SHOOTY - innowacyjny konfigurator do tworzenia filmów reklamowych w 7 dni
Platforma Shooty.pl oferuje nowoczesny sposób zamawiania filmów produktowych w wybranych przez klienta formatach i formach – od krótkich packshotów 360, przez atrakcyjne explainer’y i unboxing’i, po zaawansowane spoty reklamowe. Czas realizacji filmu to zaledwie 7 dni roboczych, w trakcie których grupa wyspecjalizowanych twórców przygotowuje wyjątkowy, krótkometrażowy materiał promocyjny. Platforma została stworzona, aby pomóc dzisiejszym przedsiębiorcom pokazać ich produkty w ciekawy, kreatywny, estetyczny i profesjonalny sposób. Usługa skierowana jest do firm, które chcą efektywnie i skutecznie wykorzystać wideo w swojej komunikacji w mediach społecznościowych lub w sprzedaży na stronach internetowych.
Z badania agencji mediowej Zenith[1] wynika, że aż 90% klientów podejmuje swoje decyzje zakupowe, dzięki odpowiedniemu zaprezentowaniu produktu w formie wideo. To właśnie do tych nabywców w Internecie warto wyjść z odpowiednią, przemyślaną komunikacją wizualną. Trend ten silnie wspierają także biznesowi giganci, którzy aktywnie promują analogiczne treści online. Z pomocą w wykorzystaniu pełnego potencjału tego obszaru przychodzi nowa usługa na polskim rynku – innowacyjny konfigurator do tworzenia filmów reklamowych - SHOOTY. Platforma ta działa jak sklep internetowy, w którym klient może wybrać gotowe schematy filmów lub zmodyfikować je według własnych potrzeb.
SHOOTY to rozwiązanie odpowiadające na potrzeby wymagających użytkowników i nowoczesnego prowadzenia biznesu. Intensyfikacja działań w obszarze wideo skutecznie wyróżnia markę na tle konkurencji i pomaga w docieraniu do nowych klientów, co ostatecznie przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Potencjalny klient ma szansę dopasować „zlecenie” do jednego z oferowanych pakietów, odpowiadających jego aktualnym potrzebom czy kwestii budżetowej. Do tej pory za pośrednictwem kreatora powstały produkcje m.in. dla producenta lemoniad On Lemon oraz marek LATO Concept store i Paititi Holistic Store.
Skorzystanie z usługi jest niezwykle proste i zamyka się w kilku prostych krokach.
1. Wystarczy wejść na stronę www.shooty.pl do wirtualnego sklepu i wypełnić brief, na podstawie którego powstanie wideo.
2. Po wybraniu rodzaju filmu można skorzystać z gotowych rozwiązań lub skonfigurować go według własnych potrzeb, zmieniając format kolor tła, dodając fotografie oraz inne ustawienia. Na tej podstawie platforma obliczy cenę produkcji wideo.
3. Po dodaniu zamówienia do koszyka, pozostało jedynie nacisnąć przycisk „kup”.
4. Reszta odbywa się po stronie zespołu SHOOTY. Po zatwierdzeniu formularza zgłoszeniowego firma wysyła do klienta kuriera, który odbiera produkt przeznaczony do prezentacji. Wszystkie paczki transportowane przez kurierów są ubezpieczone. Przy zamówieniu należy podać wartość paczki, aby ubezpieczenie obejmowało pełną wartość produktów.
5. Realizacja materiału wideo trwa 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymania produktu. W tym czasie ekipa realizatorska nagrywa i montuje film, a następnie przesyła link do pobrania zamówienia. Po zakończeniu procesu produkcyjnego SHOOTY wysyła kuriera, który zwraca produkty do klienta.
Więcej informacji na stronie www.shooty.pl.
Kontakt: Cezary Staszek cezary@shooty.pl, Mateusz Kalinowski mateusz@shooty.pl.
O SHOOTY
Platformę Shooty.pl tworzą eksperci w branży wideo, dla których realizacja filmów i zdjęć reklamowych to nie tylko praca, a przede wszystkim pasja. Swoje doświadczenie zdobywali w pracy dla marek takich jak PKO Bank Polski, Procter and Gamble Polska, Develey, Manufaktura Mydła, Damak, Papaya Young Directors czy ViaAroma. Misją zespołu jest umożliwienie wszystkim firmom, nawet niewielkim przedsiębiorcom, dostępu do wysokiej jakości wideo reklamy. Nad wszystkimi projektami pracują wyjątkowi reżyserzy, operatorzy, producenci i montażyści, którzy zadbają o każdy szczegół i dopracują swój materiał do granic możliwości.
Mateusz Kalinowski w SHOOTY odpowiada za nadzór artystyczny - uwielbia łączyć ze sobą wszystkie piony kreatywne na planie, działać synergicznie i tworzyć bez ograniczeń. Swoje doświadczenie w fotografii, scenografii, filmie oraz prowadzeniu studia fotograficznego wykorzystał do stworzenia SHOOTY. Dzięki temu firma daje możliwość stworzenia ekskluzywnej reklamy na podstawie wyselekcjonowanych przez nas elementów oraz nieszablonowego doświadczenia. Mateusz jest również współzałożycielem Studia Up! oraz Up! Film.
Cezary Staszek to pomysłodawca SHOOTY, który od lat łączy swojego kreatywnego ducha z organizacją i szukaniem lepszych, prostszych rozwiązań. Swoje doświadczenie w prowadzeniu firmy, będąc równolegle reżyserem swoich filmów i producentem, pozwoliło mu dostrzec nowe możliwości, których aktualnie brakuje na rynku, a na które odpowiada SHOOTY. W zespole odpowiada za wsparcie klienta, sprawną realizację zamówień oraz wprowadzanie rozwiązań, usprawniających działania platformy.
[1] Badanie firmy Zenith opisane przez portal ceo.com.pl: https://ceo.com.pl/reklama-video-wplywa-decyzje-9-10-konsumentow-65507.

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Infrastruktura
Branża budowlana przygotowuje się na boom w inwestycjach infrastrukturalnych. Wyzwaniem może być dostęp do kadr i materiałów

W najbliższych miesiącach mogą ruszyć duże inwestycje publiczne w drogownictwie, kolei, energetyce i obronności. To efekt aktywizacji KPO i przesunięcia części środków z komponentu klimatyczno-energetycznego do tzw. Funduszu Bezpieczeństwa i Obronności. Dla branży wyzwaniem będzie nie tylko dostęp do materiałów i ich sprawne dostawy, ale także kwestie kadrowe, które już dziś sprawiają problemy w realizacji zadań.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.