Komunikaty PR

Przygotuj się na więcej - nowy instax WIDE 400™

2024-06-18  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
  • Wyposażenie aparatu w samowyzwalacz usprawnia wykonywanie ujęć grupowych i zapewnia, że wszyscy znajdą się w kadrze.
  • Akcesorium do regulacji kąta widzenia aparatu oraz dodatkowa soczewka do zbliżeń to dodatkowe nowości unowocześniające aparat w stosunku do jego pierwszej wersji sprzed 10 lat.
  • Automatyczna kontrola ekspozycji i lampy błyskowej w połączeniu z unikalnym formatem filmu WIDE zapewniają szeroki wachlarz możliwości fotograficznych, zgodnie ze sloganem „przygotuj się na więcej”.

 

RATINGEN, Niemcy, 18 czerwca 2024 r.: FUJIFILM Europe GmbH, Dział Imaging Solutions, ogłasza dziś wprowadzenie na rynek najnowszego przedstawiciela rodziny urządzeń instax™ WIDE – aparatu natychmiastowego instax WIDE 400TM (zwanego dalej „instax WIDE 400™”) w niepowtarzalnym kolorze Sage Green (zieleń szałwii).

Aparat instax WIDE 400™ jest następcą modelu instax WIDE 300™, który w sprzedaży pojawił się przed dekadą, w 2014 r. Jest to analogowy aparat natychmiastowy wykorzystujący niezwykle popularny format filmu natychmiastowego instax WIDE, dwukrotnie szerszy od filmów formatu mini. Idealnie sprawdza się w zdjęciach grupowych i ujęciach krajobrazowych, pozwalając użytkownikowi uchwycić atmosferę danego miejsca poprzez wprowadzenie do kadrów otoczenia fotografowanego obiektu. Nowy i ulepszony aparat wyposażony jest w samowyzwalacz, który poprawia wydajność w zakresie zdjęć grupowych i sprawia, że wszyscy, łącznie z autorem zdjęcia, mogą znaleźć się przed obiektywem. Na wyposażeniu znalazło się również specjalne akcesorium do regulacji kąta widzenia aparatu bez konieczności korzystania ze statywu. Ponadto, po zamocowaniu znajdującej się w zestawie dodatkowej soczewki, można wykonywać piękne zdjęcia zbliżeniowe z odległości już 40 cm od obiektu.

Równocześnie z rynkowym debiutem aparatu do sprzedaży trafi dopasowany kolorystycznie futerał na aparat instax WIDE 400TM.

Najważniejsze cechy aparatu instax WIDE 400:

(1) Analogowy aparat natychmiastowy na filmy szerokiego formatu.

・Ten analogowy aparat natychmiastowy o prostej stylistyce korzysta z pakietów filmów formatu instax™ WIDE.

Dzięki automatycznej kontroli ekspozycji i lampy błyskowej użytkownik może po prostu obrócić obiektyw, by włączyć aparat, wycelować obiektywem w fotografowany obiekt i wcisnąć spust migawki. Po przekręceniu obiektywu i uruchomieniu aparatu obiektyw należy obrócić dalej w tym samym kierunku, by przełączyć urządzenie w tryb Landscape (krajobraz), który pozwala na uchwycenie obiektów oddalonych o ponad 3 m. Dodatkowo, po zamocowaniu na obiektywie znajdującej się w zestawie soczewki do zbliżeń użytkownik może wykonywać ujęcia zbliżeniowe obiektów znajdujących się w odległości do 40 cm od obiektywu.

(2) Pokrętło samowyzwalacza zapewnia analogowe wrażenia.

Na przedniej ściance aparatu umieszczone zostało pokrętło samowyzwalacza. Gdy pokrętło zostanie obrócone, sekwencyjnie włączają się diody LED, a samowyzwalacz może być ustawiony maksymalnie na 10 sekund. Naciśnięcie spustu migawki włącza odliczanie, a diody LED gasną jedna po drugiej w odstępach co dwie sekundy, sygnalizując czas pozostały do wykonania zdjęcia. Dzięki pokrętłu samowyzwalacza łatwiejsze jest wykonywanie ujęć grupowych.

(3) Przydatne akcesorium do fotografowania z użyciem samowyzwalacza.

Korzystając z dołączonego akcesorium do regulacji kąta widzenia aparatu, można wybrać jedną z dwóch opcji wysokości, aby uzyskać optymalny kąt fotografowania bez konieczności mocowania aparatu na statywie.

Dostępność:

Aparat natychmiastowy Fujifilm instax WIDE 400™ w europejskiej sprzedaży aparat pojawi się 12 lipca 2024 r. Więcej informacji o produkcie można znaleźć na stronie: instax.pl 

FUJIFILM, instax, instax WIDE 400 są znakami towarowymi FUJIFILM Corporation i spółek stowarzyszonych.  © 2024 FUJIFILM Europe GmbH.  Wszystkie prawa zastrzeżone.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Foto i wideo Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5 Biuro prasowe
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Najlżejszy model w obecnej serii X. Wyposażony w zaawansowane funkcje zarówno w zakresie zdjęć, jak i wideo. Przyjemne fotografowanie każdego dnia. TOKIO, 14 października 2024 r.
Foto i wideo Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II. Ok. 37% lżejszy od poprzednika, z ulepszoną wydajnością optyczną i nowymi możliwościami w zakresie wideofilmowania. Tokio,
Foto i wideo Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR Arcydzieło w kategorii super teleobiektywów, na nowo definiujące mobilność Połączenie najwyższej wydajności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.