Fanex wprowadza nowy Sos Ostry do Kebaba

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów i dodatków dla branży HoReCa, w związku z niesłabnąca popularnością dań typu kebab w Polsce, wprowadza na rynek swój autorski Sos Ostry do Kebaba. Receptura bazująca na pomidorach oraz innych warzywach z chilli, przypadnie do gustu smakoszom preferującym bardziej pikantne dania.
Nowy Sos Ostry do Kebaba od Fanex, to pikantna propozycja skierowana w stronę barów i restauracji serwujących to słynne danie. Sos jest już dostępny dla całego rynku HoReCa u przedstawicieli regionalnych oraz dystrybutorów.
Ostra receptura sosu jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują smaki z dużą nutą pikanterii. Nowy sos bazujący na pomidorach oraz innych warzywach i specjalnej mieszance przypraw z chilli, posiada pomarańczowo-czerwoną barwę oraz przyjemny pomidorowy zapach. Jego półpłynna i klarowna z cząstkami warzyw granulowanych oraz przypraw konsystencja, idealnie nadaje się jako uzupełnienie dań street-foodowych, typu kebab.
Będzie pasował także do większości wyrazistych potraw mięsnych i warzywnych z grilla, do kanapek i zapiekanek, ryb i owoców morza, a także jako dodatek do sałatek - np. tajskiej z makaronem ryżowym, krewetkami i świeżą kolendrą. Z powodzeniem sprawdzi się też jako składnik marynat do mięs.
- Widzimy coraz większą popularność dań street-foodowych w Polsce. Z pewnością królem tego rynku w naszym kraju nadal jest kebab, który uwielbiają miliony Polaków. Postanowiliśmy zatem korzystając z naszego dużego doświadczenia w produkcji sosów, stworzyć specjalnie dedykowaną recepturę właśnie pod ten turecki przysmak, który serwowany jest przecież w niezliczonej liczbie miejsc w naszym kraju. Nowy sos, tak jak w przypadku każdego innego wyrobu naszej marki, posiada bogaty smak przypraw i przyjemny aromat. Mamy nadzieję, że Klienci zasmakują w naszej nowej propozycji – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Nauka
Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.