Komunikaty PR

Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku

2020-08-04  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Banaś
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
tomek|openmedia.pl| |tomek|openmedia.pl
606501415
openmedia.pl

Najpopularniejszy produkt z linii HoReCa Caffè Vergnano zyskał nowe, bardziej przyjazne środowisku opakowanie. 2,5 kilogramowy pojemnik z kawą produkowany jest w 50% z odzyskanego plastiku R-PET. Wykorzystanie tego materiału pozwala znacząco ograniczyć emisję dwutlenku węgla oraz zmniejszyć obecność pierwotnego plastiku w obiegu rynkowym.

Caffè Vergnano stale szuka innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą ograniczyć ilość odpadów opakowaniowych w obiegu rynkowym. Dotychczas marka wprowadziła do sprzedaży kompostowalne kapsułki do ekspresów i padsy z kawą, a z opakowań całkowicie wyeliminowała aluminium. Nowa odsłona 3 kilogramowego pojemnika z kawą to kolejny krok w zrównoważonym rozwoju firmy. Projekt pojemnika został stworzony we współpracy z organizacją non-profit Coripet, dążącą do gospodarowania plastikiem w obiegu zamkniętym. Nowy pojemnik na kawę składa się w 50% z odzyskanego plastiku R-PET. To maksymalna ilość tego materiału dozwolona przez włoskie prawo przy opakowaniach mających kontakt z żywnością. Materiał R-PET, z którego powstaje opakowanie to końcowy efekt recyklingu plastikowych butelek PET.

- Dzięki nowej technologii o połowę zredukowaliśmy wykorzystanie plastiku pochodzącego ze źródeł nieodnawialnych. Zmniejszyliśmy również pojemność nowego pojemnika z 3 kg do 2,5 kg. Pozwoli to na zachowanie odpowiedniej świeżości i najwyższej jakości kawy mówi Carolina Vergnano. – Cieszymy się, że możemy wykorzystać wszechobecne butelki PET jako surowiec do produkcji opakowań. Niezwykle ważna jest jednak ciągła edukacja społeczeństwa w podstawowej kwestii, jaką jest sortowanie śmieci. To pierwszy, ale jeden z najważniejszych kroków dążenia do gospodarowania odpadami w obiegu zamkniętym – dodaje Carolina Vergnano.

W nowych 2,5 kilogramowych pojemnikach Caffè Vergnano, stworzonych z myślą o segmencie HoReCa, dostępne są dwa blendy: 1882 Original i 100% Arabica BIO Organic. Mieszanka Original charakteryzuje się delikatnym aromatem z wyraźnie wyczuwalnymi nutami miodu oraz owoców. Obecność staranie wyselekcjonowanej Robusty, zapewnia kawie orzechowy kolor oraz wyjątkowo kremową piankę. Z kolei mieszanka BIO Organic wyróżnia się wolno palonymi ziarnami Arabiki. Pochodzą one wyłącznie z certyfikowanych, zrównoważonych upraw, które spełniają najwyższe ekologiczne standardy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wiosenne nowości od Wawelu Biuro prasowe
2021-02-22 | 15:00

Wiosenne nowości od Wawelu

Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej
Handel Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego
2021-02-19 | 17:20

Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego

Vending, czyli zautomatyzowana forma zaopatrywania konsumenta w produkty, to nie od dziś znany w Polsce sposób sprzedawania pożywienia i nie tylko. Dużą popularnością, zwłaszcza
Handel MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem
2021-02-12 | 10:00

MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem

Miłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać swoje ulubione słodycze. Produkty te, będące połączeniem oryginalnej czekolady Wawel z bogatym nadzieniem

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka

Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.

Robotyka i SI

Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.