Komunikaty PR

Deli2 skorzystało na pandemii

2021-05-10  |  11:15
Biuro prasowe

 

W odpowiedzi na wzrost zainteresowania produktami premium na polskim rynku spożywczym powstały Delikatesy premium Deli2. Warszawski e-sklep jest spółką zależną doświadczonego na polskim rynku dewelopera Tower Investments S.A. W ofercie deli2.pl znajdują się produkty spożywcze od renomowanych dostawców, w tym bogaty asortyment wysokiej, docenionej przez smakoszy jakości towarów. Internetowy sklep jako jedyny w Polsce oferuje tradycyjne dania kuchni polskiej od restauratora Adama Gesslera. Do 2024 r. platforma planuje dotrzeć do 10 mln klientów.

- W wyniku realizacji założeń aktualizacji strategii rozwoju Grupy Kapitałowej Tower Investments uruchomiliśmy sklep internetowy deli2.pl. Platforma działa obecnie na terenie  Warszawy i w jej okolicach, jednak nasz model biznesowy zakłada rozwój i obecność Deli2 w kolejnych miejscach na mapie Polski. Już teraz widzę duży potencjał w naszej platformie zakupowej. Myślę, że to był dobry krok dla zdywersyfikowania naszej działalności w ramach Grupy Kapitałowej Tower Investments – mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2 i Tower Investments. – Naszą ofertę produktów premium kierujemy przede wszystkim do osób korzystających do tej pory z lokalnych sklepów i manufaktur i pomimo tego, że w swojej ofercie mamy także kuchnie z całego świata - Włoch, Francji, Hiszpanii, czy krajów Azjatyckich - nasz biznes z dużym naciskiem rozwijamy w oparciu o lokalną gastronomię. Współpracujemy m.in. ze sprawdzonymi warszawskimi rzeźnikami, czy najlepszymi lokalnymi piekarniami piekącymi francuskie przysmaki. Nasza oferta jest mocno zróżnicowana – dodaje.

Deli2 to innowacyjny projekt na polskim rynku spożywczym, który łączy najlepsze delikatesy, manufaktury, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną, oferując ich zasoby na jednej platformie on-line. W ofercie sklepu dostępne są najwyższej jakości produkty spożywcze od renomowanych dostawców. Dostawy złożonych zamówień odbywają się z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa żywności, specjalnie przystosowanymi do tego samochodami-chłodniami.

Projekt deli2 powstał w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, którzy wcześniej korzystali ze stacjonarnych delikatesów, tj. Alma, czy Bomi, a także w następstwie potrzeb i możliwości, które powstały w trakcie trwania epidemii COVID-19.  

- Pozycja internetowych dyskontów FMCG w Polsce od lat zmienia się z tendencją wzrostową, a w wyniku pandemii cieszą się one jeszcze większym zainteresowaniem. Wybraliśmy odpowiedni moment na uruchomienie Deli2, co mam nadzieję przełoży się na dobre wyniki finansowe w najbliższych kwartałach – mówi prezes zarządu Deli2. – Deli2 łączy obecnie ofertę ponad 30 brand’ów. Klient korzystając z naszych usług w kilkanaście minut skompletuje potrzebne produkty, które następnie dostarczymy do Jego domu - w zaledwie 24 godziny. Zakupy spożywcze online na stałe zagościły w świadomości i nawykach klientów, zwłaszcza w obecnym czasie – dodaje Bartosz Kazimierczuk.

Pierwszy test platformy przeprowadzono w okresie przed Bożym Narodzeniem ub. roku. Spółka nie posiada własnych magazynów, a zamówienia są kompletowane i odbierane od dostawców w dniu dostawy, co zapewnia najwyższą świeżość produktów i utrzymanie ich wysokiej jakości.

- Przyjęty model sprawia, że poziom kosztów stałych utrzymuje się na zdecydowanie niższym poziomie niż w tradycyjnych e-sklepach spożywczych. Dzięki temu próg rentowności jest osiągalny już przy około 1000 zamówieniach miesięcznie. Statystycznie jest to możliwe już w pierwszym roku działalności – mówi Bartosz Kazimierczuk.

W ciągu najbliższych dwóch, trzech lat platforma delikatesy deli2.pl planuje dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów. Model biznesowy projektu, oparty na łączeniu dostawców i odbiorców bez zbędnych, kosztownych magazynów za pomocą nowoczesnych i szybko skalowalnych technologii, otwiera perspektywę rentowności przy osiągnięciu stosunkowo niskiej liczby realizowanych zamówień. W najbliższym czasie dla spółki istotne będzie również dodawanie nowych funkcjonalności technologicznych platformy deli2.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta! Biuro prasowe
2024-11-20 | 15:00

Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!

Limitowana edycja to nie tylko pyszny pomysł na prezent, ale i sposób, by dodać magii każdej chwili spędzonej z bliskimi – z nutą ciepła, radości i zimowego
Handel Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
2024-11-20 | 08:30

Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?

Jak wzmocnić komunikację z klientem? Jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej oraz rozwiązania technologiczne, by być bliżej konsumentów? Jak zachować bezpieczeństwo
Handel Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
2024-11-19 | 13:00

Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich

  Dynamiczny rozwój e-commerce zwiększa zapotrzebowanie na usługi logistyczne, szczególnie w zakresie dostaw na tzw. ostatniej mili. Wzmożona sprzedaż online, zwłaszcza

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.