Gwiazda Jakości Obsługi i Gwiazda Dekady dla Internetowykantor.pl
Katarzyna Stachowska
Poznan
61-608 Poznan
biuro|solopr.pl| |biuro|solopr.pl
794200744
solopr.pl
W XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, głosami konsumentów Internetowykantor.pl został uhonorowany tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2020. Serwis otrzymał też tytuł Gwiazda Jakości Obsługi Dekady 2010-2020, który jest wynikiem wysokich ocen klientów w ciągu ostatniego dziesięciolecia.
Certyfikaty Programu Jakości Obsługi pozwalają co roku wyłonić najbardziej przyjazne firmy dla klienta. O nagrodzie Gwiazda Jakości Obsługi decydują właśnie głosy konsumentów i najwyższe wskaźniki rekomendacji NPS, zbierane w trwającym przez cały rok badaniu satysfakcji. W tym roku zostały przyznane również specjalne nagrody dziesięciolecia - Gwiazdy Dekady 2010-2020, którą również uhonorowany został Internetowykantor.pl.
Serwis wymiany walut obchodzi w tym roku 10-lecie swojego istnienia. Był pierwszym kantorem internetowym w Polsce i od samego początku stawiał na wysoką jakość obsługi klienta.
- Dziś mamy 310 tys. klientów i wiemy jak ważna jest komunikacja z nimi. To właśnie dzięki niej jesteśmy najczęściej ocenianym kantorem w Polsce. Cieszymy się, że potwierdzają to kolejne nagrody, czyli właśnie Gwiazda Jakości Obsługi, a także nagroda podsumowująca nasze 10-lecie - Gwiazda Dekady. Tym, co zawsze było dla nas najważniejsze jest komfort i satysfakcja naszych Klientów - mówi Magdalena Jasnoch, Kierownik Marketingu i PR Internetowykantor.pl.
Internetowyknator.pl powstał w 2010 roku. Dziś jest jednym z liderów rynku. Oferuje tanią wymianę 20 walut i korzystne przelewy zagraniczne. Kantor jest także wysoko oceniany przez klientów serwisu Opineo.pl - uzyskał tam 850 000 pozytywnych opinii i tym samym został najczęściej ocenianą firmą w Polsce!
Przeciwdziałanie zatorom płatniczym i poprawa wskaźników ESG
Mocny złoty wyzwaniem dla polskich eksporterów
Zatory płatnicze i spowolnienie gospodarcze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Edukacja
Kompetencje STEM wchodzą szerzej do edukacji. Inicjatywa edukacyjna Amazon objęła już pół miliona dzieci w Polsce
Na warszawskiej Pradze Północ otwarto właśnie pierwszą STEM Kindlotekę, czyli przestrzeń edukacyjną dla dzieci i młodzieży, która stawia na rozwój kompetencji w obszarze nauki, technologii, inżynierii i matematyki. To inicjatywa Amazon i stowarzyszenia Cyfrowy Dialog rozwijana od 2019 roku, w ramach której funkcjonuje ponad 100 takich placówek, a z prowadzonych w nich zajęć skorzystało już pół miliona dzieci. STEM uważane są za kompetencje przyszłości, a badania wskazują, że można je rozwijać już u najmłodszych uczniów.
Zdrowie
Sztuczna inteligencja pomoże we wczesnym wykrywaniu wrodzonych wad serca. Obecnie rozpoznawalność wynosi 40 proc.
Algorytmy sztucznej inteligencji usprawnią wykrywanie wrodzonych wad serca w okresie prenatalnym. Wykrycie problemu na tym etapie ma kolosalne znaczenie dla rokowania noworodka. Fundacja Serce Dziecka realizuje program, który ma przygotować medyków na nadchodzące zastosowania AI w analizowaniu danych z echokardiografii płodu. Są już obiecujące dane mówiące o tym, że algorytmy skutecznie wspierają lekarzy w stawianiu takich diagnoz. Również polskie środowisko naukowe pracuje nad technologią, która będzie analizowała dane obrazowe w podobny sposób, jak robi to człowiek.
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.