Komunikaty PR

FX510e - Nowy system do pozłacania etykiet firmy DTM Print.

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu!

Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób  wyróżniają się na rynku. Kolorowe, metalizowane etykiety zwiększają wartość produktów i bezpośrednio przekładają się na wzrost sprzedaży. 

Dzięki nowemu systemowi nadruku folii FX510e firmy DTM Print, możliwe jest nadanie etykietom jeszcze więcej elegancji i luksusu. Użytkownicy FX510e  mogą dodawać lśniące zdobienia zarówno do czystych, jak i już zadrukowanych etykiet, niezależnie od tego, czy zostały wyprodukowane przy użyciu druku atramentowego, laserowego czy offsetowego.

FX510e jest idealnym akcesorium do dowolnej drukarki etykiet z serii LX firmy Primera. Nadaje się do drukarek atramentowych, laserowych lub wyłącznie do drukowania folią. Proces nadruku jest całkowicie cyfrowy, dzięki czemu można wydrukować praktycznie każdy projekt: obramowania, grafika, czcionki, tła i inne.

Z nowym systemem FX510e dostępne są nie tylko folie metalizowane w kolorze złotym, srebrnym, niebieskim i czerwonym, ale także kolory biały i czarny matowy oraz folia przeźroczysta. Dzięki przeźroczystej folii laminującej, możemy tworzyć etykiety z częściowymi błyszczącymi dodatkami, idealne do projektowania logo lub innych obszarów graficznych na etykiecie.

Urządzenie jest dostępne w dwóch wersjach: obok standardowego FX510e, możemy go nabyć również jako model FX510ec z wbudowanym nożem, który umożliwia cięcie etykiet ciągłych, ze znacznikiem pod etykietą i wysztancowanych.

Uszlachetnij swoje etykiety!

Fakty są takie, że produkty zawierające błyszczące zdobienia na etykietach, przyciągają wzrok klienta i pozwalają im wyróżnić się na sklepowych półkach. Sama etykieta wydaje się szlachetniejsza oraz podkreśla jakość i wartość produktu. Szczególnie właśnie metalizowane akcenty stanowią przesłanie dla luksusu i elegancji. Doskonale nadają się do win, przysmaków czy kosmetyków.

Metalizacja etykiet jest popularna na rynku od wielu lat, jednak koszty produkcji zawsze były dość wysokie. Ciężko jest zmienić projekt, bez ponoszenia dodatkowych kosztów i prawie zawsze ogranicza nas minimalna ilości zamówienia.

Nowy system FX510e firmy DTM zmienia wszystko. Teraz możemy dodawać lśniące zdobienia, błyszczące elementy, grafiki, czcionki, tła do wcześniej wydrukowanych lub całkowicie czystych etykiet. Dodatkowo nie ogranicza nas liczba minimalnego zamówienia. Drukujemy dokładnie tyle, ile potrzebujemy!

Wysoka prędkość druku i niska cena zakupu umożliwiają użytkownikowi produkcję etykiet zgodnie z zapotrzebowaniem i pożądanym nakładem. 

Różnice:

FX510e różni się nie tylko wyglądem od poprzedniego modelu FX500e. Oprócz nowej obudowy, drukarka zawiera wewnętrzny, wielofunkcyjny uchwyt na rolkę umożliwiający użycie rolek o rdzeniu do 3”. W nowej wersji dołączone jest również zewnętrzne urządzenie do odwijania etykiet zamontowane na łożyskach wałeczkowych. System obsługuje rolki etykiet o maksymalnej szerokości 114 mm (4,5”), rdzeniu do 76 mm (3”) i średnicy zewnętrznej do 254 mm (10 ”). 

Jako szczególny wyróżnik DTM Print oferuje DTM Poly Clear Gloss TT.  Jest to nowy materiał etykiet oparty na druku termicznym, który umożliwia produkcję kryształowo przejrzystych etykiet z nadrukowanymi elementami. 

Szybka i łatwa konfiguracja:

Od pierwszej instalacji, do pełnej eksploatacji drukarka DTM FX510e jest bardzo łatwa i intuicyjna w obsłudze. Ponadto w pudełku znajduje się wszystko, co jest potrzebne do rozpoczęcia drukowania etykiet.

Każdy zestaw zawiera:

  • Oprogramowaniem do projektowania etykiet NiceLabel® Free 2019 DTM Edition,
  • Cztery kolorowe taśmy startowe (złoty, srebrny, czerwony i niebieski metaliczny, każdy 101 mm x 30 m),
  • Pasywny zewnętrzny odwijak etykiet dla większych średnic rolek, wspierający rdzenie 1 ”i 3”,
  • Dwuletnia gwarancja po rejestracji produktu
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta! Biuro prasowe
2024-11-20 | 15:00

Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!

Limitowana edycja to nie tylko pyszny pomysł na prezent, ale i sposób, by dodać magii każdej chwili spędzonej z bliskimi – z nutą ciepła, radości i zimowego
Handel Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
2024-11-20 | 08:30

Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?

Jak wzmocnić komunikację z klientem? Jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej oraz rozwiązania technologiczne, by być bliżej konsumentów? Jak zachować bezpieczeństwo
Handel Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
2024-11-19 | 13:00

Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich

  Dynamiczny rozwój e-commerce zwiększa zapotrzebowanie na usługi logistyczne, szczególnie w zakresie dostaw na tzw. ostatniej mili. Wzmożona sprzedaż online, zwłaszcza

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.