Komunikaty PR

FUCHS wprowadza na rynek pierwsze produkty w opakowaniach z recyklingu

2024-10-24  |  12:00
Biuro prasowe

Grupa FUCHS, największy na świecie niezależny producent i dostawca innowacyjnych środków smarnych oraz produktów pokrewnych, wprowadza na rynek nowe opakowania produktów z gamy Automotive Aftermarket w 100% wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu (PCR). 

Wprowadzenie do Europy opakowań w pełni pochodzących z recyklingu jest efektem zaangażowania dostawców i szerszej współpracy w ramach łańcucha dostaw. Już do końca bieżącego roku na europejskim rynku pojawi się 5 milionów takich butelek. W przyszłości marka zamierza wprowadzić to rozwiązanie na całym świecie, w ramach realizacji swoich celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. 

Poprzez wykorzystanie materiałów w pełni pochodzących z recyklingu, firma redukuje ilość materiałów opakowaniowych pochodzących z paliw kopalnych i obniża emisję dwutlenku węgla. W rezultacie każda butelka o pojemności 1 l i 5 l będzie miała całkowity ślad węglowy o 68% niższy niż butelka wyprodukowana bez użycia materiałów pochodzących z recyklingu. Aby osiągnąć ten wynik, firma FUCHS we współpracy z dostawcami ulepszyła technologię produkcji bez uszczerbku dla jakości produktu, usprawniając proces produkcji. 

W ramach dalszego dążenia do osiągnięcia swoich celów zrównoważonego rozwoju, firma FUCHS zobowiązała się do ograniczenia emisji w całym łańcuchu wartości (cradle-to-grave) o co najmniej 90% do roku 2040 (w porównaniu z rokiem 2021). Oprócz pracy nad bazą materiałową, zgodnie z ostatnim pełnym rocznym raportem zrównoważonego rozwoju, od 2021 roku FUCHS zmniejszył swój ślad węglowy o 14,8%. Obejmuje to wszystkie emisje w obrębie firmy, na które FUCHS może mieć bezpośredni wpływ. 

– Stworzenie opakowania w 100% pochodzącego z materiałów z recyklingu to prawdziwy kamień milowy w naszej produkcji. Osiągnęliśmy to poprzez integrację materiałów wtórnych, przy jednoczesnym utrzymaniu jakości produktu i spełnieniu wszystkich wymagań specyfikacji. Jest to jednak tylko krok na naszej drodze do zrównoważonego rozwoju, a nie cel podróży. W nadchodzących latach planujemy wprowadzenie tego rozwiązania do większej liczby produktów i regionów geograficznych – powiedział Bastian Keller, Dyrektor ds. globalnego zarządzania produktami w branży środków smarnych dla motoryzacji. 

Taka zmiana wymaga zaangażowania i współpracy, ponownego przemyślenia procesu, technologii i pozyskiwania materiałów. Przyjmując etapowe podejście, byliśmy w stanie zdobyć doświadczenie i opinie klientów, aby upewnić się, że produkt spełnia ich potrzeby, a także potrzeby środowiska - dodaje. 

Oprócz zobowiązania do zwiększenia zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w opakowaniach, FUCHS planuje przejść na 100% ekologiczną energię elektryczną do 2025 roku, zwiększając jej udział do ponad 50% w 2023 roku. 

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: 

Link: https://www.fuchs.com/pl/pl/  

 

O FUCHS 

Założony w 1931 roku jako firma rodzinna w Mannheim, FUCHS jest obecnie największym na świecie niezależnym dostawcą innowacyjnych środków smarnych oraz produktów pokrewnych dla praktycznie wszystkich obszarów zastosowań i sektorów. Grupa FUCHS posiada 55 spółek i zatrudnia prawie 6000 pracowników na całym świecie, dzięki czemu jest wiodącym niezależnym dostawcą środków smarnych. Firma od lat ma ten sam cel: utrzymać świat w ruchu w sposób zrównoważony i wydajny. Aby sprostać temu zadaniu, FUCHS myśli w kategoriach doskonałości, a nie tylko standardów. Opracowując indywidualne rozwiązania, firma pozostaje blisko swoich klientów i wsłuchuje się w ich potrzeby – pozostaje doświadczonym konsultantem i niezawodnym partnerem w zespole wspólnie poszukującym najlepszych rozwiązań. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III Biuro prasowe
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana
Motoryzacja Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik
2024-12-19 | 18:00

Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik

Prawidłowa obsługa kuli haka holowniczego wymaga podstawowej wiedzy technicznej. W zależności od tego, jaki rodzaj głowicy zaczepowej wybierzemy, ma ona wpływ na sposób eksploatacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.