Fanex i Yamasa - Smak japońskiej tradycji, teraz łatwo dostępny także w Polsce

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex nawiązał ekscytująca współpracę z legendarnym japońskim producentem sosów sojowych - Yamasa. Fanex rozpoczął już produkcję wyrobów Yamasa w Radonicach oraz będzie zajmował się ich dystrybucją na polskim i europejskim rynku HoReCa. Każdy z produkowanych sosów, wytwarzany jest według 400-letniej japońskiej receptury. Polski producent wyrobów dla gastronomii oferuje obecnie 4 sosy spod znaku Yamasa: Teryiaki, Sezamowy, Unagi oraz bazowy sos sojowy.
Yamasa to nie tylko marka, to kawałek japońskiej historii, istniejący nieprzerwanie od 1645 roku. To 400 lat tradycji warzenia sosów sojowych, które zdobyły najwyższe oceny jakości na całym świecie. Symbol Japonii「上」 w logo Yamasa, to gwarancja doskonałości smaku.
Sos Teriyaki - Eksploracja Nowych Smaków (1.1 kg)
Pyszna marynata do pieczonych i grillowanych mięs czy ryb. Znany na całym świecie japoński specjał, który pasuje też do burgerów, pizzy i do potraw z warzyw.
Sos Sezamowy - Podróż po Aromatach Azji (1 kg)
Naturalny sos sezamowy może być dipem w daniach kuchni japońskiej i azjatyckiej. Może też być dopełnieniem potraw z makaronu udon, soba, shabu-shabu, a także warzyw na gorąco i różnych sałatek.
Unagi / Sushi Sauce - Słodka „Kropka nad i" (1.1 kg)
Gęsty, słodki sos, który podkreśli smak sushi, przekąsek, przystawek i sałatek. Idealny do ryb i mięs, sprawdza się również jako glazura końcowa podczas smażenia, grillowania czy pieczenia.
Sos Sojowy - Mała Saszetka, Wielki Smak (10 ml)
Naturalnie warzony sos sojowy o czystym składzie, pełen umami. Doskonały dodatek do każdej potrawy, nie tylko tej japońskiej. To właśnie od niego rozpoczęła się wielka historia marki Yamasa.
- Smak i jakość. To na tych fundamentach zbudowaliśmy współpracę z jedną z najbardziej renomowanych firm produkujących sos sojowy na świecie. Owocem są 4 sosy, pełne umami, które sprawiają, że jedzenie staje się największą przyjemnością – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w Fanex.
Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. W szczególności polecane są restauracjom serwującym sushi oraz inne dania japońskie lub azjatyckie. Sosy Yamasa można też już zamówić w internetowym sklepie www.sklep.fanex.pl
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 35 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.