DTM CX86e -najmniejsza kolorowa drukarka etykiet LED z suchym tonerem
Drukarka DTM CX86e pozwala firmom produkować wszechstronne i profesjonalne kolorowe etykiety, paragony, metki, zawieszki, kupony, bony, vouchery, identyfikatory i wiele innych. To szybkie i kompaktowe rozwiązanie w zakresie druku materiałów reklamowych lub użytkowych dla punktów sprzedaży czy obsługi klienta.
Ilość wydruków dostosujesz tylko i wyłącznie do swoich potrzeb – nie do minimum produkcyjnego drukarni. Samodzielnie decydujesz w jakiej ilości w danej chwili drukujesz, niezależnie czy przygotowujesz bony dla kilku wyjątkowych klientów, materiały reklamowe na najbliższe targi czy etykiety na najnowszy produkt.
Model ten wykorzystuje cyfrową technologię LED. Produkowane w ten sposób materiały zachowują idealną ostrość obrazu, a dodatkowo są odporne na wodę oraz wpływ promieni ultrafioletowych. Jakość wydruku tych materiałów sprawia, że w znaczący sposób podnosi się atrakcyjność produktu czy materiału reklamowego.
Opcja podawania materiałów etykietowych i tagów przystosowanych do zadruku suchym tonerem możliwa jest z roli, arkuszu lub jako papier składany w zygzak.
Z drukarką DTM CX86e użyć można wszelkiego rodzaju materiałów etykietowych począwszy od papierów matowych i błyszczących, przez przezroczyste, matowe i błyszczące folie poliestrowe, po materiały teksturowane, srebrne, złote lub w innych kolorach.
Niezależnie od tego czy będą to etykiety, vouchery, kupony, paragony, identyfikatory ze zdjęciami, naklejki z cenami, zawieszki, opaski identyfikacyjne – wydruk dzięki DTM CX86e trwa kilka sekund.
DTM CX86e ze względu na niewielkie gabaryty jest łatwa w transporcie i gotowa do użycia wszędzie tam gdzie zachodzi taka potrzeba. Kampanie reklamowe, stoiska, usługi, targi zyskają nowy poziom umożliwiając klientom dodanie własnej personalizacji na miejscu spotkania z firmą i produktem
Pełne informacje o produkcie są dostępne na stronie www.drukarki.etykiet.pl
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Polityka
Europoseł AfD: Elon Musk poprawił nasz wizerunek za granicą. Jego wsparcie nam pomaga
Najpierw wywiad z Alice Weidel, współprzewodniczącą AfD, a ostatnio wystąpienie na platformie X podczas inauguracji kampanii wyborczej – w ten sposób Elon Musk wyraża swoje poparcie dla tej niemieckiej frakcji politycznej. – Wsparcie Elona Muska nam pomaga, bo w pewnym sensie AfD poprawiła swój image za granicą – mówi Tomasz Froelich, poseł do Parlamentu Europejskiego z Alternatywy dla Niemiec. Jak wskazuje, trudno przy takim poparciu utrzymać zarzut, że AfD jest ugrupowaniem prorosyjskim.
Polityka
Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej
Wielowymiarowe bezpieczeństwo skupione wokół siedmiu filarów ma być fundamentem polskiej prezydencji w UE. Kluczowe, zwłaszcza w kontekście rosnącego napięcia geopolitycznego czy zagrożenia hybrydowego, jest wzmocnienie bezpieczeństwa zewnętrznego i informacyjnego. Zgodnie z zapowiedziami Donalda Tuska konkurencyjność Europy ma z kolei zależeć od działań deregulacyjnych Parlamentu Europejskiego, polski rząd ma się też koncentrować na znoszeniu barier i obciążeń biurokratycznych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.