Komunikaty PR

HORTEX WPROWADZA NA RYNEK SOKI W INNOWACYJNYM OPAKOWANIU TETRA PAK

2022-02-15  |  13:00
Biuro prasowe

Firma Hortex właśnie wprowadziła na rynek swoje produkty – w tym flagowy sok jabłkowy – w przyjaznym środowiskowo opakowaniu. Polska jest drugim krajem w Europie, w którym konsumenci mogą sięgnąć po innowacyjne rozwiązanie Tetra Brik® Aseptic 1000 Ultra Edge z zakrętką WingCap™ 30.

Zakrętka opakowania, które aż w 87% składa się z materiałów odnawialnych, jest wykonana z polimerów pochodzenia roślinnego (wyprodukowanych z certyfikowanej trzciny cukrowej) i dzięki specjalnej konstrukcji pozwala uniknąć marnowania żywności. Opakowanie jest lżejsze o 11% w porównaniu z wcześniejszym rozwiązaniem (TPA 1000 HC27 w wersji standardowej). W połączeniu z bardziej zrównoważonym składem obniża to emisję CO2 o 31%. Karton Tetra Pak można poddać pełnemu recyklingowi.

O współpracy z firmą Hortex mówi Lyndsey Loyden-Edwards, Dyrektor Generalna Tetra Pak na Europę Wschodnią: Nasza rola, zarówno w skali globalnej, jak i w Polsce, pozostaje niezmienna – jest to ścisła współpraca z naszymi klientami, mająca na celu dostarczanie im innowacyjnych oraz przyjaznych środowisku rozwiązań w zakresie pakowania i przetwórstwa żywności. Wprowadzenie nowego, bardziej zrównoważonego opakowania we współpracy z Hortex, jest przykładem takiego działania. Pokazuje, że celem obu firm jest dążenie do zeroemisyjności i odejście od surowców kopalnych na korzyść tych o pochodzeniu roślinnym.

Działania podsumowuje także Piotr Chęcielewski, Dyrektor Marketingu Hortex: Nasza marka znana jest w Polsce i Europie wschodniej od dziesięcioleci, dlatego bierzemy na siebie odpowiedzialność podawania naszym konsumentom produktów najwyższej jakości. Nasze dostępne w Polsce surowce w niemal 100% pochodzą z obszaru nie większego niż 100 km od zakładu, a zespół R&D ciągle pracuje nad innowacjami. Jednak sam produkt to nie wszystko. Dlatego wybieramy najlepsze dostępne opakowania, takie które zapewniają bezpieczeństwo konsumpcji, ale także dbają o planetę. Dlatego wybraliśmy Tetra Pak.

Wprowadzenie Tetra Brik® Aseptic 1000 Ultra Edge z zakrętką WingCap™ 30 na polski rynek jest kolejnym kamieniem milowym na drodze Tetra Pak do stworzenia opakowania, które będzie neutralne klimatycznie i wykonane w całości z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Bankowość

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.