Komunikaty PR

FX510e - Nowy system do pozłacania etykiet firmy DTM Print.

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu!

Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób  wyróżniają się na rynku. Kolorowe, metalizowane etykiety zwiększają wartość produktów i bezpośrednio przekładają się na wzrost sprzedaży. 

Dzięki nowemu systemowi nadruku folii FX510e firmy DTM Print, możliwe jest nadanie etykietom jeszcze więcej elegancji i luksusu. Użytkownicy FX510e  mogą dodawać lśniące zdobienia zarówno do czystych, jak i już zadrukowanych etykiet, niezależnie od tego, czy zostały wyprodukowane przy użyciu druku atramentowego, laserowego czy offsetowego.

FX510e jest idealnym akcesorium do dowolnej drukarki etykiet z serii LX firmy Primera. Nadaje się do drukarek atramentowych, laserowych lub wyłącznie do drukowania folią. Proces nadruku jest całkowicie cyfrowy, dzięki czemu można wydrukować praktycznie każdy projekt: obramowania, grafika, czcionki, tła i inne.

Z nowym systemem FX510e dostępne są nie tylko folie metalizowane w kolorze złotym, srebrnym, niebieskim i czerwonym, ale także kolory biały i czarny matowy oraz folia przeźroczysta. Dzięki przeźroczystej folii laminującej, możemy tworzyć etykiety z częściowymi błyszczącymi dodatkami, idealne do projektowania logo lub innych obszarów graficznych na etykiecie.

Urządzenie jest dostępne w dwóch wersjach: obok standardowego FX510e, możemy go nabyć również jako model FX510ec z wbudowanym nożem, który umożliwia cięcie etykiet ciągłych, ze znacznikiem pod etykietą i wysztancowanych.

Uszlachetnij swoje etykiety!

Fakty są takie, że produkty zawierające błyszczące zdobienia na etykietach, przyciągają wzrok klienta i pozwalają im wyróżnić się na sklepowych półkach. Sama etykieta wydaje się szlachetniejsza oraz podkreśla jakość i wartość produktu. Szczególnie właśnie metalizowane akcenty stanowią przesłanie dla luksusu i elegancji. Doskonale nadają się do win, przysmaków czy kosmetyków.

Metalizacja etykiet jest popularna na rynku od wielu lat, jednak koszty produkcji zawsze były dość wysokie. Ciężko jest zmienić projekt, bez ponoszenia dodatkowych kosztów i prawie zawsze ogranicza nas minimalna ilości zamówienia.

Nowy system FX510e firmy DTM zmienia wszystko. Teraz możemy dodawać lśniące zdobienia, błyszczące elementy, grafiki, czcionki, tła do wcześniej wydrukowanych lub całkowicie czystych etykiet. Dodatkowo nie ogranicza nas liczba minimalnego zamówienia. Drukujemy dokładnie tyle, ile potrzebujemy!

Wysoka prędkość druku i niska cena zakupu umożliwiają użytkownikowi produkcję etykiet zgodnie z zapotrzebowaniem i pożądanym nakładem. 

Różnice:

FX510e różni się nie tylko wyglądem od poprzedniego modelu FX500e. Oprócz nowej obudowy, drukarka zawiera wewnętrzny, wielofunkcyjny uchwyt na rolkę umożliwiający użycie rolek o rdzeniu do 3”. W nowej wersji dołączone jest również zewnętrzne urządzenie do odwijania etykiet zamontowane na łożyskach wałeczkowych. System obsługuje rolki etykiet o maksymalnej szerokości 114 mm (4,5”), rdzeniu do 76 mm (3”) i średnicy zewnętrznej do 254 mm (10 ”). 

Jako szczególny wyróżnik DTM Print oferuje DTM Poly Clear Gloss TT.  Jest to nowy materiał etykiet oparty na druku termicznym, który umożliwia produkcję kryształowo przejrzystych etykiet z nadrukowanymi elementami. 

Szybka i łatwa konfiguracja:

Od pierwszej instalacji, do pełnej eksploatacji drukarka DTM FX510e jest bardzo łatwa i intuicyjna w obsłudze. Ponadto w pudełku znajduje się wszystko, co jest potrzebne do rozpoczęcia drukowania etykiet.

Każdy zestaw zawiera:

  • Oprogramowaniem do projektowania etykiet NiceLabel® Free 2019 DTM Edition,
  • Cztery kolorowe taśmy startowe (złoty, srebrny, czerwony i niebieski metaliczny, każdy 101 mm x 30 m),
  • Pasywny zewnętrzny odwijak etykiet dla większych średnic rolek, wspierający rdzenie 1 ”i 3”,
  • Dwuletnia gwarancja po rejestracji produktu
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-07-06 | 09:40

AliExpress z nową platformą Connect

Podczas warsztatów „When The East Meets The West” ambasadorzy nowej platformy AliExpress Connect podzielili się spostrzeżeniami na temat najgorętszego trendu w handlu detalicznym na świecie – rozrywką zakupową.
Handel Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników
2020-06-29 | 15:00

Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników

Na rynku debiutuje Czekolada Gorzka Wawel z Kamerunu z 74% zawartością ziaren kakaowca. To pierwsza z serii czekolad o oryginalnym, regionalnym pochodzeniu ziarna kakaowego i krótkiej
Handel Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie
2020-06-23 | 10:40

Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie

Liczy się nie tylko smak, wygląd i cena – polscy konsumenci podejmując decyzję o wyborze produktów, zwracają również uwagę na sposób ich powstawania. 61% z nas

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ekologia

Jesteśmy w samym środku „tsunami e-odpadów”. Tylko gospodarka zamkniętego obiegu zapobiegnie dalszej fali zanieczyszczeń [DEPESZA]

Coraz większy popyt i zużycie urządzeń elektronicznych tworzy najszybciej rosnący strumień odpadów na świecie. Organizacja Narodów Zjednoczonych nazywa to „tsunami e-odpadów”. Trzecia edycja raportu „Global E-Waste Monitor 2020” wskazuje, że w 2019 roku ludzkość wyprodukowała 53,6 mln ton metrycznych e-odpadów. W ciągu pięciu lat ich liczba wzrosła o 21 proc. – Pilnie potrzebujemy połączenia czwartej rewolucji przemysłowej z gospodarką o obiegu zamkniętym – przekonuje Antonis Mavropoulos, przewodniczący Międzynarodowego Stowarzyszenia Odpadów Stałych.

E-commerce

Nadchodzi era post-covid commerce. Rozwój rynku będą napędzać przede wszystkim nowe technologie

Pandemia zmieniła nawyki zakupowe Polaków. Co czwarty internauta i ponad połowa e-kupujących zaczęła z jej powodu częściej robić zakupy w sieci – wynika z raportu e-Izby „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020”. – Inwestycje w technologie to podstawa e-commerce’owego rozwoju – przekonuje Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. W erze post-covid commerce inteligentny sprzęt domowy sam zamówi brakujące produkty, sztuczna inteligencja sama odgadnie potrzeby konsumenta, a sklep przyszłości będzie łączyć świat offline z wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.