Komunikaty PR

Galeria Grafitt z wolnymi powierzchniami – lokalizacja dla Twojego biznesu szyta

2021-01-15  |  01:00
Biuro prasowe

Na sukces biznesu składa się kilka czynników, wśród nich trafiony pomysł, dobra lokalizacja punktu usługowo-handlowego oraz gwarancja wygodnego parkingu czy rozbudowanej sieci komunikacyjnej dla klientów. Cechy te łączy w sobie Galeria Grafitt, centrum handlowe położone w sercu Zielonej Góry, przy ulicy Boh. Westerplatte, która otwiera się na Twój biznes, oferując wolne powierzchnie.

Galeria Grafitt to kompaktowy obiekt handlowy, zapewniający wygodne i kameralne zakupy w sercu miasta, dopasowany formatem do wymagań lokalnych społeczności. Właśnie dlatego w portfolio galerii można znaleźć nie tylko znane marki, jak Partizia Aryton, Hexeline czy Knap, ale również salony należące do osób blisko związanych z województwem lubuskim. Budowanie poczucia lokalności oraz rozpoznawalności lokalnych przedsiębiorców to jedna z kluczowych misji przyjętych przez Galerię Grafitt, stąd też właściciele zachęcają do najmu wolnych przestrzeni przez aktywnie działających Zielonogórzan. – Aktualnie w ofercie posiadamy lokale usługowe o powierzchni od 36,4 do 310 m2 znajdujące się zarówno na parterze, jak i piętrze oraz wyspę o powierzchni 8 m2.  Różnorodność metraży pozwala na zaadaptowanie tych powierzchni na wiele sposobów. Świetnie sprawdzą się w nich kameralne butiki, zakład kosmetyczny, fryzjerski, ale także punkty bankowe, czy ksiągowe – podkreśla Sylwia Biegaj, zarządca Galerii Grafitt.

Galeria Grafitt położona jest w centrum głównego traktu komunikacyjnego Zielonej Góry, a to oznacza, że w jej okolicy każdego dnia przechodzi lub przejeżdża tysiące mieszkańców i osób podróżujących w celach biznesowych. Dobra siatka połączeń gwarantowana przez komunikację miejską zapewnia łatwy dojazd centrum handlowego względu na porę dnia. Dodatkowo na terenie kompleksu handlowego znajduje się funkcjonalny parking, co gwarantuje zmotoryzowanym klientom szybkie znalezienie miejsca parkingowego. – Zakupy w naszej Galerii robią nie tylko Zielonogórzanie, ale też osoby z pobliskich miejscowości i turyści, bowiem ulica Bohaterów Westerplatte to jeden z najważniejszych szlaków komunikacyjnych. Obecność w takim miejscu jest więc dużą szansą na powodzenie dla każdego rodzaju działalności – zauważa Sylwia Biegaj.

Zainteresowani szczegółami wynajmu powierzchni w Galerii Grafitt mogą kontaktować się z biurem mailowo: biuro@grafitt.com lub telefonicznie pod numerem 605 48 88 77.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.