Komunikaty PR

Blisko 3 mln zł obrotu w e-sklepach dzięki Portmonetce

2024-08-20  |  11:00

Portmonetka to darmowe narzędzie dla e-commerce wprowadzone na rynek w styczniu 2023 roku przez Furgonetkę. Rozwiązanie skutecznie automatyzuje proces finalizacji transakcji, dzięki czemu usprawnia pracę e-sklepów, ogranicza liczbę porzuconych koszyków i przyspiesza realizację zakupów online o nawet 80%. Przez zaledwie 1,5 roku łączna wartość transakcji przeprowadzonych przez Portmonetkę osiągnęła niemal 3 miliony złotych. Jak nowe narzędzie zwiększa zyski w e-commerce?

 

Szybka ścieżka finalizacji zakupów

Portmonetka jest darmowym rozwiązaniem typu fast checkout, tj. umożliwiającym przyspieszenie i uproszczenie procesu zakupu w sklepach online. Od kliknięcia „kup” do opuszczenia witryny, klientów dzielą raptem 3 kliknięcia, a nie około. 15, jak w przypadku innych rozwiązań oferowanych przez tradycyjne, wieloetapowe checkout’y. Transakcje są więc realizowane nawet o  80% szybciej. 

Od blisko 14 lat [Furgonetka.pl powstała w 2010 roku] każdego dnia zdobywamy wiedzę na temat rynku e-commerce w Polsce. Jesteśmy blisko biznesów online, widzimy jak działają i z jakimi wyzwaniami się mierzą. W odpowiedzi na jeden z tych problemów wprowadziliśmy Portmonetkę – rozwiązanie, które nie tylko minimalizuje ryzyko porzucania koszyków, ale również znacząco zwiększa wskaźnik konwersji zakupowej, głównie dzięki optymalizacji procesu transakcyjnego. Choć na pierwszy rzut oka wydaje się ono czymś zupełnie nowym, to w rzeczywistości opiera się na rozwiązaniach dobrze znanych użytkownikom dużych platform, takich jak chociażby Allegro. Tam finalizacja zakupu jest uproszczona do kilku kroków, a dane osobowe, preferencje dotyczące form dostawy czy adresu są automatycznie zapamiętywane. Dzięki Portmonetce przenosimy tę wygodę i standard transakcji na grunt małych i średnich przedsiębiorstw. W ten sposób dajemy im szansę  na zwiększenie możliwości wykorzystania potencjału e-commerce – mówi Rafał Agnieszczak, Co-Founder Furgonetka.pl. 

 

Więcej udogodnień upraszczających zakupy

Portmonetka to nie tylko szybka i prosta finalizacja zakupów (dostępna pod jednym buttonem), ale także wygodny sposób logowania – nie wymaga od użytkowników zakładania nowego konta. Wystarczy, że użyją oni istniejącego loginu z takich serwisów jak np. Wp.pl, Onet.pl, Google, Allegro, Microsoft czy Apple. 

Klienci Portmonetki tylko raz wprowadzają swoje dane teleadresowe, wybierają preferowany sposób dostawy (kurierzy, automaty paczkowe czy punkty PUDO) oraz ulubioną metodę płatności. System zapamiętuje te informacje, a to upraszcza kolejne zakupy. Portmonetka jest też w pełni otwarta. Oferuje dużą elastyczność – pozwala skorzystać z form wysyłki od 12 firm kurierskich (jak ORLEN Paczka, Pocztex, DHL, DPD, UPS, FedEx, Allegro One czy InPost), a także z metod płatności od największych operatorów w Polsce (m.in. Tpay, P24 czy PayU). To właśnie wyróżnia ją na tle innych dostępnych na rynku rozwiązań dla e-commerce. 

Obecnie trwają prace nad dodaniem do Portmonetki nowych funkcjonalności. Chodzi m.in.: o dostęp do historii zakupów czy możliwość dokonania zwrotów bezpośrednio z jej poziomu

 

Trampolina do rozwoju małych i średnich biznesów

Usprawnienie procesów logistycznych poprzez takie narzędzia jak Portmonetka to nie tylko ułatwienie dla klientów, ale też znaczący krok dla rozwoju małych i średnich biznesów działających online. Ta w połączeniu z innymi funkcjonalnościami Furgonetki, takimi jak chociażby Furgonetka Zwroty, tworzy kompleksowy system narzędzi pomagający właścicielom biznesów online rozwijać się na tym wymagającym i nasyconym rynku. 

Zdecydowaliśmy się na automatyzację procesów logistycznych w naszym e-sklepie, aby uprościć przebieg sprzedaży i zbudować zaufanie wśród klientów. Wiedzieliśmy, że szybka ścieżka zakupowa, w tym brak zbędnych formalności, sprawią, że potencjalny nabywca nie tylko nie zrezygnuje z zakupów, uciekając do konkurencji, ale też chętniej wróci do nas w przyszłości – mówi Sylwia Nosek, właścicielka sklepu internetowego Terra Hobby.

Wdrożenie Portmonetki to również szansa na dotarcie do nowych klientów dzięki skutecznej komunikacji marketingowej, takiej jak np. newslettery.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.