Przygotuj się na więcej - nowy instax WIDE 400™
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
- Wyposażenie aparatu w samowyzwalacz usprawnia wykonywanie ujęć grupowych i zapewnia, że wszyscy znajdą się w kadrze.
- Akcesorium do regulacji kąta widzenia aparatu oraz dodatkowa soczewka do zbliżeń to dodatkowe nowości unowocześniające aparat w stosunku do jego pierwszej wersji sprzed 10 lat.
- Automatyczna kontrola ekspozycji i lampy błyskowej w połączeniu z unikalnym formatem filmu WIDE zapewniają szeroki wachlarz możliwości fotograficznych, zgodnie ze sloganem „przygotuj się na więcej”.
RATINGEN, Niemcy, 18 czerwca 2024 r.: FUJIFILM Europe GmbH, Dział Imaging Solutions, ogłasza dziś wprowadzenie na rynek najnowszego przedstawiciela rodziny urządzeń instax™ WIDE – aparatu natychmiastowego instax WIDE 400TM (zwanego dalej „instax WIDE 400™”) w niepowtarzalnym kolorze Sage Green (zieleń szałwii).
Aparat instax WIDE 400™ jest następcą modelu instax WIDE 300™, który w sprzedaży pojawił się przed dekadą, w 2014 r. Jest to analogowy aparat natychmiastowy wykorzystujący niezwykle popularny format filmu natychmiastowego instax WIDE, dwukrotnie szerszy od filmów formatu mini. Idealnie sprawdza się w zdjęciach grupowych i ujęciach krajobrazowych, pozwalając użytkownikowi uchwycić atmosferę danego miejsca poprzez wprowadzenie do kadrów otoczenia fotografowanego obiektu. Nowy i ulepszony aparat wyposażony jest w samowyzwalacz, który poprawia wydajność w zakresie zdjęć grupowych i sprawia, że wszyscy, łącznie z autorem zdjęcia, mogą znaleźć się przed obiektywem. Na wyposażeniu znalazło się również specjalne akcesorium do regulacji kąta widzenia aparatu bez konieczności korzystania ze statywu. Ponadto, po zamocowaniu znajdującej się w zestawie dodatkowej soczewki, można wykonywać piękne zdjęcia zbliżeniowe z odległości już 40 cm od obiektu.
Równocześnie z rynkowym debiutem aparatu do sprzedaży trafi dopasowany kolorystycznie futerał na aparat instax WIDE 400TM.
Najważniejsze cechy aparatu instax WIDE 400™:
(1) Analogowy aparat natychmiastowy na filmy szerokiego formatu.
・Ten analogowy aparat natychmiastowy o prostej stylistyce korzysta z pakietów filmów formatu instax™ WIDE.
Dzięki automatycznej kontroli ekspozycji i lampy błyskowej użytkownik może po prostu obrócić obiektyw, by włączyć aparat, wycelować obiektywem w fotografowany obiekt i wcisnąć spust migawki. Po przekręceniu obiektywu i uruchomieniu aparatu obiektyw należy obrócić dalej w tym samym kierunku, by przełączyć urządzenie w tryb Landscape (krajobraz), który pozwala na uchwycenie obiektów oddalonych o ponad 3 m. Dodatkowo, po zamocowaniu na obiektywie znajdującej się w zestawie soczewki do zbliżeń użytkownik może wykonywać ujęcia zbliżeniowe obiektów znajdujących się w odległości do 40 cm od obiektywu.
(2) Pokrętło samowyzwalacza zapewnia analogowe wrażenia.
Na przedniej ściance aparatu umieszczone zostało pokrętło samowyzwalacza. Gdy pokrętło zostanie obrócone, sekwencyjnie włączają się diody LED, a samowyzwalacz może być ustawiony maksymalnie na 10 sekund. Naciśnięcie spustu migawki włącza odliczanie, a diody LED gasną jedna po drugiej w odstępach co dwie sekundy, sygnalizując czas pozostały do wykonania zdjęcia. Dzięki pokrętłu samowyzwalacza łatwiejsze jest wykonywanie ujęć grupowych.
(3) Przydatne akcesorium do fotografowania z użyciem samowyzwalacza.
Korzystając z dołączonego akcesorium do regulacji kąta widzenia aparatu, można wybrać jedną z dwóch opcji wysokości, aby uzyskać optymalny kąt fotografowania bez konieczności mocowania aparatu na statywie.
Dostępność:
Aparat natychmiastowy Fujifilm instax WIDE 400™ w europejskiej sprzedaży aparat pojawi się 12 lipca 2024 r. Więcej informacji o produkcie można znaleźć na stronie: instax.pl
FUJIFILM, instax™, instax WIDE 400™ są znakami towarowymi FUJIFILM Corporation i spółek stowarzyszonych. © 2024 FUJIFILM Europe GmbH. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.