Cargus stawia w Rumunii sieć automatów paczkowych SwipBox Infinity
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Operator logistyczny Cargus tej jesieni zrealizuje szeroki pilotaż wolnostojących automatów paczkowych SwipBox Infinity. Uczestnicy rynku e-commerce w Rumunii będą mogli skorzystać z zupełnie nowych i zaawansowanych technologicznie urządzeń do odbioru przesyłek.
Trzysta wolnostojących automatów w zaledwie trzy tygodnie – tyle urządzeń zostanie wprowadzonych w wybranych, reprezentatywnych dzielnicach Bukaresztu przez Cargus, jedną z największych firm kurierskich w Rumunii.
SwipBox Infinity wpisują się w najnowsze opcje wysyłki realizowane przez Cargus, które od niedawna obejmują również rozwiązanie PUDO – punkty nadania i odbioru. Ruch w kierunku zewnętrznych, bezdotykowych urządzeń jest natomiast odpowiedzią na potrzeby użytkowników końcowych oraz dogłębnym zrozumieniem rynkowych trendów.
Automaty zostaną umiejscowione w strategicznych miejscach, możliwie najbliżej użytkowników. Poza wygodą oraz komfortem, kluczową rolę pełni aspekt ekologiczny. Zagęszczenie sieci urządzeń drastycznie zmniejsza przebieg kuriera i zachęca konsumentów do odbioru przesyłek pieszo lub rowerem.
W tak dynamicznych czasach musimy zrobić krok naprzód i dostosować się do nowej rzeczywistości oraz rynkowego popytu. Wolnostojące automaty stanowią dla nas milowy krok w strategii rozwoju. Uzupełniają naszą sieć poza domem, oferując innowacyjne rozwiązania dla firm e-commerce, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych, a także ich klientów. Cieszymy się, że wspólnie ze SwipBox opracujemy łatwą, wygodną, bezdotykową, zoptymalizowaną oraz zrównoważoną opcję dostawy – powiedział Olivier Van Houtte, CEO Cargus.
Cargus jest dla nas pod wieloma względami idealnym Partnerem. Firma, podobnie jak nasza, jest całkowicie skoncentrowana na optymalizacji doświadczenia użytkownika końcowego. Z niecierpliwością czekamy na wdrożenie naszych rozwiązań oraz pierwsze efekty bardzo zaawansowanego pilotażu automatów – dodał Jens Rom, CEO SwipBox.
Partnerstwo sprawia, że SwipBox otwiera się na nowy, europejski kraj, kontynuując międzynarodową ekspansję. Głównymi atutami automatów Infinity jest przyjazność w obsłudze z perspektywy użytkownika, walory środowisko oraz konkurencyjny, całkowity koszt instalacji i utrzymania.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.