Komunikaty PR

Goodyear opracował nowy wzór opony dla koncepcyjnego Opla Experimental

2023-08-10  |  12:09
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.26 MB )

Goodyear połączył siły z Oplem i stworzył innowacyjną oponę dla koncepcyjnego pojazdu Experimental. Wyróżnia się ona m.in. niestandardową ścianą boczną, nowym wzorem bieżnika i nowatorską mieszanką, uzupełniając futurystyczną estetykę nowego modelu niemieckiej marki. Opel Experimental wyposażony w opony Goodyear zostanie zaprezentowany międzynarodowej publiczności na targach IAA Mobility w Monachium, które odbędą się w dniach 5-10 września br.

Goodyear zintegrował ścianę boczną opony z felgami Ronal montowanymi w Oplu Experimental, korzystając ze swego 125-letniego doświadczenia opartego na pionierskim podejściu do projektowania. Dzięki precyzyjnej inżynierii Goodyear dostosował właściwości opony, aby wzmocnić aerodynamikę pojazdu, co poskutkowało zwiększoną efektywnością energetyczną.

Opony Goodyeara wyróżniają się również w aspekcie estetycznym. W mieszance gumowej zastosowano kolorowe płatki, co pozwoliło połączyć wyjątkowe wzornictwo z najnowocześniejszą inżynierią motoryzacyjną. 

 „Koncepcja Opla Experimental stanowi doskonałe tło do zaprezentowania możliwości projektowych Goodyeara. Ten wizjonerski samochód ucieleśnia zaangażowanie Opla w ekstremalną precyzję i wysoką dbałość o szczegóły, które mocno współgrają z naszymi wartościami. Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy zaproszeni do tak ekscytującego przedsięwzięcia i mamy możliwość stworzenia opony, która doskonale uzupełnia charakter tego niezwykłego samochodu koncepcyjnego,” powiedział Laurent Colantonio, Senior Director Goodyear ds. technologii w regionie EMEA.

Goodyear świętuje w tym roku 125-lecie swojego istnienia – rocznica założenia firmy przypada 29 sierpnia.


Goodyear

Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Zatrudnia około 74 000 osób i wytwarza swoje produkty w 57 zakładach w 23 krajach świata. Jej dwa ośrodki innowacyjności w Akron w stanie Ohio i w Colmar-Berg w Luksemburgu dążą do opracowywania najnowocześniejszych produktów i usług, które wyznaczają standardy technologiczne i eksploatacyjne dla całej branży. Więcej informacji o firmie Goodyear i jej produktach można znaleźć na  https://news.goodyear.eu/pl-pl/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Nextbase zwraca kase Biuro prasowe
2023-11-24 | 15:15

Nextbase zwraca kase

Marka Nextbase, na polskim rynku obecna od 2021 roku, na przestrzeni lat zyskała reputację lidera branży kamer samochodowych w Europie i na świecie. Jej produkty charakteryzują się wysoką
Motoryzacja Koniec ze żmudnym usuwaniem szronu na szybach w aucie!
2023-11-23 | 12:00

Koniec ze żmudnym usuwaniem szronu na szybach w aucie!

Czy zdarzyło Ci się zacząć dzień od niekończącej się walki z oblodzeniem szyb samochodu? Teraz już nie musisz się tym zamartwiać! Akumulatorowa skrobaczka do szyb EDI 4 od Kärcher
Motoryzacja Jakie testy przechodzą haki holownicze?
2023-10-24 | 18:00

Jakie testy przechodzą haki holownicze?

Haki holownicze zdobywają coraz większe uznanie wśród kierowców. Zanim jednak zagoszczą na rynku i w naszych samochodach, muszą przejść rygorystyczne testy i uzyskać

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

W okresie okołoświątecznym Polacy generują duże ilości elektroodpadów. Połowa nie wie, że nie można ich wyrzucić do śmietnika

Polacy mają problem z prawidłowym wskazaniem elektroodpadów i nie do końca wiedzą, gdzie oddawać takie zużyte sprzęty – pokazuje badanie agencji badawczej Zymetria na zlecenie RLG. 34 proc. badanych przyznało, że zdarzyło im się źle zutylizować wyrzucane elektroodpady. Odpady, które najczęściej trafiają w nieodpowiednie miejsce, to m.in. kable, ładowarki czy słuchawki. – Podobnie jest z różnego rodzaju golarkami, lokówkami, zabawkami na baterie i innymi małymi sprzętami, czyli tym, co niebawem będziemy kupować pod choinkę – zauważa Monika Wyciechowska z RLG w Polsce. Jak wskazuje, ponad połowa Polaków nie wie, że starych sprzętów nie wolno wyrzucać do pięciu frakcji, ale trzeba je oddać do specjalnych punktów zbiórki.

Partner serwisu

Edukacja

Demografia, zdrowie, edukacja i ekologia. Nowe technologie mają coraz większe znaczenie dla rozwiązywania najbardziej palących problemów

O pozytywnym wpływie technologii na biznes mówi się od dawna, za czym idą rosnące z roku na rok inwestycje przedsiębiorstw w ten obszar, m.in. chmurę czy sztuczną inteligencję. Coraz częściej nowe technologie znajdują także zastosowanie w rozwiązywaniu palących problemów globalnych. Pracują nad nimi zarówno duże korporacje, naukowcy i studenci, jak i start-upy z całego świata. – Nowe technologie posiadają ogromny potencjał w przekształcaniu i wspieraniu kluczowych obszarów społeczno-gospodarczych, takich jak edukacja, zdrowie, środowisko i gospodarka – mówi Alicja Tatarczuk z Huaweia. Koncern szuka takich innowacyjnych pomysłów wśród młodych naukowców w swoim konkursie Tech4Good, który jest częścią programu Seeds for the Future.

Handel

Technologie rewolucjonizują biznes restauracyjny. Kioski samoobsługowe, kody QR, a wkrótce sztuczna inteligencja będą standardem w branży gastronomicznej

Digitalizacja i nowe technologie stają się głównym motorem rozwoju branży restauracyjnej, a rozwiązania technologiczne – takie jak kody QR, kioski samoobsługowe, cyfrowe menu czy systemy AI wspierające sprzedaż – coraz powszechniej pojawiają się w stacjonarnych restauracjach, usprawniając ich funkcjonowanie i przyciągając klientów. – Niewątpliwie technologia będzie nadal zmieniać sektor gastronomiczny. Im lepsze interakcje z klientem, tym częściej korzysta on z naszych usług – mówi Luis Comas, CEO AmRestu, operatora m.in. marek: KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, który w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.