Goodyear opracował nowy wzór opony dla koncepcyjnego Opla Experimental
Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Goodyear połączył siły z Oplem i stworzył innowacyjną oponę dla koncepcyjnego pojazdu Experimental. Wyróżnia się ona m.in. niestandardową ścianą boczną, nowym wzorem bieżnika i nowatorską mieszanką, uzupełniając futurystyczną estetykę nowego modelu niemieckiej marki. Opel Experimental wyposażony w opony Goodyear zostanie zaprezentowany międzynarodowej publiczności na targach IAA Mobility w Monachium, które odbędą się w dniach 5-10 września br.
Goodyear zintegrował ścianę boczną opony z felgami Ronal montowanymi w Oplu Experimental, korzystając ze swego 125-letniego doświadczenia opartego na pionierskim podejściu do projektowania. Dzięki precyzyjnej inżynierii Goodyear dostosował właściwości opony, aby wzmocnić aerodynamikę pojazdu, co poskutkowało zwiększoną efektywnością energetyczną.
Opony Goodyeara wyróżniają się również w aspekcie estetycznym. W mieszance gumowej zastosowano kolorowe płatki, co pozwoliło połączyć wyjątkowe wzornictwo z najnowocześniejszą inżynierią motoryzacyjną.
„Koncepcja Opla Experimental stanowi doskonałe tło do zaprezentowania możliwości projektowych Goodyeara. Ten wizjonerski samochód ucieleśnia zaangażowanie Opla w ekstremalną precyzję i wysoką dbałość o szczegóły, które mocno współgrają z naszymi wartościami. Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy zaproszeni do tak ekscytującego przedsięwzięcia i mamy możliwość stworzenia opony, która doskonale uzupełnia charakter tego niezwykłego samochodu koncepcyjnego,” powiedział Laurent Colantonio, Senior Director Goodyear ds. technologii w regionie EMEA.
Goodyear świętuje w tym roku 125-lecie swojego istnienia – rocznica założenia firmy przypada 29 sierpnia.
Goodyear
Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Zatrudnia około 74 000 osób i wytwarza swoje produkty w 57 zakładach w 23 krajach świata. Jej dwa ośrodki innowacyjności w Akron w stanie Ohio i w Colmar-Berg w Luksemburgu dążą do opracowywania najnowocześniejszych produktów i usług, które wyznaczają standardy technologiczne i eksploatacyjne dla całej branży. Więcej informacji o firmie Goodyear i jej produktach można znaleźć na https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Zwrot kasy od Mio – akcja „Cashback” trwa!
Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.
TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.