Innowacyjne narzędzie marketingu
Nowe wymagania w obszarze sprzedaży
Sytuacja, z jaką mamy do czynienia w ostatnich miesiącach, stworzyła zupełnie nowe wyzwania w obszarze marketingu sprzedaży. Z jednej strony są one związane z wprowadzonymi zasadami i wymogami obowiązującymi w punktach sprzedaży, usługowych i użyteczności publicznej. Widoczne są również znaczące zmiany w samych zachowaniach konsumenckich, w tym silne oczekiwanie dotyczące zwiększenia bezpieczeństwa podczas zakupów.
Smartec – unikalny nośnik reklamy
Smartec jest narzędziem, które w idealny sposób odpowiada zarówno na potrzeby konsumenta, jak i marketingowca czy sprzedawcy, przynosząc szereg konkretnych korzyści. Przede wszystkim, to wymierny wzrost sprzedaży, zwłaszcza, gdy zostanie zastosowana kompilacja narzędzi prosprzedażowych – czyli kolejne elementy brandowe (np. dodatkowe ekspozycje) po wejściu do sklepu czy punktu usługowego.
Smartec jest wyposażony w wysokiej jakości ekran firmy LG, przeznaczony do długiej, nieprzerwanej pracy i efektywnie przyciągający uwagę. Stwarza możliwość prezentacji różnorodnych treści promocyjnych, dotyczących produktów czy usług. Ekran jest umieszczony na wysokości wzroku, co zapewnia jasny i klarowny przekaz. Można tu wyświetlać zapętlające się filmy czy animacje, co stanowi dużą przewagę nad innymi rozwiązaniami reklamowymi w punkcie sprzedaży bądź usługowym. – Jako praktyk-marketingowiec, dostrzegam ważne, unikalne korzyści, jakie oferuje tego typu urządzenie – mówi Gabriela Antczak (Marketing Outsourcing), strateg i ekspertka w obszarze marketingu. – To doskonałe rozwiązanie marketingowe w tzw. strefie wejścia, która ma ogromne znaczenie dla podejmowania późniejszych decyzji zakupowych. Zazwyczaj jednak trudno jest tam skutecznie przyciągnąć świadomą uwagę klienta. Smartec daje taką możliwość. Wiemy również, jak wiele komunikatów reklamowych jest kierowanych w stronę klienta w punkcie sprzedaży. Często jest to po prostu nadmiar treści, wobec których konsument staje się obojętny. Smartec jest jedynym nośnikiem reklamy, do którego nasi klienci muszą podejść – tym samym nawiązując kontakt z wyświetlanym komunikatem. To prawdziwa innowacja i skuteczna odpowiedź na powstałe w ostatnim czasie potrzeby.
Jakość, bezpieczeństwo i wygoda
Smartec został zaprojektowany z myślą o utrzymaniu wysokiej higieny w miejscach publicznych, takich jak supermarkety, dworce, placówki bankowe i pocztowe, stacje benzynowe czy ośrodki administracji publicznej. Jest przystosowany do pracy w miejscach o dużym natężeniu ruchu.
Automatyczny system podawania środka dezynfekującego ogranicza możliwości przenoszenia wirusów i bakterii. Dysza pozwala idealnie rozprowadzić preparat w formie sprayu. Ekran może też posłużyć do prezentacji wyraźnego komunikatu na temat obowiązku dezynfekcji rąk, co ograniczy konieczność przekazywania tej informacji przez personel.
Smartec może być dostosowany do indywidualnych wymagań. Można go doposażyć w dodatkowe komponenty, jak czujnik do mierzenia temperatury, miejsce na ulotki itp. Istnieje również możliwość dostosowania go wizualnie do konkretnego brandu czy pomalowania na wybrany kolor. Dzięki temu powstaje narzędzie zindywidualizowane, pracujące na rzecz marki w zakresie marketingu pięciu zmysłów.
Wyróżnia go wysoka jakość wykonania i estetyczny design. Jest produkowany z aluminium, co czyni całą konstrukcję solidną i lekką, zapewniając długie oraz bezawaryjne użytkowanie. Zachowuje wszelkie standardy bezpieczeństwa i może być zasilany zarówno z sieci elektrycznej, jak i za pomocą akumulatora. Daje również możliwość zdalnego zarządzania kontentem. Duża mobilność standu ułatwia jego przemieszczanie.
Smartec jest w całości wykonany w Polsce.

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy
Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.