Komunikaty PR

Green Caffè Nero doceniona przez ekspertów i klientów. Dwie prestiżowe nagrody

2020-02-11  |  11:00

Green Caffè Nero może pochwalić się kolejnymi dwoma prestiżowymi wyróżnieniami. Firma zajęła pierwsze miejsce wśród firm gastronomicznych w badaniu KPMG „CX głównym celem transformacji biznesowej” oraz została nagrodzona statuetką CEE Retail Awards. Pierwsza nagroda to wyróżnienie ze strony zadowolonych klientów, drugą zaś przyznali eksperci sektora retail.

Wyróżnienie od klientów

Z danych KMPG wynika, że wskaźnik Customer Experience Excellence, czyli tzw. doświadczenia klienta, wzrósł w Polsce o 3,5 proc. w skali roku. Na poziom zadowolenia klientów składa się wiele czynników – to już nie tylko niska cena czy dobra jakość obsługi, ale również wiarygodność czy możliwość personalizacji oferty. By w możliwie jak najlepszy sposób zmierzyć poziom zadowolenia klientów i zrozumieć ich prawdziwe doświadczenia, w badaniu zastosowano metodologię Sześciu Filarów™ Customer Experience, Wspomniane filary to wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia.

To między innymi te aspekty zdecydowały o docenieniu przez klientów marki Green Caffè Nero. Kawiarnie Green Caffe Nero zajęły pierwsze miejsce w sektorze gastronomii, a w filarze Czas i Wysiłek Green Caffè Nero znalazły się w pierwszej trójce, obok marek Pandora oraz Hebe. Spośród wszystkich 202 marek z 10 sektorów firma zajęła 20. miejsce, ex aequo ze startupem Revolut.

Eksperci docenili – po raz drugi z rzędu

Druga z nagród to CEE Retailer Award, przyznana na gali, organizowanej przez Europa Property. Uroczystość skupiała przedsiębiorców z branży retail. Marka Green Caffè Nero została nagrodzona w kategorii Coffeeshop Retailer. W odróżnieniu od wyróżnienia w raporcie KMPG, w tym przypadku – zamiast klientów - o przyznaniu nagrody decydowało jury złożone z ponad 60 ekspertów z branży. Warto zauważyć, że to drugie z rzędu wyróżnienie dla marki – również w 2019 roku marka Green Caffè Nero zdobyła nagrodę dla najlepszego przedsiębiorstwa w swojej kategorii.

- Obie nagrody przysporzyły nam wiele radości, zostaliśmy docenieni przez jury, w którym znaleźli się znakomici fachowcy z branży retail, jak i przez samych klientów. Jesteśmy dumni, że nasze kawiarnie i to co robimy jest doceniane przez naszych gości, bo to ich zadowolenie jest dla nas miarą i podstawą sukcesu. Cieszymy się, że postrzegają nas jako godnych zaufania, wiarygodnych i „swoich”podkreśla Agata Milewska, Head of Marketing & Brand Green Caffè Nero.

Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej wspólnej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować. Green Caffè Nero posiada 69 kawiarni w Polsce, każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity Biuro prasowe
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających
Handel Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2024-12-09 | 17:00

Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii

Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do
Handel Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
2024-11-27 | 13:10

Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?

Rusza zimowa edycja Chef’s Menu, czyli MaverickFest – wyjątkowe wydarzenie stworzone przez twórców RestaurantWeekⓇ, które pozwala odkrywać najlepsze, starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa

Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.

Polityka

Europoseł AfD: Elon Musk poprawił nasz wizerunek za granicą. Jego wsparcie nam pomaga

Najpierw wywiad z Alice Weidel, współprzewodniczącą AfD, a ostatnio wystąpienie na platformie X podczas inauguracji kampanii wyborczej – w ten sposób Elon Musk wyraża swoje poparcie dla tej niemieckiej frakcji politycznej. – Wsparcie Elona Muska nam pomaga, bo w pewnym sensie AfD poprawiła swój image za granicą – mówi Tomasz Froelich, poseł do Parlamentu Europejskiego z Alternatywy dla Niemiec. Jak wskazuje, trudno przy takim poparciu utrzymać zarzut, że AfD jest ugrupowaniem prorosyjskim.

Polityka

Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej

Wielowymiarowe bezpieczeństwo skupione wokół siedmiu filarów ma być fundamentem polskiej prezydencji w UE. Kluczowe, zwłaszcza w kontekście rosnącego napięcia geopolitycznego czy zagrożenia hybrydowego, jest wzmocnienie bezpieczeństwa zewnętrznego i informacyjnego. Zgodnie z zapowiedziami Donalda Tuska konkurencyjność Europy ma z kolei zależeć od działań deregulacyjnych Parlamentu Europejskiego, polski rząd ma się też koncentrować na znoszeniu barier i obciążeń biurokratycznych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.