Komunikaty PR

Odświeżamy aparat instax mini LiPlay™

2024-06-18  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Przedstawiamy udoskonalony aparat instax mini LiPlay™, który zyskał trzy nowe kolory obudowy, faktury powierzchni i gniazdo do ładowania akumulatora.

FUJIFILM Europe ma przyjemność poinformować, że hybrydowy aparat natychmiastowy typu „2 w 1” instax mini LiPlay™ (zwany dalej „instax mini LiPlay™”) będzie dostępny w odświeżonej wersji. Pojawią się trzy nowe barwy obudowy odpowiadające najnowszym trendom: Matcha Green (zieleń matchy), Misty White (mglista biel) i Deep Bronze (głęboki brąz), każda o innej fakturze powierzchni. Nowa wersja zachowuje tę samą funkcjonalność, łatwość obsługi i kompaktowe rozmiary, a także zestaw funkcji takich jak możliwość nagrywania wiadomości głosowych i drukowania zdjęć wykonanych smartfonem. Ponadto, w nowej wersji aparatu gniazdo ładowania akumulatora jest teraz typu USB-C. Dodatkowo, aktualizacja oprogramowania sprzętowego aparatu, która poprzednio wymagała pobrania pakietu oprogramowania ze strony internetowej i zapisania go na karcie micro-SD, jest teraz znacznie prostsza i odbywa się przez podłączenie smartfona z dedykowaną aplikacją do aparatu instax mini LiPlay™.

Podobnie jak w przypadku istniejącej wersji instax mini LiPlay™, aparat dysponuje kolekcją 13 ramek artystycznych i 6 filtrów fotograficznych. Dedykowana aplikacja z kolei oferuje ponad 60 ramek artystycznych. Z ramek i filtrów można skorzystać, aby wzbogacić zdjęcia o dodatkowe efekty wizualne.

Nowy instax mini LiPlay™ w sprzedaży pojawi się 19 lipca 2024 r. Więcej informacji o produkcie można znaleźć na stronie www.instax.pl

FUJIFILM, instax, instax mini LiPlay™ są znakami towarowymi FUJIFILM Corporation i spółek stowarzyszonych.  © 2024 FUJIFILM Europe GmbH.  Wszystkie prawa zastrzeżone.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Foto i wideo Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5 Biuro prasowe
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Najlżejszy model w obecnej serii X. Wyposażony w zaawansowane funkcje zarówno w zakresie zdjęć, jak i wideo. Przyjemne fotografowanie każdego dnia. TOKIO, 14 października 2024 r.
Foto i wideo Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II. Ok. 37% lżejszy od poprzednika, z ulepszoną wydajnością optyczną i nowymi możliwościami w zakresie wideofilmowania. Tokio,
Foto i wideo Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR Arcydzieło w kategorii super teleobiektywów, na nowo definiujące mobilność Połączenie najwyższej wydajności

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń

Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Infrastruktura

Branża budowlana przygotowuje się na boom w inwestycjach infrastrukturalnych. Wyzwaniem może być dostęp do kadr i materiałów

W najbliższych miesiącach mogą ruszyć duże inwestycje publiczne w drogownictwie, kolei, energetyce i obronności. To efekt aktywizacji KPO i przesunięcia części środków z komponentu klimatyczno-energetycznego do tzw. Funduszu Bezpieczeństwa i Obronności. Dla branży wyzwaniem będzie nie tylko dostęp do materiałów i ich sprawne dostawy, ale także kwestie kadrowe, które już dziś sprawiają problemy w realizacji zadań.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.