Ekstra Gorzka 100% cocoa - nowa tabliczka od Wawel
Do portfolio marki Wawel dołączył wyjątkowy produkt - Ekstra Gorzka 100% cocoa - tabliczka stworzona tylko z jednego surowca - certyfikowanego ziarna kakaowca. Dzięki głębokiemu aromatowi ziarna kakaowego odmiany Forastero z Ghany, nowa Ekstra Gorzka zabiera nas w niezwykłą podróż pełną oryginalnych doznań smakowych.
100% cocoa Ekstra Gorzka została stworzona z myślą o koneserach intensywnie głębokich smaków i aromatów pochodzących z natury. Cienka tabliczka powstała w wyniku długiego, starannego procesu konszowania. Przełamując jej dowolny fragment, wsłuchaj się w przyjemny odgłos pęknięcia. Zwróć uwagę na idealnie gładką strukturę i charakterystyczny połysk podkreślający jej naturalny skład, a także głęboki zapach. Rozkoszuj się każdym fragmentem, który powoli rozpływa się w ustach, wydobywając oryginalny, intensywny smak.
Poszukujesz więcej inspiracji? Spróbuj Ekstra Gorzkiej z długo dojrzewającymi serami lub połącz z mocnym espresso. Możesz również spróbować dosłodzić ją miodem według własnego uznania. Te oryginalne połączenia pozwolą Ci przeżyć niezapomnianą podróż kulinarną
i odkryć nowe, wyrafinowane duety smakowe. Chcąc w pełni docenić jej walory, delektuj się każdym kawałeczkiem powoli. Pozwól, by delikatnie rozpływała się na języku.
Wyjątkowość Ekstra Gorzkiej 100% cocoa podkreśla elegancki kartonik z atrakcyjnym designem i subtelnymi uszlachetnienieniami, nawiązującymi do tradycji marki Wawel.
Ekstra Gorzka 100% cocoa powstała wyłącznie z jednego surowca – certyfikowanego ziarna kakaowego z Ghany. Certyfikacja oznacza, iż surowiec ten pochodzi z upraw prowadzonych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, a pozyskanie surowca nie ma negatywnego wpływu na środowisko naturalne i sytuację osób zatrudnionych przy jego wytwarzaniu. Produkt nie zawiera żadnych innych dodatków, barwników, aromatów czy emulgatorów. Nie zawiera również dodanego cukru.
Nowa Ekstra Gorzka to produkt o najwyższej zawartości ziarna kakaowego w portfolio marki Wawel. W gronie czekolad gorzkich producenta znajdziemy także m.in. rodzinę Czekolad Premium o 70% i 90% zawartości cocoa oraz limitowaną kolekcję “Ziarna Świata” z 74% ziarna kakaowego z regionalnych plantacji Kamerunu, Wenezueli i Ghany.
100% cocoa Ekstra Gorzka - to wyjątkowy produkt, stworzony wyłącznie z certyfikowanych ziaren kakaowca z Ghany, bez cukru i jakichkolwiek innych dodatków. Kwintesencja smaku sięgająca źródeł natury i pełnia aromatu, stworzona dla koneserów wyjątkowych, głębokich smaków. Subtelna i cienka tabliczka z powstała w wyniku długiego, starannego procesu konszowania.
Cena sugerowana: 8,99 zł
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.