Komunikaty PR

​IdoSell i Packeta pomogą wyjść sprzedawcom na zagraniczne rynki

2021-10-14  |  17:00
Biuro prasowe

 

IdoSell i Packeta ogłaszają integrację. Dzięki tej współpracy kilka tysięcy polskich sklepów internetowych będzie mogło wejść na zagraniczne rynki lub rozwinąć swój biznes w Europie, Rosji czy USA.

 

Polska platforma sklepowa IdoSell łączy siły ze świadczącą globalne usługi logistyczne Packetą. Dzięki tej integracji, ponad 6 tys. sklepów internetowych otrzyma możliwość szybkiej i taniej przesyłki do 34 krajów z Europy, Azji i Ameryki. Packeta zaoferuje merchantom dostęp do 8 tys. własnych punktów odbioru, 92 tys. partnerskich oraz inne możliwości dostarczania przesyłek za granicę (platforma współpracuje z 70 firmami kurierskimi).

 

- Packeta oferuje całą logistykę i automatyzację w jednym miejscu, dzięki czemu e-sklep nie musi szukać dostawców na własną rękę, negocjować z nimi cen, a następnie podpisywać kilku różnych umów. Proszę sobie wyobrazić, ile czasu zajęłoby wejście na kilka rynków, na których jest co najmniej kilka firm kurierskich, które dostarczają przesyłki w różne regiony danego kraju. Każdą taką firmę trzeba nie tylko znaleźć, ale też sprawdzić i wynegocjować warunki współpracy. Natomiast Packeta dostarcza całą infrastrukturę, wsparcie oraz elastyczne formy dostawy w przystępnych cenach w zintegrowanym module, który wystarczy tylko uruchomić – wyjaśnia Dawid Bednarek, Dyrektor ds. sprzedaży w Packeta Polska.

 

W ciągu ostatnich miesięcy wiele działań IdoSell koncentruje się wokół cross-border. Współpraca z Packetą ma pomóc sprzedawcom, którzy korzystają z platformy, w nawiązywaniu relacji z zagranicznymi partnerami biznesowymi i organizowaniu kampanii marketingowych.

 

- Sprzedaż cross-border jest jednym z dominujących kierunków we współczesnym e-commerce. W IdoSell staramy się wspierać sprzedawców i umożliwiać im podążanie za najnowszymi trendami. Integracja z Packetą może pomóc naszym klientom w rozwoju biznesu oraz zwiększeniu sprzedaży. Cieszymy się, że dzięki tej współpracy jesteśmy w stanie usprawnić proces sprzedaży zagranicznej naszych merchantów – mówi Piotr Wawer, head działu marketingu z IdoSell.

 

 

***

Packeta to globalna, cyfrowa platforma e-commerce. Założona w 2010 roku w Czechach przez Simonę Kijonkovą jako spółka Zasikovna. W ciągu dekady przekształciła się w holding funkcjonujący pod nazwą Packeta Group, zrzeszający 14 podmiotów. Firma świadcząc kompleksowe usługi logistyczne dla sklepów internetowych szybko zyskała pozycję lidera w branży. Obecnie Packeta działa w 8 krajach, realizuje dostawy do 34 krajów, posiada ponad 8 000 własnych punktów odbioru, 92 000 punktów partnerskich i współpracuje z ponad 30 000 sklepów internetowych. W 2020 roku obsłużyła 40,5 mln przesyłek. Firma pomaga także swoim Partnerom rozwijać biznes za granicą, dostosowując elastycznie usługę do ich potrzeb.

IdoSell to platforma sklepowa firmy IAI. Od ponad 20 lat współtworzy sklepy internetowe, których sprzedaż rośnie dwa razy szybciej niż średnia rynkowa. IdoSell to także zaawansowane technologicznie narzędzie, które pozwala na dużą sprzedaż i nieustanny rozwój. Obecnie obsługuje ponad 6 tys. e-sklepów. Ich GMV w 2020 roku osiągnęło przeszło 12,5 mld zł. IdoSell współpracuje z takimi partnerami jak Packeta, Facebook, Google, InPost, Wish, Amazon czy Frisbo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.