Odświeżamy aparat instax mini LiPlay™
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
Przedstawiamy udoskonalony aparat instax mini LiPlay™, który zyskał trzy nowe kolory obudowy, faktury powierzchni i gniazdo do ładowania akumulatora.
FUJIFILM Europe ma przyjemność poinformować, że hybrydowy aparat natychmiastowy typu „2 w 1” instax mini LiPlay™ (zwany dalej „instax mini LiPlay™”) będzie dostępny w odświeżonej wersji. Pojawią się trzy nowe barwy obudowy odpowiadające najnowszym trendom: Matcha Green (zieleń matchy), Misty White (mglista biel) i Deep Bronze (głęboki brąz), każda o innej fakturze powierzchni. Nowa wersja zachowuje tę samą funkcjonalność, łatwość obsługi i kompaktowe rozmiary, a także zestaw funkcji takich jak możliwość nagrywania wiadomości głosowych i drukowania zdjęć wykonanych smartfonem. Ponadto, w nowej wersji aparatu gniazdo ładowania akumulatora jest teraz typu USB-C. Dodatkowo, aktualizacja oprogramowania sprzętowego aparatu, która poprzednio wymagała pobrania pakietu oprogramowania ze strony internetowej i zapisania go na karcie micro-SD, jest teraz znacznie prostsza i odbywa się przez podłączenie smartfona z dedykowaną aplikacją do aparatu instax mini LiPlay™.
Podobnie jak w przypadku istniejącej wersji instax mini LiPlay™, aparat dysponuje kolekcją 13 ramek artystycznych i 6 filtrów fotograficznych. Dedykowana aplikacja z kolei oferuje ponad 60 ramek artystycznych. Z ramek i filtrów można skorzystać, aby wzbogacić zdjęcia o dodatkowe efekty wizualne.
Nowy instax mini LiPlay™ w sprzedaży pojawi się 19 lipca 2024 r. Więcej informacji o produkcie można znaleźć na stronie www.instax.pl
FUJIFILM, instax™, instax mini LiPlay™ są znakami towarowymi FUJIFILM Corporation i spółek stowarzyszonych. © 2024 FUJIFILM Europe GmbH. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.