Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
Europejska scena motoryzacyjna w ostatnim czasie ma nowych graczy prosto z Azji. Chińska marka BAIC budzi zainteresowanie kierowców. Steinhof dostosowuje się do tego trendu i oferuje nowe haki holownicze do pierwszego modelu BAIC.
Przez lata europejska motoryzacja wyznaczała standardy innym producentom. Jednak po wielu dekadach filary przemysłu Starego Kontynentu zaczynają się kruszyć. Ekspansja samochodów z Japonii spotkała się z umiarkowanym zainteresowaniem europejskiego klienta.
Dużo większą popularnością cieszą się samochody z Korei Południowej. KIA czy Hyundai pokazują, że da się zaprojektować relatywnie tanie i ładnie narysowane modele, które pasują do europejskich gustów. Za tym trendem podąża też Steinhof, ponieważ sukcesywnie rozbudowuje ofertę haków holowniczych do popularnych aut na polskich, a także zagranicznych drogach.
Hak holowniczy do BAIC Beijing 5
Beijing 5 to kompaktowy SUV lub crossover, który łączy w sobie cechy samochodów miejskich i terenowych. Dzięki podwyższonemu zawieszeniu oraz przestronnemu wnętrzu, ten pojazd zapewnia wygodę i funkcjonalność zarówno w ruchu miejskim, jak i podczas dłuższych wyjazdów.
Beijing 5 jako crossover idealnie nadaje się do codziennej miejskiej jazdy, ale sprawdzi się również w dłuższych podróżach poza miasto. Wyższy prześwit i duża przestrzeń bagażowa czynią go odpowiednim wyborem na wycieczki, czy wakacyjne wyjazdy, ponieważ oferuje wygodę i funkcjonalność.
Dodatkowo, idealnym akcesorium dla tego modelu jest hak holowniczy marki Steinhof. Dzięki niemu użytkownicy Beijing 5 mogą jeszcze bardziej zwiększyć wszechstronność swojego pojazdu, zyskując możliwość holowania przyczep lub innych ładunków, co podnosi jego wartość użytkową w codziennym życiu i podczas wyjazdów.
W katalogu Steinhof znajdziemy zaprojektowany do tego modelu marki BAIC hak holowniczy:
-
Rok produkcji pojazdu: 2023
-
Maksymalna masa przyczepy z hamulcem (R): 1800 kg, czyli samochód może holować przyczepę o maksymalnej wadze 1800 kg.
-
Siła odniesienia działająca na hak holowniczy (D): 9,5 kN
-
Maksymalne obciążenie pionowe haka (S): 100 kg.
Chińska motoryzacja coraz istotniejsza dla europejskiego klienta
Jednym z najważniejszych kryteriów przy zakupie samochodu osobowego jest jego cena. W ostatnim czasie chińskie marki pokazały, że auto z popularnego segmentu SUV może być dostępne w dużo niższej cenie od europejskiej konkurencji. Dlatego coraz więcej osób z zaciekawieniem spogląda na ofertę modelową takich marek, jak BAIC. Steinhof, jako firma o dużym doświadczeniu na rynku motoryzacyjnym analizuje sytuację w branży i dostosowuje się do tego, czego oczekują konsumenci. Tak w ofercie pojawiła się najnowsza propozycja haków holowniczych do modelu Beijing 5.
"Jedną z najważniejszych cech w biznesie jest adaptacja do zmian. Dlatego w Steinhof sukcesywnie rozbudowujemy ofertę haków holowniczych. Obecnie nie tylko marki amerykańskie, niemieckie, francuskie, czy koreańskie budzą zainteresowanie klientów. Szacujemy, że pewną część rynku samochodów w Polsce wezmą dla siebie producenci tacy, jak BAIC. Dlatego już teraz oferujemy hak holowniczy do BAIC Beijing 5, jako uzupełnienie wyposażenia samochodu o to funkcjonalne akcesorium”
podsumowuje Mariusz Fornal z działu technicznego Steinhof.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.