Komunikaty PR

Duet, który zachwyca – świętuj Dzień Kawy ze Starbucks!

2024-10-01  |  11:00
Biuro prasowe

1 października, z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, Starbucks zaprasza do świętowania w wyjątkowym towarzystwie. W ofercie kawiarni pojawiają się dwie nowe kawy ziarniste – Starbucks® Milano Duetto, które wprowadzą miłośników kawy w świat kontrastów między ziarnami jasno a ciemno palonymi. Ten duet to niezwykła podróż przez różnorodne smaki, które można odkrywać w zaciszu własnego domu.

Dla wielu osób kawa to coś więcej niż zwykły napój – to rytuał, chwila wytchnienia, moment, w którym można zatrzymać się i cieszyć chwilą. Każda filiżanka niesie za sobą historię – od dojrzewania ziaren na plantacjach, po chwilę, gdy są one parzone z myślą o doskonałym smaku, który z nich powstanie. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, odbywającego się 1 października, Starbucks przybliża historię niezwykłych ziaren, które otwierają drzwi do świata zupełnie nowych doznań.

Jedno ziarno – dwa smaki

Starbucks® Milano Duetto to zaskakujący pomysł jak pokazać to w czym Starbucks jest ekspertem od lat – pasję do kawy, a jednocześnie różnorodność i innowacyjny koncept. Te same ziarna, dwa rodzaje palenia, dwa zupełnie różne smaki.

Starbucks® Milano Sole to lekkość i świeżość jasnego palenia. Wyobraź sobie filiżankę tętniącej życiem mediolańskiej kultury picia kawy. Ukryte w niej soczyste nuty słodkiego granatu i waniliowego kremu pobudzają do działania i dają energię. W kontraście do niej powstała Starbucks® Milano Luna - ciemniejsza, głębsza, pełna tajemnicy. Zainspirowana nocnym klimatem Mediolanu, z wyrazistym smakiem trufli z ciemnej czekolady i czarnego orzecha, zaprasza do chwili refleksji i spokoju.

Obie mieszanki powstały z ziaren pochodzących z regionów Nariño w Kolumbii i Sumatry w Indonezji – miejsc, gdzie unikalny klimat i tradycje uprawy kawy tworzą warunki idealne dla uzyskania najpełniejszych aromatów.

„Kawa to podróż, która zaczyna się na plantacjach, a kończy w naszych kubkach – pełnych aromatu, smaku i historii.” - mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska. - „Każdy łyk Starbucks® Milano Sole i Starbucks® Milano Luna to staranna praca plantatorów, dzięki której ziarna przekształcają się w niezwykły napój, będący opowieścią o pasji i dbałości o każdy szczegół. To dzięki nim codziennie możemy realizować naszą misję - umożliwić każdemu z naszych Gości odkrywanie magii kawy na nowo.”

Celebracja wyjątkowego napoju

Międzynarodowy Dzień Kawy to idealna okazja, aby zabrać ten wyjątkowy duet do domu i móc delektować się nim zawsze, gdy mamy na to ochotę. A dla miłośników bardziej sezonowych aromatów, Starbucks przygotował również mieszankę Starbucks™ Autumn Blend™ 2024. Dzięki wyraźnym nutom kandyzowanych orzechów, idealnie pasuje do długich, chłodnych wieczorów i chwil spędzonych pod kocem z ulubioną książką czy serialem.

Dodatkowo z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, członkowie programu lojalnościowego Starbucks® Rewards, którzy zdecydują się na zakup jednej z kaw z edycji Starbucks® Milano Duetto w październiku, otrzymają 40 dodatkowych bonusowych gwiazdek, przybliżających ich do uzyskania darmowego napoju. Co więcej, w dniach 30 września – 6 października, również przy zakupie dowolnej kawy Starbucks® Milano Duetto, można kupić kubek wielorazowego użytku REUSABLE CUP za jedyne 9 zł!

Niezależnie od tego, czy szukasz idealnej kawy na dobry początek dnia, czy na wieczorną chwilę relaksu, w Starbucks zawsze znajdziesz coś dla siebie. Odwiedź najbliższą kawiarnię już 1 października i celebruj Dzień Kawy tak, jak lubisz!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Nauka

Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.