DPD Polska uruchomi 9 tysięcy automatów paczkowych SwipBox Infinity
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
DPD Polska zainstalowała już ponad 8 tysięcy automatów paczkowych SwipBox Infinity w ramach ogólnopolskiej sieci DPD Pickup, która liczy łącznie 30 tysięcy punktów i automatów odbioru. Do końca 2024 roku zostanie zainstalowanych kolejnych tysiąc zewnętrznych, wolnostojących urządzeń.
Naszym klientom chcemy zaproponować szeroki wybór form nadania i odbioru paczki w domu lub poza domem. Dlatego oprócz klasycznych dostaw kurierskich na adres, dynamicznie rozwijamy naszą sieć DPD Pickup, w tym automaty paczkowe, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie klientów na szybkie i wygodne rozwiązania logistyczne. Wdrożenie już ponad 8 tysięcy automatów paczkowych na terenie całej Polski odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostosowanie się do zmieniających się trendów i rozumienie potrzeb konsumentów, wynikających z tempa współczesnego życia oraz chęci wygody. Na najbliższe miesiące mamy dalsze plany rozwoju sieci DPD Pickup, w tym planujemy rok zamknąć z liczbą 9 000 automatów. W 2025 roku nasza sieć DPD Pickup będzie dalej rosła, zgodnie z potrzebami klientów – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w DPD Polska.
Do automatów DPD Pickup dostęp uzyskuje się za pomocą aplikacji DPD Mobile, która umożliwia łatwe zarządzanie przesyłkami, sprawdzanie ich aktualnego statusu, przeglądanie archiwum nadanych i odebranych paczek, kontakt z kurierem oraz lokalizowanie najbliższych punktów i automatów.
DPD Polska od zawsze koncentrowała się na zapewnieniu wysokiego poziomu obsługi klienta na zmieniającym się rynku e-commerce, który charakteryzuje się rosnącymi potrzebami i wymaganiami. Firma doskonale rozumie ideę modułowej, zasilanej bateryjnie konstrukcji automatu SwipBox Infinity i wykorzystuje jej zalety, które pozwalają na instalację urządzeń w dowolnym miejscu. To pomaga DPD zbliżyć się do klientów, zapewniając im 24/7 wygodę zarówno w miastach, jak i na obszarach wiejskich – dodaje Michał Czechowski, dyrektor zarządzający w SwipBox Polska.
Sieć DPD Pickup obejmuje obecnie prawie 30 tysięcy lokalizacji w całej Polsce oraz ponad 110 tysięcy w Europie. Punkty nadania i odbioru paczek można znaleźć w dużych sieciach handlowych, a lokalizacje są wybierane na podstawie solidnych danych demograficznych i przesyłkowych, specyficznych dla miast i regionów.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Ochrona środowiska
UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.