Komunikaty PR

#FreshEnergy od Green Cell na targach CES 2020

2020-01-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dominika Przewoźnik
Projekt Zero2

Kunickiego 5/214
30-134 Kraków
dominika|projektzero2.pl| |dominika|projektzero2.pl
739033040
www.projektzero2.pl

Najważniejsze i największe targi elektroniki użytkowej już za nami. Swoją obecność na nich zaznaczył również Green Cell, prezentując trzy nowe produkty.

Targi CES (Consumer Electronic Show) 2020 jak co roku odbyły się w Stanach Zjednoczonych, w Las Vegas, gromadząc tysiące producentów, startupów i innych firm prezentujących najciekawsze nowości z branży elektronicznej. Jedną z niewielu obecnych, polskich marek był Green Cell, który zaprezentował 3 premierowe produkty.

Pełne doładowanie z GC PowerPlay20

Pierwszym produktem jest power bank PowerPlay20, który powstał na fali popularności PowerPlay10. Green Cell wyciągnął z niego najlepsze cechy i podwoił pojemność z 10 000 mAh do 20 000 mAh. Prócz dużej pojemności PowerPlay20 może pochwalić się możliwością ładowania 3 urządzeń na raz. 2 porty USB z technologią Ultra Charge zapewniają nawet 3,5 raza szybsze ładowanie od standardowego. Z kolei port USB-C wspierany przez Power Delivery pomoże naładować konsolę lub tablet.

W podróż z GC PowerRide

Green Cell pomyślał także o kierowcach, przedstawiając najnowszą ładowarkę samochodową PowerRide. Została ona wyposażona w 3 porty 54W, które wykorzystują technologię Ultra Charge. Delikatne podświetlenie pozwoli znaleźć je nawet podczas nocnej podróży.

Bezprzewodowe ładowanie z GC AirJuice

Trzecią nowością jest ładowarka indukcyjna AirJuice 15W. Obsługuje ona FOD, czyli technologię Foreign Object Detection informującą użytkownika o ciałach obcych znajdujących się na powierzchni ładowarki. AirJuce może również ładować z mocą 7,5 W, dzięki czemu idealnie współpracuje z urządzeniami marki Apple.

Cena i dostępność

GC PowerPlay20, PowerRide oraz AirJuice będą miały swoją oficjalną premierę w lutym tego roku. Ich ceny będą wynosić:

  • PowerPlay20 - 189 zł

  • PowerRide - 89 zł

  • AirJuice - 129 zł

Finalne ceny znajdziecie na stronie producenta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Projekt Zero2
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.