Komunikaty PR

Fujifilm przedstawia nowy aparat natychmiastowy INSTAX MINI 12

2023-03-02  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

RATINGEN, Niemcy, 2 marca 2023 r. – FUJIFILM Europe GmbH, Imaging Division, informuje o wprowadzeniu do sprzedaży nowego aparatu natychmiastowego INSTAX MINI 12 (zwanego dalej “MINI 12”). Skonstruowany w oparciu o wszystkie najważniejsze cechy popularnej serii aparatów natychmiastowych INSTAX MINI, a także wzbogacony szeregiem imponujących ulepszeń, model MINI 12 łączy zabawną estetykę oraz poprawioną funkcjonalność w aparacie zaprojektowanym, by wypełnić świat radością.

W “nadmuchanej” obudowie aparatu MINI 12 zamknięte zostały najważniejsze funkcje ostatniego w serii modelu INSTAX MINI 11 (wprowadzonego w 2020 r.), włącznie z trybem zbliżenia/selfie oraz możliwością automatycznej regulacji ekspozycji. Najnowszy przedstawiciel serii oferuje również nową funkcję korekty paralaksy, dzięki której podczas fotografowania w trybie zbliżenia wizjer aparatu pozwala dostosować swoje pole widzenia do pola widzenia obiektywu. Redukuje w ten sposób przesunięcia obiektów w kadrze, pozwalając uzyskać poprawnie wyśrodkowaną fotografię. MINI 12 wyposażony został również w automatyczną kontrolę błysku, która zapobiega powstawaniu wyblakłych, nierównomiernie naświetlonych zdjęć. Ulepszona konstrukcja obiektywu umożliwia intuicyjne włączanie i wyłączanie aparatu oraz zapewnia dostęp do popularnego trybu zbliżenia/selfie, dzięki prostemu obróceniu tubusu obiektywu.

- Seria INSTAX MINI jest od lat niezwykle popularnym sposobem na wprowadzenie miłośników fotografowania, zarówno doświadczonych, jak i tych nowych, w świat fotografii natychmiastowej, dzięki radosnemu wzornictwu, prostocie obsługi i przystępnym cenom, - stwierdził Shin Udono, Senior Vice President w dziale Imaging Solutions firmy FUJIFILM Europe, dodając: – MINI 12 wynosi tę serię na kolejny poziom, dzięki kultowej już, „bąbelkowej” stylistyce, kipiącej wprost radością i kreatywnością. To właśnie oko obiektywu kształtuje sposób, w jaki postrzegamy świat wokół, a MINI 12 zapewnia użytkownikom nową i niepowtarzalną perspektywę.

Pięć ekscytujących wersji kolorystycznych

MINI 12 dostępny będzie w następujących wariantach kolorystycznych Blossom Pink, Mint Green, Clay White, Lilac Purple oraz Pastel Blue. W sprzedaży powinien znaleźć się od 16 marca 2023 r., w sugerowanej przez producenta cenie detalicznej 419 pln. Po więcej informacji zapraszamy na stronę https://instax.pl/aparaty/mini-12/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Foto i wideo Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5 Biuro prasowe
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Najlżejszy model w obecnej serii X. Wyposażony w zaawansowane funkcje zarówno w zakresie zdjęć, jak i wideo. Przyjemne fotografowanie każdego dnia. TOKIO, 14 października 2024 r.
Foto i wideo Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II. Ok. 37% lżejszy od poprzednika, z ulepszoną wydajnością optyczną i nowymi możliwościami w zakresie wideofilmowania. Tokio,
Foto i wideo Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR Arcydzieło w kategorii super teleobiektywów, na nowo definiujące mobilność Połączenie najwyższej wydajności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.