Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®!
Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s® chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu. W tym wiosennym i pełnym zabawy okresie, firma przedstawia swoją tegoroczną, sezonową ofertę produktów, a także zachęca do ich kreatywnego wykorzystania w (nie tylko) świątecznych wypiekach i dekoracjach. Portfolio wielkanocne M&M’s® będzie dostępne w szerokiej dystrybucji.
Wiosną na sklepowych półkach pojawi się zupełnie nowy produkt – M&M’s® Crispy Eggs, czyli czekoladowe jajeczka z zatopionymi w środku kolorowymi drażetkami Minis oraz chrupkami. Powrócą również znane już konsumentom M&M's® Choco Eggs – czyli wariant z samymi drażetkami Minis.
Każde jajeczko M&M’s® Choco Eggs oraz M&M’s® Crispy Eggs z paczki zapakowane jest pojedynczo, dzięki czemu stanowią doskonałą, kolorową dekorację koszyczka lub stołu. Co więcej, produkty świetnie sprawdzą się podczas świątecznej zabawy w poszukiwanie jajek.
Powrócą także M&M’s® Hollow Shape – czekoladowe figurki w formie inspirowanej tradycyjnym zajączkiem, których środek wypełniony jest małymi drażetkami M&M’s®.
W wybranych sklepach w okresie przedświątecznym pojawią się specjalne, wielkanocne ekspozycje marki. Tego roku, aby jeszcze mocniej inspirować chwile codziennego szczęścia oraz pokazywać wszystkie kolory zabawy, marka M&M’s® postawiła na aktywację konsumencką, związaną z jedną z uwielbianych tradycji okresu wielkanocnego, czyli pieczeniem. Dzięki tematycznym standom, poprzez dedykowane ulotki lub za pośrednictwem kodów QR, będzie można zapoznać się z nietuzinkowymi przepisami na wypieki z wykorzystaniem produktów M&M’s® tj. Ciasteczkowo-czekoladową pizzę M&M’s® czy Pieczone batoniki granola z M&M’s®.
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.