Komunikaty PR

SHOOTY - innowacyjny konfigurator do tworzenia filmów reklamowych w 7 dni

2021-11-16  |  13:10
Biuro prasowe

Platforma Shooty.pl oferuje nowoczesny sposób zamawiania filmów produktowych w wybranych przez klienta formatach i formach – od krótkich packshotów 360, przez atrakcyjne explainer’y i unboxing’i, po zaawansowane spoty reklamowe. Czas realizacji filmu to zaledwie 7 dni roboczych, w trakcie których grupa wyspecjalizowanych twórców przygotowuje wyjątkowy, krótkometrażowy materiał promocyjny. Platforma została stworzona, aby pomóc dzisiejszym przedsiębiorcom pokazać ich produkty w ciekawy, kreatywny, estetyczny i profesjonalny sposób. Usługa skierowana jest do firm, które chcą efektywnie i skutecznie wykorzystać wideo w swojej komunikacji w mediach społecznościowych lub w sprzedaży na stronach internetowych.

Z badania agencji mediowej Zenith[1] wynika, że aż 90% klientów podejmuje swoje decyzje zakupowe, dzięki odpowiedniemu zaprezentowaniu produktu w formie wideo. To właśnie do tych nabywców w Internecie warto wyjść z odpowiednią, przemyślaną komunikacją wizualną. Trend ten silnie wspierają także biznesowi giganci, którzy aktywnie promują analogiczne treści online. Z pomocą w wykorzystaniu pełnego potencjału tego obszaru przychodzi nowa usługa na polskim rynku – innowacyjny konfigurator do tworzenia filmów reklamowych - SHOOTY. Platforma ta działa jak sklep internetowy, w którym klient może wybrać gotowe schematy filmów lub zmodyfikować je według własnych potrzeb.

SHOOTY to rozwiązanie odpowiadające na potrzeby wymagających użytkowników i nowoczesnego prowadzenia biznesu. Intensyfikacja działań w obszarze wideo skutecznie wyróżnia markę na tle konkurencji i pomaga w docieraniu do nowych klientów, co ostatecznie przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Potencjalny klient ma szansę dopasować „zlecenie” do jednego z oferowanych pakietów, odpowiadających jego aktualnym potrzebom czy kwestii budżetowej. Do tej pory za pośrednictwem kreatora powstały produkcje m.in. dla producenta lemoniad On Lemon oraz marek LATO Concept store i Paititi Holistic Store.

Skorzystanie z usługi jest niezwykle proste i zamyka się w kilku prostych krokach.

1. Wystarczy wejść na stronę www.shooty.pl do wirtualnego sklepu i wypełnić brief, na podstawie którego powstanie wideo.

2. Po wybraniu rodzaju filmu można skorzystać z gotowych rozwiązań lub skonfigurować go według własnych potrzeb, zmieniając format kolor tła, dodając fotografie oraz inne ustawienia. Na tej podstawie platforma obliczy cenę produkcji wideo.

3. Po dodaniu zamówienia do koszyka, pozostało jedynie nacisnąć przycisk „kup”.

4. Reszta odbywa się po stronie zespołu SHOOTY. Po zatwierdzeniu formularza zgłoszeniowego firma wysyła do klienta kuriera, który odbiera produkt przeznaczony do prezentacji. Wszystkie paczki transportowane przez kurierów są ubezpieczone. Przy zamówieniu należy podać wartość paczki, aby ubezpieczenie obejmowało pełną wartość produktów.

5. Realizacja materiału wideo trwa 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymania produktu. W tym czasie ekipa realizatorska nagrywa i montuje film, a następnie przesyła link do pobrania zamówienia. Po zakończeniu procesu produkcyjnego SHOOTY wysyła kuriera, który zwraca produkty do klienta.

Więcej informacji na stronie www.shooty.pl.

Kontakt: Cezary Staszek cezary@shooty.pl, Mateusz Kalinowski mateusz@shooty.pl.

 

O SHOOTY

Platformę Shooty.pl tworzą eksperci w branży wideo, dla których realizacja filmów i zdjęć reklamowych to nie tylko praca, a przede wszystkim pasja. Swoje doświadczenie zdobywali w pracy dla marek takich jak PKO Bank Polski, Procter and Gamble Polska, Develey, Manufaktura Mydła, Damak, Papaya Young Directors czy ViaAroma. Misją zespołu jest umożliwienie wszystkim firmom, nawet niewielkim przedsiębiorcom, dostępu do wysokiej jakości wideo reklamy. Nad wszystkimi projektami pracują wyjątkowi reżyserzy, operatorzy, producenci i montażyści, którzy zadbają o każdy szczegół i dopracują swój materiał do granic możliwości.

Mateusz Kalinowski w SHOOTY odpowiada za nadzór artystyczny - uwielbia łączyć ze sobą wszystkie piony kreatywne na planie, działać synergicznie i tworzyć bez ograniczeń. Swoje doświadczenie w fotografii, scenografii, filmie oraz prowadzeniu studia fotograficznego wykorzystał do stworzenia SHOOTY. Dzięki temu firma daje możliwość stworzenia ekskluzywnej reklamy na podstawie wyselekcjonowanych przez nas elementów oraz nieszablonowego doświadczenia. Mateusz jest również współzałożycielem Studia Up! oraz Up! Film.

Cezary Staszek to pomysłodawca SHOOTY, który od lat łączy swojego kreatywnego ducha z organizacją i szukaniem lepszych, prostszych rozwiązań. Swoje doświadczenie w prowadzeniu firmy, będąc równolegle reżyserem swoich filmów i producentem, pozwoliło mu dostrzec nowe możliwości, których aktualnie brakuje na rynku, a na które odpowiada SHOOTY. W zespole odpowiada za wsparcie klienta, sprawną realizację zamówień oraz wprowadzanie rozwiązań, usprawniających działania platformy.

 


[1] Badanie firmy Zenith opisane przez portal ceo.com.pl: https://ceo.com.pl/reklama-video-wplywa-decyzje-9-10-konsumentow-65507.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Foto i wideo Panasonic wprowadza aktualizację oprogramowania aparatu LUMIX S5II oraz S5IIX Biuro prasowe
2024-04-15 | 10:00

Panasonic wprowadza aktualizację oprogramowania aparatu LUMIX S5II oraz S5IIX

Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie,
Foto i wideo Nowy Fujifilm INSTAX MINI 99 - podkręci kolor Twoich zdjęć
2024-03-14 | 12:00

Nowy Fujifilm INSTAX MINI 99 - podkręci kolor Twoich zdjęć

Najnowszy aparat natychmiastowy Fujifilm INSTAX MINI 99 podkręci kolor Twoich zdjęć. Przedstawiamy również nowy film natychmiastowy INSTAX MINI PHOTO SLIDE oraz aktualizację
Foto i wideo “Jedyny w swoim rodzaju” - FUJIFILM X100VI
2024-02-20 | 11:10

“Jedyny w swoim rodzaju” - FUJIFILM X100VI

Aparat cyfrowy FUJIFILM X100VI  - “Jedyny w swoim rodzaju” kompaktowy aparat cyfrowy o wyrafinowanym wzornictwie i intuicyjnej obsłudze. Fujifilm X100VI oferuje nie tylko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.

Konsument

Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi

Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.