Komunikaty PR

Blisko 3 mln zł obrotu w e-sklepach dzięki Portmonetce

2024-08-20  |  11:00

Portmonetka to darmowe narzędzie dla e-commerce wprowadzone na rynek w styczniu 2023 roku przez Furgonetkę. Rozwiązanie skutecznie automatyzuje proces finalizacji transakcji, dzięki czemu usprawnia pracę e-sklepów, ogranicza liczbę porzuconych koszyków i przyspiesza realizację zakupów online o nawet 80%. Przez zaledwie 1,5 roku łączna wartość transakcji przeprowadzonych przez Portmonetkę osiągnęła niemal 3 miliony złotych. Jak nowe narzędzie zwiększa zyski w e-commerce?

 

Szybka ścieżka finalizacji zakupów

Portmonetka jest darmowym rozwiązaniem typu fast checkout, tj. umożliwiającym przyspieszenie i uproszczenie procesu zakupu w sklepach online. Od kliknięcia „kup” do opuszczenia witryny, klientów dzielą raptem 3 kliknięcia, a nie około. 15, jak w przypadku innych rozwiązań oferowanych przez tradycyjne, wieloetapowe checkout’y. Transakcje są więc realizowane nawet o  80% szybciej. 

Od blisko 14 lat [Furgonetka.pl powstała w 2010 roku] każdego dnia zdobywamy wiedzę na temat rynku e-commerce w Polsce. Jesteśmy blisko biznesów online, widzimy jak działają i z jakimi wyzwaniami się mierzą. W odpowiedzi na jeden z tych problemów wprowadziliśmy Portmonetkę – rozwiązanie, które nie tylko minimalizuje ryzyko porzucania koszyków, ale również znacząco zwiększa wskaźnik konwersji zakupowej, głównie dzięki optymalizacji procesu transakcyjnego. Choć na pierwszy rzut oka wydaje się ono czymś zupełnie nowym, to w rzeczywistości opiera się na rozwiązaniach dobrze znanych użytkownikom dużych platform, takich jak chociażby Allegro. Tam finalizacja zakupu jest uproszczona do kilku kroków, a dane osobowe, preferencje dotyczące form dostawy czy adresu są automatycznie zapamiętywane. Dzięki Portmonetce przenosimy tę wygodę i standard transakcji na grunt małych i średnich przedsiębiorstw. W ten sposób dajemy im szansę  na zwiększenie możliwości wykorzystania potencjału e-commerce – mówi Rafał Agnieszczak, Co-Founder Furgonetka.pl. 

 

Więcej udogodnień upraszczających zakupy

Portmonetka to nie tylko szybka i prosta finalizacja zakupów (dostępna pod jednym buttonem), ale także wygodny sposób logowania – nie wymaga od użytkowników zakładania nowego konta. Wystarczy, że użyją oni istniejącego loginu z takich serwisów jak np. Wp.pl, Onet.pl, Google, Allegro, Microsoft czy Apple. 

Klienci Portmonetki tylko raz wprowadzają swoje dane teleadresowe, wybierają preferowany sposób dostawy (kurierzy, automaty paczkowe czy punkty PUDO) oraz ulubioną metodę płatności. System zapamiętuje te informacje, a to upraszcza kolejne zakupy. Portmonetka jest też w pełni otwarta. Oferuje dużą elastyczność – pozwala skorzystać z form wysyłki od 12 firm kurierskich (jak ORLEN Paczka, Pocztex, DHL, DPD, UPS, FedEx, Allegro One czy InPost), a także z metod płatności od największych operatorów w Polsce (m.in. Tpay, P24 czy PayU). To właśnie wyróżnia ją na tle innych dostępnych na rynku rozwiązań dla e-commerce. 

Obecnie trwają prace nad dodaniem do Portmonetki nowych funkcjonalności. Chodzi m.in.: o dostęp do historii zakupów czy możliwość dokonania zwrotów bezpośrednio z jej poziomu

 

Trampolina do rozwoju małych i średnich biznesów

Usprawnienie procesów logistycznych poprzez takie narzędzia jak Portmonetka to nie tylko ułatwienie dla klientów, ale też znaczący krok dla rozwoju małych i średnich biznesów działających online. Ta w połączeniu z innymi funkcjonalnościami Furgonetki, takimi jak chociażby Furgonetka Zwroty, tworzy kompleksowy system narzędzi pomagający właścicielom biznesów online rozwijać się na tym wymagającym i nasyconym rynku. 

Zdecydowaliśmy się na automatyzację procesów logistycznych w naszym e-sklepie, aby uprościć przebieg sprzedaży i zbudować zaufanie wśród klientów. Wiedzieliśmy, że szybka ścieżka zakupowa, w tym brak zbędnych formalności, sprawią, że potencjalny nabywca nie tylko nie zrezygnuje z zakupów, uciekając do konkurencji, ale też chętniej wróci do nas w przyszłości – mówi Sylwia Nosek, właścicielka sklepu internetowego Terra Hobby.

Wdrożenie Portmonetki to również szansa na dotarcie do nowych klientów dzięki skutecznej komunikacji marketingowej, takiej jak np. newslettery.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.

Infrastruktura

W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.