Komunikaty PR

Cargus stawia w Rumunii sieć automatów paczkowych SwipBox Infinity

2022-10-07  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Operator logistyczny Cargus tej jesieni zrealizuje szeroki pilotaż wolnostojących automatów paczkowych SwipBox Infinity. Uczestnicy rynku e-commerce w Rumunii będą mogli skorzystać z zupełnie nowych i zaawansowanych technologicznie urządzeń do odbioru przesyłek.

Trzysta wolnostojących automatów w zaledwie trzy tygodnie – tyle urządzeń zostanie wprowadzonych w wybranych, reprezentatywnych dzielnicach Bukaresztu przez Cargus, jedną z największych firm kurierskich w Rumunii.

SwipBox Infinity wpisują się w najnowsze opcje wysyłki realizowane przez Cargus, które od niedawna obejmują również rozwiązanie PUDO – punkty nadania i odbioru. Ruch w kierunku zewnętrznych, bezdotykowych urządzeń jest natomiast odpowiedzią na potrzeby użytkowników końcowych oraz dogłębnym zrozumieniem rynkowych trendów.

Automaty zostaną umiejscowione w strategicznych miejscach, możliwie najbliżej użytkowników. Poza wygodą oraz komfortem, kluczową rolę pełni aspekt ekologiczny. Zagęszczenie sieci urządzeń drastycznie zmniejsza przebieg kuriera i zachęca konsumentów do odbioru przesyłek pieszo lub rowerem.

W tak dynamicznych czasach musimy zrobić krok naprzód i dostosować się do nowej rzeczywistości oraz rynkowego popytu. Wolnostojące automaty stanowią dla nas milowy krok w strategii rozwoju. Uzupełniają naszą sieć poza domem, oferując innowacyjne rozwiązania dla firm e-commerce, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych, a także ich klientów. Cieszymy się, że wspólnie ze SwipBox opracujemy łatwą, wygodną, bezdotykową, zoptymalizowaną oraz zrównoważoną opcję dostawy – powiedział Olivier Van Houtte, CEO Cargus.

Cargus jest dla nas pod wieloma względami idealnym Partnerem. Firma, podobnie jak nasza, jest całkowicie skoncentrowana na optymalizacji doświadczenia użytkownika końcowego. Z niecierpliwością czekamy na wdrożenie naszych rozwiązań oraz pierwsze efekty bardzo zaawansowanego pilotażu automatów – dodał Jens Rom, CEO SwipBox.

Partnerstwo sprawia, że SwipBox otwiera się na nowy, europejski kraj, kontynuując międzynarodową ekspansję. Głównymi atutami automatów Infinity jest przyjazność w obsłudze z perspektywy użytkownika, walory środowisko oraz konkurencyjny, całkowity koszt instalacji i utrzymania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.