka dezynfekującego ogranicza możliwości przenoszenia wirusów i bakterii. Dysza pozwala idealnie rozprowadzić preparat w formie sprayu. Ekran może też posłużyć do prezentacji wyraźnego komunikatu na temat obowiązku dezynfekcji rąk, co ograniczy konieczność przekazywania tej informacji przez personel.

Smartec może być dostosowany do indywidualnych wymagań. Można go doposażyć w dodatkowe komponenty, jak czujnik do mierzenia temperatury, miejsce na ulotki itp. Istnieje również możliwość dostosowania go wizualnie do konkretnego brandu czy pomalowania na wybrany kolor. Dzięki temu powstaje narzędzie zindywidualizowane, pracujące na rzecz marki w zakresie marketingu pięciu zmysłów.

Wyróżnia go wysoka jakość wykonania i estetyczny design. Jest produkowany z aluminium, co czyni całą konstrukcję solidną i lekką, zapewniając długie oraz bezawaryjne użytkowanie. Zachowuje wszelkie standardy bezpieczeństwa i może być zasilany zarówno z sieci elektrycznej, jak i za pomocą akumulatora. Daje również możliwość zdalnego zarządzania kontentem. Duża mobilność standu ułatwia jego przemieszczanie.

Smartec jest w całości wykonany w Polsce. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce Biuro prasowe
2024-04-26 | 15:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z
Handel Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Handel Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.