Hardmade – You can but you don't have to. Hardmade z nowymi smakami i 0% presji
TMPR
Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/
Hardmade — marka piwa dla nowej generacji młodych dorosłych, wraca w tym sezonie z nowym spotem, by jeszcze mocniej podkreślić — Możesz wszystko, ale nie musisz nic. Drugi sezon Hardmade na rynku piw smakowych to przy okazji nowy rozdział — bez alkoholu i bez presji!
Pojawienie się wariantów bezalkoholowych Hardmade jest rozwinięciem strategii „You can but you don’t have to”. Marka nadal niczego nie narzuca, ale zachęca do próbowania nowego. Tworzy przestrzeń, w której wszystkie decyzje są dobre, o ile podejmuje się je w zgodzie ze sobą. Dba o powiew świeżości w świecie pełnym oczekiwań i sprawia, że wolny czas smakuje jeszcze lepiej.
Nowości pojawią się na półkach i w nowym spocie reklamowym. Hardmade pokazuje w nim świat, w którym nie ma dobrych i złych decyzji. Jeżeli robisz to, co naprawdę sprawia Ci radość masz pełne wsparcie ze strony marki. A dzięki pojawieniu się Hardmade 0,0% możliwości jest jeszcze więcej. Możesz biegać, ale nie musisz zawsze maratonów, możesz podróżować, ale nie musisz na koniec świata. Po prostu – kiedy możesz wszystko, ale nie musisz nic – każdy wybór jest dobry, a obawa, że źle wybierzesz znika. To manifest rzeczywistości pozbawionej wygórowanych oczekiwań, pełnej wolności i różnorodności oraz dowód na to, że marka doskonale rozumie świat młodych dorosłych i presję, której doświadczają na co dzień.
Za naming, strategię produktu, strategię komunikacji, działania PR i digital oraz koncepcję
i nadzór kreatywny spotu odpowiada grupa kreatywna CUKIER. Materiał wideo wyreżyserował Pedro Pinto, jego realizacją zajęło się OTO Film, a postprodukcja należała do Televisora. Komunikację Public Relations wykonuje Tailor Made PR. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith Poland.

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE
Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Konsument
Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.
Edukacja
W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.