Komunikaty PR

Duet, który zachwyca – świętuj Dzień Kawy ze Starbucks!

2024-10-01  |  11:00
Biuro prasowe

1 października, z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, Starbucks zaprasza do świętowania w wyjątkowym towarzystwie. W ofercie kawiarni pojawiają się dwie nowe kawy ziarniste – Starbucks® Milano Duetto, które wprowadzą miłośników kawy w świat kontrastów między ziarnami jasno a ciemno palonymi. Ten duet to niezwykła podróż przez różnorodne smaki, które można odkrywać w zaciszu własnego domu.

Dla wielu osób kawa to coś więcej niż zwykły napój – to rytuał, chwila wytchnienia, moment, w którym można zatrzymać się i cieszyć chwilą. Każda filiżanka niesie za sobą historię – od dojrzewania ziaren na plantacjach, po chwilę, gdy są one parzone z myślą o doskonałym smaku, który z nich powstanie. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, odbywającego się 1 października, Starbucks przybliża historię niezwykłych ziaren, które otwierają drzwi do świata zupełnie nowych doznań.

Jedno ziarno – dwa smaki

Starbucks® Milano Duetto to zaskakujący pomysł jak pokazać to w czym Starbucks jest ekspertem od lat – pasję do kawy, a jednocześnie różnorodność i innowacyjny koncept. Te same ziarna, dwa rodzaje palenia, dwa zupełnie różne smaki.

Starbucks® Milano Sole to lekkość i świeżość jasnego palenia. Wyobraź sobie filiżankę tętniącej życiem mediolańskiej kultury picia kawy. Ukryte w niej soczyste nuty słodkiego granatu i waniliowego kremu pobudzają do działania i dają energię. W kontraście do niej powstała Starbucks® Milano Luna - ciemniejsza, głębsza, pełna tajemnicy. Zainspirowana nocnym klimatem Mediolanu, z wyrazistym smakiem trufli z ciemnej czekolady i czarnego orzecha, zaprasza do chwili refleksji i spokoju.

Obie mieszanki powstały z ziaren pochodzących z regionów Nariño w Kolumbii i Sumatry w Indonezji – miejsc, gdzie unikalny klimat i tradycje uprawy kawy tworzą warunki idealne dla uzyskania najpełniejszych aromatów.

„Kawa to podróż, która zaczyna się na plantacjach, a kończy w naszych kubkach – pełnych aromatu, smaku i historii.” - mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska. - „Każdy łyk Starbucks® Milano Sole i Starbucks® Milano Luna to staranna praca plantatorów, dzięki której ziarna przekształcają się w niezwykły napój, będący opowieścią o pasji i dbałości o każdy szczegół. To dzięki nim codziennie możemy realizować naszą misję - umożliwić każdemu z naszych Gości odkrywanie magii kawy na nowo.”

Celebracja wyjątkowego napoju

Międzynarodowy Dzień Kawy to idealna okazja, aby zabrać ten wyjątkowy duet do domu i móc delektować się nim zawsze, gdy mamy na to ochotę. A dla miłośników bardziej sezonowych aromatów, Starbucks przygotował również mieszankę Starbucks™ Autumn Blend™ 2024. Dzięki wyraźnym nutom kandyzowanych orzechów, idealnie pasuje do długich, chłodnych wieczorów i chwil spędzonych pod kocem z ulubioną książką czy serialem.

Dodatkowo z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, członkowie programu lojalnościowego Starbucks® Rewards, którzy zdecydują się na zakup jednej z kaw z edycji Starbucks® Milano Duetto w październiku, otrzymają 40 dodatkowych bonusowych gwiazdek, przybliżających ich do uzyskania darmowego napoju. Co więcej, w dniach 30 września – 6 października, również przy zakupie dowolnej kawy Starbucks® Milano Duetto, można kupić kubek wielorazowego użytku REUSABLE CUP za jedyne 9 zł!

Niezależnie od tego, czy szukasz idealnej kawy na dobry początek dnia, czy na wieczorną chwilę relaksu, w Starbucks zawsze znajdziesz coś dla siebie. Odwiedź najbliższą kawiarnię już 1 października i celebruj Dzień Kawy tak, jak lubisz!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Ponad połowa Polaków uważa, że powinno być więcej automatów paczkowych Biuro prasowe
2024-10-02 | 17:30

Ponad połowa Polaków uważa, że powinno być więcej automatów paczkowych

Badanie „Postawy Polaków wobec automatów paczkowych” – przygotowane przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR – wskazuje, że większość ankietowanych
Handel Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja
2024-10-01 | 11:00

Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja

Wawel rozwija linię produktów funkcjonalnych. Pierwszym produktem w tej kategorii była MINIczekolada Danusia Malinowa Beauty z dziką różą (która jest naturalnym
Handel COMP integratorem rozwiązań kaucyjnych dla sieci sklepów
2024-09-26 | 17:00

COMP integratorem rozwiązań kaucyjnych dla sieci sklepów

System kaucyjny w Polsce zacznie obowiązywać od 1 stycznia 2025 roku. Zbiórka opakowań ma przyczynić się do ochrony środowiska poprzez realizację założeń gospodarki obiegu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.

Edukacja

Ambitne plany eksploracji kosmosu oznaczają większe zapotrzebowanie na kadry. Rola edukacji kosmicznej rośnie

W połowie wieku ludzkość może się pojawić na Marsie, a u progu kolejnego – zasiedlić go. Taki scenariusz sprawia, że edukacja kosmiczna zyskuje na znaczeniu. Nowa rzeczywistość będzie wymagała przeniesienia ziemskich technologii i wiedzy ekspertów z różnych dziedzin do kosmosu. Potrzebni będą nie tylko inżynierowie i astronauci, lecz także m.in. architekci, biolodzy, kucharze czy hydraulicy.

Transport

Branża lotnicza zmaga się z niedoborem kadr. Brakuje przede wszystkim mechaników lotniczych

Według Alton Aviation Consultancy koszty naprawy i remontów silników wzrosły z 31 mld dol. przed pandemią do 58 mld dol. w tym roku. Rośnie też zapotrzebowanie na pracowników – w ciągu najbliższych 20 lat na świecie będzie potrzebnych niemal 770 tys. mechaników lotniczych. Tylko w Polsce już teraz brakuje kilku tysięcy wyspecjalizowanego personelu.  – Brak kadr spowalnia nasz rozwój. Obecnie potrzebujemy kilkuset wyspecjalizowanych osób – ocenia Aleksandra Juda, prezes LOT Aircraft Maintenance Services.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.