Komunikaty PR

Odświeżamy aparat instax mini LiPlay™

2024-06-18  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Przedstawiamy udoskonalony aparat instax mini LiPlay™, który zyskał trzy nowe kolory obudowy, faktury powierzchni i gniazdo do ładowania akumulatora.

FUJIFILM Europe ma przyjemność poinformować, że hybrydowy aparat natychmiastowy typu „2 w 1” instax mini LiPlay™ (zwany dalej „instax mini LiPlay™”) będzie dostępny w odświeżonej wersji. Pojawią się trzy nowe barwy obudowy odpowiadające najnowszym trendom: Matcha Green (zieleń matchy), Misty White (mglista biel) i Deep Bronze (głęboki brąz), każda o innej fakturze powierzchni. Nowa wersja zachowuje tę samą funkcjonalność, łatwość obsługi i kompaktowe rozmiary, a także zestaw funkcji takich jak możliwość nagrywania wiadomości głosowych i drukowania zdjęć wykonanych smartfonem. Ponadto, w nowej wersji aparatu gniazdo ładowania akumulatora jest teraz typu USB-C. Dodatkowo, aktualizacja oprogramowania sprzętowego aparatu, która poprzednio wymagała pobrania pakietu oprogramowania ze strony internetowej i zapisania go na karcie micro-SD, jest teraz znacznie prostsza i odbywa się przez podłączenie smartfona z dedykowaną aplikacją do aparatu instax mini LiPlay™.

Podobnie jak w przypadku istniejącej wersji instax mini LiPlay™, aparat dysponuje kolekcją 13 ramek artystycznych i 6 filtrów fotograficznych. Dedykowana aplikacja z kolei oferuje ponad 60 ramek artystycznych. Z ramek i filtrów można skorzystać, aby wzbogacić zdjęcia o dodatkowe efekty wizualne.

Nowy instax mini LiPlay™ w sprzedaży pojawi się 19 lipca 2024 r. Więcej informacji o produkcie można znaleźć na stronie www.instax.pl

FUJIFILM, instax, instax mini LiPlay™ są znakami towarowymi FUJIFILM Corporation i spółek stowarzyszonych.  © 2024 FUJIFILM Europe GmbH.  Wszystkie prawa zastrzeżone.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Foto i wideo Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5 Biuro prasowe
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Najlżejszy model w obecnej serii X. Wyposażony w zaawansowane funkcje zarówno w zakresie zdjęć, jak i wideo. Przyjemne fotografowanie każdego dnia. TOKIO, 14 października 2024 r.
Foto i wideo Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II. Ok. 37% lżejszy od poprzednika, z ulepszoną wydajnością optyczną i nowymi możliwościami w zakresie wideofilmowania. Tokio,
Foto i wideo Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR Arcydzieło w kategorii super teleobiektywów, na nowo definiujące mobilność Połączenie najwyższej wydajności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.