Komunikaty PR

Kompaktowy oraz lekki obiektyw stałoogniskowy 85 mm o przysłonie F1.8

2020-11-10  |  17:00
Biuro prasowe

Firma Panasonic ma przyjemność przedstawić nowy obiektyw stałoogniskowy, LUMIX S 85 mm F1,8 (S-S85) z dużą przysłoną. Premierowy obiektyw LUMIX wzbogaci fotografię portretową dzięki pięknemu efektowi bokeh. Opierając się na systemie L-Mount dla pełnoklatkowych bezlusterkowych aparatów z serii LUMIX S, Panasonic zamierza wypuścić cztery obiektywy o dużej przysłonie F1,8, a 85 mm F1.8 jest pierwszym z nich. Wszystkie cztery obiektywy F1.8 mają wspólny rozmiar i umiejscowienie części sterujących, aby zapewnić możliwie najwyższy komfort podczas użytkowania. Przykładem jest to, że gdy aparat jest na gimbalu – łatwo i szybko można wymieniać obiektywy przy minimalnym dostosowaniu podłączonego osprzętu. Dzięki tej samej średnicy filtry mogą być również używane wspólnie. LUMIX S 85mm F1.8 jest także bardzo lekki oraz nieduży, co zapewnia wysoki komfort podczas użytkowania. Sprzęt umożliwia również wykonywanie zdjęć poklatkowych.

Obiektyw składa się z 9 elementów w 8 grupach, zastosowanie 2 soczewek ED (o bardzo niskim rozproszeniu) skutecznie tłumi zarówno osiową aberrację chromatyczną, jak i aberrację chromatyczną powiększenia. Obiektywy Panasonic z serii S to kolejny krok do przodu w osiągnięciu efektu bokeh. LUMIX S 85mm F1.8 zapewnia płynną gradację rozmycia od szczytu ostrości do sąsiedniego obszaru obrazu, a także idealny efekt bokeh bez winietowania. LUMIX S 85mm F1.8 wyróżnia się także jakością nagrywania wideo dzięki mechanizmowi tłumiącemu efekt „oddychania” systemu ostrości, co było dużym problemem w przypadku wszystkich wymiennych obiektywów przeznaczonych głównie do fotografii.

Obiektyw LUMIX S 85 mm F1,8 wyróżnia się dużą mobilnością, dzięki niewielkiemu rozmiarowi oraz niskiej wadze – 355g. Wytrzymała konstrukcja odporna na kurz i zachlapanie* pozwoli na korzystanie z obiektywu nawet w ekstremalnie niskich temperaturach do -10 stopni Celsjusza. Średnica filtra wynosi 67 mm, z 9-listkową przysłoną.

Aby wciąż udoskonalać naszą ofertę obiektywów, oprócz czterech obiektywów o dużej przysłonie F1,8, trwają także prace nad teleobiektywem zmiennoogniskowym 70-300 mm. Firma Panasonic oraz Sojusz L-mount, na drodze współpracy, są zdeterminowane, aby dostarczyć szeroki wybór obiektywów z systemem L-Mount i sprostać oczekiwaniom swoich klientów.

 

* Odporność na kurz oraz zachlapanie nie gwarantują tego, że nie dojdzie do żadnych uszkodzeń w przypadku kontaktu z kurzem lub wodą

• L-Mount jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Camera AG.

• Projekt oraz specyfikacja produktu mogą się zmienić bez powiadomienia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Foto i wideo Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5 Biuro prasowe
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Najlżejszy model w obecnej serii X. Wyposażony w zaawansowane funkcje zarówno w zakresie zdjęć, jak i wideo. Przyjemne fotografowanie każdego dnia. TOKIO, 14 października 2024 r.
Foto i wideo Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II. Ok. 37% lżejszy od poprzednika, z ulepszoną wydajnością optyczną i nowymi możliwościami w zakresie wideofilmowania. Tokio,
Foto i wideo Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR Arcydzieło w kategorii super teleobiektywów, na nowo definiujące mobilność Połączenie najwyższej wydajności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.