Gwiazda Jakości Obsługi i Gwiazda Dekady dla Internetowykantor.pl
W XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, głosami konsumentów Internetowykantor.pl został uhonorowany tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2020. Serwis otrzymał też tytuł Gwiazda Jakości Obsługi Dekady 2010-2020, który jest wynikiem wysokich ocen klientów w ciągu ostatniego dziesięciolecia.
Certyfikaty Programu Jakości Obsługi pozwalają co roku wyłonić najbardziej przyjazne firmy dla klienta. O nagrodzie Gwiazda Jakości Obsługi decydują właśnie głosy konsumentów i najwyższe wskaźniki rekomendacji NPS, zbierane w trwającym przez cały rok badaniu satysfakcji. W tym roku zostały przyznane również specjalne nagrody dziesięciolecia - Gwiazdy Dekady 2010-2020, którą również uhonorowany został Internetowykantor.pl.
Serwis wymiany walut obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia. Był pierwszym kantorem internetowym w Polsce i od samego początku stawiał na wysoką jakość obsługi klienta.
- Dziś mamy 310 tys. klientów i wiemy jak ważna jest komunikacja z nimi. To właśnie dzięki niej jesteśmy najczęściej ocenianym kantorem w Polsce. Cieszymy się, że potwierdzają to kolejne nagrody, czyli właśnie Gwiazda Jakości Obsługi, a także nagroda podsumowująca nasze 10-lecie - Gwiazda Dekady. Tym, co zawsze było dla nas najważniejsze jest komfort i satysfakcja naszych Klientów - mówi Magdalena Jasnoch, Kierownik Marketingu i PR Internetowykantor.pl.
Internetowyknator.pl powstał w 2010 roku. Dziś jest jednym z liderów rynku. Oferuje tanią wymianę 20 walut i korzystne przelewy zagraniczne. Kantor jest także wysoko oceniany przez klientów serwisu Opineo.pl - uzyskał tam 850 000 pozytywnych opinii i tym samym został najczęściej ocenianą firmą w Polsce!

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.