Odświeżamy aparat instax mini LiPlay™
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
Przedstawiamy udoskonalony aparat instax mini LiPlay™, który zyskał trzy nowe kolory obudowy, faktury powierzchni i gniazdo do ładowania akumulatora.
FUJIFILM Europe ma przyjemność poinformować, że hybrydowy aparat natychmiastowy typu „2 w 1” instax mini LiPlay™ (zwany dalej „instax mini LiPlay™”) będzie dostępny w odświeżonej wersji. Pojawią się trzy nowe barwy obudowy odpowiadające najnowszym trendom: Matcha Green (zieleń matchy), Misty White (mglista biel) i Deep Bronze (głęboki brąz), każda o innej fakturze powierzchni. Nowa wersja zachowuje tę samą funkcjonalność, łatwość obsługi i kompaktowe rozmiary, a także zestaw funkcji takich jak możliwość nagrywania wiadomości głosowych i drukowania zdjęć wykonanych smartfonem. Ponadto, w nowej wersji aparatu gniazdo ładowania akumulatora jest teraz typu USB-C. Dodatkowo, aktualizacja oprogramowania sprzętowego aparatu, która poprzednio wymagała pobrania pakietu oprogramowania ze strony internetowej i zapisania go na karcie micro-SD, jest teraz znacznie prostsza i odbywa się przez podłączenie smartfona z dedykowaną aplikacją do aparatu instax mini LiPlay™.
Podobnie jak w przypadku istniejącej wersji instax mini LiPlay™, aparat dysponuje kolekcją 13 ramek artystycznych i 6 filtrów fotograficznych. Dedykowana aplikacja z kolei oferuje ponad 60 ramek artystycznych. Z ramek i filtrów można skorzystać, aby wzbogacić zdjęcia o dodatkowe efekty wizualne.
Nowy instax mini LiPlay™ w sprzedaży pojawi się 19 lipca 2024 r. Więcej informacji o produkcie można znaleźć na stronie www.instax.pl
FUJIFILM, instax™, instax mini LiPlay™ są znakami towarowymi FUJIFILM Corporation i spółek stowarzyszonych. © 2024 FUJIFILM Europe GmbH. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Transport
Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.