Komunikaty PR

36 rat 0% – nowa forma rat PayU w sklepie huawei.pl

2021-04-15  |  17:00

Huawei uruchamia nową formę płatności ratalnej PayU w swoim sklepie internetowym huawei.pl – od poniedziałku klienci będą mogli rozłożyć zakupy na 36 dogodnych rat 0%. Minimalna wartość zamówienia, które można rozłożyć na raty, to 300 zł.

 

Z rat można skorzystać wybierając odpowiednią opcję na etapie wyboru formy płatności – klient zostanie przekierowany na stronę PayU, na której będzie musiał wypełnić formularz podając swoje dane. Decyzja kredytowa zostanie przekazana w ciągu kilku minut.

 

Do tej pory zakupy zrobione na huawei.pl można było rozłożyć na 3 raty 0%. Poza ratami, sklep huawei.pl oferuje klientom wiele innych form płatności i dostaw, w tym płatności za pobraniem oraz dostawę do paczkomatów InPost. Dostawy są co do zasady bezpłatne. Huawei.pl gwarantuje też 15 dni na ewentualny, bezpłatny zwrot zakupionego towaru.

 

Klienci sklepu huawei.pl mogą skorzystać z wielu atrakcyjnych ofert, takich jak:

 

  • 3-letnia gwarancja na kupiony laptop – przy zakupie urządzenia na huawei.pl, standardowa dwuletnia gwarancja zostanie wydłużona o dodatkowy rok. Wśród produktów objętych tą promocją znajdują się najnowsze laptopy Huawei z serii MateBook X, MateBook X Pro, MateBook 13, MateBook 14, MateBook D 14, MateBook D 15, a także najnowszy laptop w portfolio Huawei – MateBook D 16.

 

  • Jednorazowa, bezpłatna naprawa ekranu smarftona w ciągu 3 miesięcy od zakupu – oferta ta dotyczy smartfonów zakupionych w sklepie huawei.pl i obejmuje wybrane urządzenia z serii P smart 2021, P30 lite, P30 Pro, P40 lite, P40 Pro, Mate 40 Pro oraz model Y6p.

 

  • Bezpłatna dostawa na następny dzień roboczy, pod warunkiem złożenia zamówienia i opłacenia go przed godziną 12:00.

 

  • 20 zł zniżki na zakupy na huawei.pl za wystawienie opinii o produkcie, który został również zakupiony w huawei.pl. W celu otrzymania kuponu, należy zalogować się do swojego konta bądź zarejestrować się, przejść na kartę użytkowanego produktu i zostawić opinię pod produktem. Następnie użytkownik musi zrobić zrzut ekranu z wystawioną opinią i przesłać ją na adres e-mail: sklep@huawei.com. Opinia zostanie sprawdzona przez moderatorów pod kątem zgodności z regulaminem, a po weryfikacji, klient otrzyma kupon rabatowy o wartości 20 zł na kolejne zakupy w sklepie huawei.pl. Minimalna wartość zakupów musi wynosić 21 zł. Kupon będzie ważny przez 14 dni. Regulamin promocji znajduje się na stronie huawei.pl.

 

Użytkownicy huawei.pl mogą też otrzymać 50 zł za zapisanie się do newslettera – każdy nowy subskrybent otrzyma kupon rabatowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy w sklepie o wartości min. 200 zł.

 

W sklepie huawei.pl można znaleźć szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej.

 

Na odwiedzających sklep codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. Jest to cykliczna oferta na wybrane produkty, zestawy urządzeń i akcesoriów lub inne benefity – dostępne wyłącznie w tym dniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.