Fanex i Yamasa - Smak japońskiej tradycji, teraz łatwo dostępny także w Polsce
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex nawiązał ekscytująca współpracę z legendarnym japońskim producentem sosów sojowych - Yamasa. Fanex rozpoczął już produkcję wyrobów Yamasa w Radonicach oraz będzie zajmował się ich dystrybucją na polskim i europejskim rynku HoReCa. Każdy z produkowanych sosów, wytwarzany jest według 400-letniej japońskiej receptury. Polski producent wyrobów dla gastronomii oferuje obecnie 4 sosy spod znaku Yamasa: Teryiaki, Sezamowy, Unagi oraz bazowy sos sojowy.
Yamasa to nie tylko marka, to kawałek japońskiej historii, istniejący nieprzerwanie od 1645 roku. To 400 lat tradycji warzenia sosów sojowych, które zdobyły najwyższe oceny jakości na całym świecie. Symbol Japonii「上」 w logo Yamasa, to gwarancja doskonałości smaku.
Sos Teriyaki - Eksploracja Nowych Smaków (1.1 kg)
Pyszna marynata do pieczonych i grillowanych mięs czy ryb. Znany na całym świecie japoński specjał, który pasuje też do burgerów, pizzy i do potraw z warzyw.
Sos Sezamowy - Podróż po Aromatach Azji (1 kg)
Naturalny sos sezamowy może być dipem w daniach kuchni japońskiej i azjatyckiej. Może też być dopełnieniem potraw z makaronu udon, soba, shabu-shabu, a także warzyw na gorąco i różnych sałatek.
Unagi / Sushi Sauce - Słodka „Kropka nad i" (1.1 kg)
Gęsty, słodki sos, który podkreśli smak sushi, przekąsek, przystawek i sałatek. Idealny do ryb i mięs, sprawdza się również jako glazura końcowa podczas smażenia, grillowania czy pieczenia.
Sos Sojowy - Mała Saszetka, Wielki Smak (10 ml)
Naturalnie warzony sos sojowy o czystym składzie, pełen umami. Doskonały dodatek do każdej potrawy, nie tylko tej japońskiej. To właśnie od niego rozpoczęła się wielka historia marki Yamasa.
- Smak i jakość. To na tych fundamentach zbudowaliśmy współpracę z jedną z najbardziej renomowanych firm produkujących sos sojowy na świecie. Owocem są 4 sosy, pełne umami, które sprawiają, że jedzenie staje się największą przyjemnością – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w Fanex.
Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. W szczególności polecane są restauracjom serwującym sushi oraz inne dania japońskie lub azjatyckie. Sosy Yamasa można też już zamówić w internetowym sklepie www.sklep.fanex.pl
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 35 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.