SHOOTY - innowacyjny konfigurator do tworzenia filmów reklamowych w 7 dni
Platforma Shooty.pl oferuje nowoczesny sposób zamawiania filmów produktowych w wybranych przez klienta formatach i formach – od krótkich packshotów 360, przez atrakcyjne explainer’y i unboxing’i, po zaawansowane spoty reklamowe. Czas realizacji filmu to zaledwie 7 dni roboczych, w trakcie których grupa wyspecjalizowanych twórców przygotowuje wyjątkowy, krótkometrażowy materiał promocyjny. Platforma została stworzona, aby pomóc dzisiejszym przedsiębiorcom pokazać ich produkty w ciekawy, kreatywny, estetyczny i profesjonalny sposób. Usługa skierowana jest do firm, które chcą efektywnie i skutecznie wykorzystać wideo w swojej komunikacji w mediach społecznościowych lub w sprzedaży na stronach internetowych.
Z badania agencji mediowej Zenith[1] wynika, że aż 90% klientów podejmuje swoje decyzje zakupowe, dzięki odpowiedniemu zaprezentowaniu produktu w formie wideo. To właśnie do tych nabywców w Internecie warto wyjść z odpowiednią, przemyślaną komunikacją wizualną. Trend ten silnie wspierają także biznesowi giganci, którzy aktywnie promują analogiczne treści online. Z pomocą w wykorzystaniu pełnego potencjału tego obszaru przychodzi nowa usługa na polskim rynku – innowacyjny konfigurator do tworzenia filmów reklamowych - SHOOTY. Platforma ta działa jak sklep internetowy, w którym klient może wybrać gotowe schematy filmów lub zmodyfikować je według własnych potrzeb.
SHOOTY to rozwiązanie odpowiadające na potrzeby wymagających użytkowników i nowoczesnego prowadzenia biznesu. Intensyfikacja działań w obszarze wideo skutecznie wyróżnia markę na tle konkurencji i pomaga w docieraniu do nowych klientów, co ostatecznie przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Potencjalny klient ma szansę dopasować „zlecenie” do jednego z oferowanych pakietów, odpowiadających jego aktualnym potrzebom czy kwestii budżetowej. Do tej pory za pośrednictwem kreatora powstały produkcje m.in. dla producenta lemoniad On Lemon oraz marek LATO Concept store i Paititi Holistic Store.
Skorzystanie z usługi jest niezwykle proste i zamyka się w kilku prostych krokach.
1. Wystarczy wejść na stronę www.shooty.pl do wirtualnego sklepu i wypełnić brief, na podstawie którego powstanie wideo.
2. Po wybraniu rodzaju filmu można skorzystać z gotowych rozwiązań lub skonfigurować go według własnych potrzeb, zmieniając format kolor tła, dodając fotografie oraz inne ustawienia. Na tej podstawie platforma obliczy cenę produkcji wideo.
3. Po dodaniu zamówienia do koszyka, pozostało jedynie nacisnąć przycisk „kup”.
4. Reszta odbywa się po stronie zespołu SHOOTY. Po zatwierdzeniu formularza zgłoszeniowego firma wysyła do klienta kuriera, który odbiera produkt przeznaczony do prezentacji. Wszystkie paczki transportowane przez kurierów są ubezpieczone. Przy zamówieniu należy podać wartość paczki, aby ubezpieczenie obejmowało pełną wartość produktów.
5. Realizacja materiału wideo trwa 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymania produktu. W tym czasie ekipa realizatorska nagrywa i montuje film, a następnie przesyła link do pobrania zamówienia. Po zakończeniu procesu produkcyjnego SHOOTY wysyła kuriera, który zwraca produkty do klienta.
Więcej informacji na stronie www.shooty.pl.
Kontakt: Cezary Staszek cezary@shooty.pl, Mateusz Kalinowski mateusz@shooty.pl.
O SHOOTY
Platformę Shooty.pl tworzą eksperci w branży wideo, dla których realizacja filmów i zdjęć reklamowych to nie tylko praca, a przede wszystkim pasja. Swoje doświadczenie zdobywali w pracy dla marek takich jak PKO Bank Polski, Procter and Gamble Polska, Develey, Manufaktura Mydła, Damak, Papaya Young Directors czy ViaAroma. Misją zespołu jest umożliwienie wszystkim firmom, nawet niewielkim przedsiębiorcom, dostępu do wysokiej jakości wideo reklamy. Nad wszystkimi projektami pracują wyjątkowi reżyserzy, operatorzy, producenci i montażyści, którzy zadbają o każdy szczegół i dopracują swój materiał do granic możliwości.
Mateusz Kalinowski w SHOOTY odpowiada za nadzór artystyczny - uwielbia łączyć ze sobą wszystkie piony kreatywne na planie, działać synergicznie i tworzyć bez ograniczeń. Swoje doświadczenie w fotografii, scenografii, filmie oraz prowadzeniu studia fotograficznego wykorzystał do stworzenia SHOOTY. Dzięki temu firma daje możliwość stworzenia ekskluzywnej reklamy na podstawie wyselekcjonowanych przez nas elementów oraz nieszablonowego doświadczenia. Mateusz jest również współzałożycielem Studia Up! oraz Up! Film.
Cezary Staszek to pomysłodawca SHOOTY, który od lat łączy swojego kreatywnego ducha z organizacją i szukaniem lepszych, prostszych rozwiązań. Swoje doświadczenie w prowadzeniu firmy, będąc równolegle reżyserem swoich filmów i producentem, pozwoliło mu dostrzec nowe możliwości, których aktualnie brakuje na rynku, a na które odpowiada SHOOTY. W zespole odpowiada za wsparcie klienta, sprawną realizację zamówień oraz wprowadzanie rozwiązań, usprawniających działania platformy.
[1] Badanie firmy Zenith opisane przez portal ceo.com.pl: https://ceo.com.pl/reklama-video-wplywa-decyzje-9-10-konsumentow-65507.
Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5
Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II
Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.