Galaretki Fresh&Fruity… Radość płynie z owoców!
Ich krótki i prosty skład na bazie naturalnych składników i prawdziwe soki owocowe w środku każdej galaretki to gwarancja wysokiej jakości i pysznego smaku.
Galaretki nadziewane Fresh&Fruity to słodki sposób na dobre samopoczucie oraz propozycja poczęstunku w czasie wakacyjnych spotkań z przyjaciółmi, a także szybki zastrzyk energii w trakcie letnich wypraw rowerowych lub pieszych wędrówek.
Pyszne galaretki można posmakować w wersji standardowej i kwaśnej w opakowaniach 160 g i 245 g oraz w formie luzowej, w sprzedaży na wagę. Dostępność galaretek luzem to wygodna forma komponowania dowolnego mixu ulubionych smaków. Każda z galaretek pakowana jest w nowoczesne zgrzewane opakowanie typu flow pack, dzięki czemu produkt zachowuje swój smak i jakość.
W tym roku do grona galaretek Fresh&Fruity dołączyły pyszne limitowane smaki - Fresh&Fruity kierunek orient: yuzu - kwiat wiśni, liczi - granat, kiwi - kwiat wiśni oraz mandarynka - granat. To słodki sposób na soczystą podróż w egzotycznym kierunku. Spróbuj wszystkich smaków już dziś!
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=sU_F-r4Q-HI

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.