Komunikaty PR

Polacy wśród wyróżnionych w globalnym konkursie fotograficznym Huawei Next Image

2022-01-28  |  17:00
Biuro prasowe

Dwóch fotografów z Polski otrzymało wyróżnienia w czwartej edycji globalnego fotograficznego konkursu Huawei Next Image 2021, zdobywając nagrody w kategoriach Portret i Teleobiektyw. Równorzędne nagrody główne, czyli 10 000 dolarów i tytuł Photographer
of the Year, trafiły do trzech fotografów pochodzących z Czech, Węgier i Chin. Jury wyróżniło w sumie aż 70 zdjęć wybranych spośród rekordowego miliona zgłoszeń ze 100 krajów z całego świata.

Po raz pierwszy w konkursie przyznano nagrodę Student Focus Awards. Młodzi fotografowie
w wieku od 18 do 24 lat otrzymali nagrody pieniężne w wysokości 1 000 dolarów oraz najnowsze fotograficzne smartfony Huawei P50 Pro.

Zdobywcy tytułów Photographer of the Year to:

  • Attila Tompa z Węgier, który na zdjęciu zatytułowanym „Generations” przedstawił więź łączącą bliskie mu osoby – babcię i wnuczkę;
  • Zhang Wei z Chin i jego zdjęcie „Hometown feast” prezentujące tradycyjną ucztę w jego rodzinnym mieście Longyan City;
  • Zdeněk Dvořák z Czech, który w sentymentalny sposób zobrazował narodziny swojej córki.

Jury wyróżniło też i nagrodziło tytułami Best-in-Category Winners i Runner-up Winners fotografów we wszystkich dziesięciu kategoriach: Portret, Monochromatyzm, Kolor, Migawka, Noc, Teleobiektyw, Superszeroki kąt, Supermakro i Opowieść wideo. Autorzy 27 wyróżnionych zdjęć otrzymali nagrody pieniężne w wysokości 1 000 dolarów, a 30 z nich – nagrody w postaci smartwatcha Huawei Watch 3.

Polacy wyróżnieni w konkursie to:

  • Adrian Kulik – w kategorii Portret za zdjęcie „There is not”;
  • Bartosz Radwański – w kategorii Teleobiektyw za zdjęcie „The Mist Rider”.

Wszystkie nagrodzone prace czwartej edycji konkursu można obejrzeć na stronie: https://gallery.consumer.huawei.com/.

Huawei Next Image to jeden z największych na świecie międzynarodowych konkursów fotograficznych, który organizowany jest od 2017 roku i zachęca fanów fotografii mobilnej, amatorów
i profesjonalistów, do dzielenia się swoją twórczością. Zgłoszone zdjęcia były oceniane przez jury złożone z ekspertów i profesjonalnych fotografów – wśród nich znaleźli się między innymi Olivier Chiabodo, producent radiowy i telewizyjny, założyciel The Explorers; Karen Smith, krytyczka sztuki, kuratorka; Liu Heung Shing, fotograf, założyciel Shangai Center of Photography oraz Lin Haiyin, fotografka, zwyciężczyni Huawei Next Image 2020.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Foto i wideo Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5 Biuro prasowe
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Najlżejszy model w obecnej serii X. Wyposażony w zaawansowane funkcje zarówno w zakresie zdjęć, jak i wideo. Przyjemne fotografowanie każdego dnia. TOKIO, 14 października 2024 r.
Foto i wideo Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II. Ok. 37% lżejszy od poprzednika, z ulepszoną wydajnością optyczną i nowymi możliwościami w zakresie wideofilmowania. Tokio,
Foto i wideo Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR Arcydzieło w kategorii super teleobiektywów, na nowo definiujące mobilność Połączenie najwyższej wydajności

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Polityka

Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.