Huawei z własną strefę marki na Allegro
Huawei uruchomił swoją strefę marki na Allegro, największej platformie e-commercowej w Polsce. Na początek klienci będą mogli kupić tam wybrane smartwatche marki, w tym z najnowszej serii Huawei Watch 3, inteligentne opaski sportowe oraz bezprzewodowe słuchawki. Osoby, które kupią w nowej strefie smartwatch Huawei, mogą wygrać osobiste spotkanie z ambasadorem marki Robertem Lewandowskim.
Strefę Huawei na Allegro można znaleźć pod linkiem: https://allegro.pl/uzytkownik/HUAWEI_STORE
Klienci, którzy odwiedzą strefę Huawei na Allegro i kupią jeden ze smartwatchy Huawei, mogą wygrać osobiste spotkanie z Robertem Lewandowskim. Aby o nie powalczyć, wystarczy między 6 a 15 sierpnia kupić smartwatch, odpowiedzieć na pytanie konkursowe „Jakie cechy Huawei Watch najlepiej korespondują z Robertem Lewandowskim i dlaczego”, a następnie odpowiedź wysłać na adres konkurshuawei@huawei.com. Regulamin promocji dostępny jest na stronie: https://allegro.pl/uzytkownik/HUAWEI_STORE?tags%5B%5D=SHOP-TAG-102065436-ba21ac2a-d64c-4bc4-9739-a2aeb2e84e26
Huawei Watch 3 Pro i Watch 3 to najnowsze flagowe smartwatche marki, działające w oparciu o autorski system operacyjny HarmonyOS. Urządzenia, oprócz długiego czasu pracy na jednym ładowaniu i funkcji monitorowania zdrowia i aktywności fizycznej, wyposażone są w nowe funkcje, w tym mierzenie temperatury skóry czy wykrywanie upadku.
Seria Huawei Watch 3 – szlachetny design i wygoda użytkowania
Najnowsza seria Huawei Watch 3 wyróżnia się eleganckim designem oraz mnogością inteligentnych funkcji, w tym nowościami, które nie były dostępne w poprzednich modelach marki. Tarcza zegarków z serii Watch 3 pokryta jest wysokiej jakości szkłem, a dzięki zastosowaniu nanopowłoki ochronnej, wyświetlacz jest odporny na zarysowania i ślady odcisków palców.
Spód koperty w Huawei Watch 3 Pro wykonany jest z przyjaznego dla skóry, ceramicznego materiału – dzięki temu jego powierzchnia jest przyjemna w dotyku i gładka, co pomaga w stałym i dokładnym monitorowaniu tętna. Tarcza zegarka wykonana jest ze stopu tytanu klasy lotniczej, połączonego
z kryształami szafiru, co gwarantuje najwyższą jakość i trwałość. Obrotowa koronka umożliwia wygodne, precyzyjne powiększanie i pomniejszanie obrazów oraz sterowanie opcjami menu.
Bateria w Watch 3 Pro działa nawet do 3 tygodni na jednym ładowaniu w trybie ultra, 7 dni w trybie LTE oraz 5 dni w trybie smart (podczas korzystania z funkcji eSIM). Model Watch 3 w trybie ultra umożliwia do 2 tygodni pracy na jednym ładowaniu, natomiast w przypadku korzystania z eSIM – do 3 dni. W obydwu modelach, zaledwie 10 minut bezprzewodowego ładowania pozwala na uzupełnienie energii baterii do 20% i 15 godzin pracy w trybie LTE.
System HarmonyOS w najnowszej serii smartwatchy przynosi również nowy wygląd interfejsu wyświetlacza – menu aplikacji jest oparte na motywie szachownicy, dzięki czemu odczytywanie informacji jest proste i wygodne. Huawei Watch 3 Pro umożliwia korzystanie z tarcz w formie interaktywnej, dzięki możliwości tworzenia spersonalizowanych animacji oraz wgrywania zdjęć czy filmów (wideo w zwolnionym tempie lub filmów poklatkowych).
Jeszcze łatwiejsza komunikacja
Smartwatche z serii Watch 3 obsługują usługę eSIM, dzięki czemu użytkownik może korzystać z tego samego numeru telefonu w smartfonie i w smartwatchu. Smartwatche obsługują również tryb SOS, dzięki któremu w nagłych przypadkach można połączyć się telefonicznie z lokalnymi służbami ratunkowymi. Urządzenia wyposażone są w funkcje umożliwiające śledzenie informacji o taksówkach czy statusu lotu podczas podróży, bez konieczności wyjmowania smartfona.
W serii Watch 3 znajduje się również preinstalowany sklep z aplikacjami AppGallery, który umożliwia instalowanie dodatkowych aplikacji na urządzenie.
Zdrowie i kondycja pod kontrolą
Smartwatche z serii Watch 3 obsługują aż 100 trybów sportowych, w tym 19 profesjonalnych dyscyplin, 12 rodzajów aktywności na świeżym powietrzu oraz 7 treningów halowych. Urządzenia rejestrują kluczowe dane, takie jak czas trwania treningu, spalone kalorie, tętno, postęp ćwiczeń czy czas regeneracji. Huawei Watch 3 i Watch 3 Pro wyposażone są w precyzyjny czujnik, który wykrywa temperaturę skóry na nadgarstku, dzięki czemu monitoruje zmiany temperatur i wyświetla przypomnienia, jeśli istnieje ryzyko wystąpienia gorączki. Urządzenia obsługują również ulepszoną technologię TruSeen™ 4.5 z całodobowym monitorowaniem pulsu oraz natlenienia krwi SpO2, a także możliwość mierzenia poziomu stresu i jakości snu.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.