Fujitsu napędza transformację opartą na danych jako Digital Business Enabler

Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR
kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl
Marka Fujitsu koncentruje się na zapewnieniu najlepszych wyników biznesowych swoim klientom poprzez wspieranie ich w procesie transformacji cyfrowej. Aby tego dokonać kładzie większy nacisk na umożliwienie odnalezienia optymalnego rozwiązania dla swoich danych. Rozszerzone portfolio własnych i najlepszych w swojej klasie technologii oraz usług partnerskich Fujitsu zapewniają klientom szeroki wybór dopasowanych rozwiązań.
Za sprawą oparcia transformacji cyfrowej na wartościowych danych, klienci są w stanie m.in. znaleźć nowe przewagi konkurencyjne lub usprawnić swoje procesy, czy też czerpać dla siebie inne korzyści biznesowe. Nawet w najbardziej rozbudowanych strukturach IT możliwe jest sprawne zarządzanie gromadzonymi informacjami i ochrona tych zasobów.
Fujitsu przoduje we wprowadzaniu i wdrażaniu narzędzi oraz procesów doradztwa opartych o dane. Dzięki umożliwieniu klientom tworzenia podstawy transformacji danych, definiowana jest docelowa architektura bazowa oraz tworzy się środowisko danych. Jest to podstawą do zapewnienia wartości biznesowej w całej organizacji.
Marka wprowadza także kompleksowe aktualizacje swojego portfolio w zakresie produktów związanych z bazami danych – w tym autorskie technologie i usługi oraz wyselekcjonowane usługi swoich partnerów najwyższej jakości. Marka Fujitsu ma ogromne doświadczenie w integracji swoich usług i produktów z szerokim gronem partnerów, m.in. Microsoft, AWS, NetApp, VMware, Nutanix, Qumulo, Commvault, Veritas, SAP, dzięki czemu oferuje kompleksowe portfolio rozwiązań, które systematycznie jest wzbogacane o kolejne elementy i przez to znacznie bardziej wszechstronne niż innych dostawców IT.
Niezwykle ważną rolę pełnią także partnerzy programu Fujitsu SELECT. Marka koncentruje się na rozszerzeniu portfolio adresowanego do małych i średnich przedsiębiorstw i dlatego też intensyfikuje współpracę z partnerami skoncentrowanymi na usługach. Fujitsu umożliwia im tworzenie modeli przychodów powtarzalnych oraz zapewnia wsparcie niezależnych dostawców oprogramowania, aby wspierać partnerów w procesie developmentu i wdrożenia warstwy aplikacyjnej procesów transformacji cyfrowej ich klientów. W oparciu o ten rosnący ekosystem partnerów, celem Fujitsu jest zapewnienie optymalnego rozwiązania dla każdej potrzeby klienta.
Dane jako centrum
- Dane są podstawą wszystkiego, co robią nasi klienci. Pomyślna transformacja cyfrowa polega na uzyskiwaniu nowej wartości na podstawie gromadzonych danych. Infrastruktura informacji stała się jednak zbyt skomplikowana, by większość organizacji mogła w pełni z niej korzystać. Transformacja oparta na danych, którą zainicjowało Fujitsu pozwala na pełne wykorzystanie zasobów, co jest kluczowe dla dalszego funkcjonowania firmy – mówi Christian Leutner, Head of Product Sales Europe w Fujitsu.
Wykorzystując metodologię HXD (Human-Centric Experience Design), konsultanci Fujitsu koncentrują się na osiągnięciu optymalnych wyników biznesowych w oparciu o unikalne zasoby danych i oczekiwania klienta. Proces ten obejmuje znalezienie rozwiązania, które w pełni odpowie na zapotrzebowanie po stronie klienta oraz ścisłą integrację nowego i istniejącego sprzętu, oprogramowania i wykorzystywanych usług.
- Cyfrowa transformacja oznacza przejęcie kontroli nad danymi. Nasi klienci chcą jednego, skonsolidowanego rozwiązania, które pozwoli im zarządzać bazą danych. Podejście, które prezentuje marka Fujitsu do transformacji cyfrowej opartej na danych przyjmuje nową perspektywę postrzegania informacji, łącząc nasze zaufane technologie z szeregiem najlepszych dostępnych rozwiązań partnerów. Klienci uzyskują dostęp do infrastruktury danych, która jest maksymalnie dostosowana do ich indywidualnych potrzeb. Firma Fujitsu jest doskonale przygotowana do zapewnienia właściwego rozwiązania dla danego zadania. Dzięki temu klienci unikają konieczności stosowania kosztownego, hermetycznego podejścia, które nie jest przystosowane do przyszłego rozwoju – mówi Christian Leutner, Head of Product Sales Europe w Fujitsu.
Szukasz sprzętu w dobrej cenie? Poznaj sekret laptopów poleasingowych

Nowa bezprzewodowa klawiatura Hama WK-300 z przyciskiem Assist AI

Dlaczego warto wybrać monitor OLED?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.