Komunikaty PR

Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC

2024-10-31  |  23:45
Biuro prasowe

Europejska scena motoryzacyjna w ostatnim czasie ma nowych graczy prosto z Azji. Chińska marka BAIC budzi zainteresowanie kierowców. Steinhof dostosowuje się do tego trendu i oferuje nowe haki holownicze do pierwszego modelu BAIC.

Przez lata europejska motoryzacja wyznaczała standardy innym producentom. Jednak po wielu dekadach filary przemysłu Starego Kontynentu zaczynają się kruszyć. Ekspansja samochodów z Japonii spotkała się z umiarkowanym zainteresowaniem europejskiego klienta. 

Dużo większą popularnością cieszą się samochody z Korei Południowej. KIA czy Hyundai pokazują, że da się zaprojektować relatywnie tanie i ładnie narysowane modele, które pasują do europejskich gustów. Za tym trendem podąża też Steinhof, ponieważ sukcesywnie rozbudowuje ofertę haków holowniczych do popularnych aut na polskich, a także zagranicznych drogach. 

Hak holowniczy do BAIC Beijing 5

Beijing 5 to kompaktowy SUV lub crossover, który łączy w sobie cechy samochodów miejskich i terenowych. Dzięki podwyższonemu zawieszeniu oraz przestronnemu wnętrzu, ten pojazd zapewnia wygodę i funkcjonalność zarówno w ruchu miejskim, jak i podczas dłuższych wyjazdów.

Beijing 5 jako crossover idealnie nadaje się do codziennej miejskiej jazdy, ale sprawdzi się również w dłuższych podróżach poza miasto. Wyższy prześwit i duża przestrzeń bagażowa czynią go odpowiednim wyborem na wycieczki, czy wakacyjne wyjazdy, ponieważ oferuje wygodę i funkcjonalność.

Dodatkowo, idealnym akcesorium dla tego modelu jest hak holowniczy marki Steinhof. Dzięki niemu użytkownicy Beijing 5 mogą jeszcze bardziej zwiększyć wszechstronność swojego pojazdu, zyskując możliwość holowania przyczep lub innych ładunków, co podnosi jego wartość użytkową w codziennym życiu i podczas wyjazdów.

W katalogu Steinhof znajdziemy zaprojektowany do tego modelu marki BAIC hak holowniczy:

  • Rok produkcji pojazdu: 2023

  • Maksymalna masa przyczepy z hamulcem (R): 1800 kg, czyli samochód może holować przyczepę o maksymalnej wadze 1800 kg.

  • Siła odniesienia działająca na hak holowniczy (D): 9,5 kN 

  • Maksymalne obciążenie pionowe haka (S): 100 kg.

Chińska motoryzacja coraz istotniejsza dla europejskiego klienta

Jednym z najważniejszych kryteriów przy zakupie samochodu osobowego jest jego cena. W ostatnim czasie chińskie marki pokazały, że auto z popularnego segmentu SUV może być dostępne w dużo niższej cenie od europejskiej konkurencji. Dlatego coraz więcej osób z zaciekawieniem spogląda na ofertę modelową takich marek, jak BAIC. Steinhof, jako firma o dużym doświadczeniu na rynku motoryzacyjnym analizuje sytuację w branży i dostosowuje się do tego, czego oczekują konsumenci. Tak w ofercie pojawiła się najnowsza propozycja haków holowniczych do modelu Beijing 5.

"Jedną z najważniejszych cech w biznesie jest adaptacja do zmian. Dlatego w Steinhof sukcesywnie rozbudowujemy ofertę haków holowniczych. Obecnie nie tylko marki amerykańskie, niemieckie, francuskie, czy koreańskie budzą zainteresowanie klientów. Szacujemy, że pewną część rynku samochodów w Polsce wezmą dla siebie producenci tacy, jak BAIC. Dlatego już teraz oferujemy hak holowniczy do BAIC Beijing 5, jako uzupełnienie wyposażenia samochodu o to funkcjonalne akcesorium”

podsumowuje Mariusz Fornal z działu technicznego Steinhof.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III Biuro prasowe
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana
Motoryzacja Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik
2024-12-19 | 18:00

Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik

Prawidłowa obsługa kuli haka holowniczego wymaga podstawowej wiedzy technicznej. W zależności od tego, jaki rodzaj głowicy zaczepowej wybierzemy, ma ona wpływ na sposób eksploatacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.