Komunikaty PR

Chwile warte upamiętnienia

2021-11-10  |  14:29
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

To spowodowało, że przechowujemy tysiące fotografii w pamięci telefonu, ale nie wracamy tak często do najważniejszych wspomnień w nich zawartych. Tradycyjne zdjęcia w formie drukowanej to doskonała alternatywa multimedialnych odpowiedników, która wzbudza mnóstwo emocji i żywych wspomnień.

Wydrukowane zdjęcia wzbudzają znacznie więcej emocji, dzięki temu, że oglądający obcuje z  dużo większą powierzchnią i obrazem ze znacznie większym poziomem szczegółowości. Niektórzy przechowują je w albumach, ale ciekawszym pomysłem jest eksponowanie zdjęć w widocznym miejscu np. w ramkach.  Można też stworzyć galerię zdjęć na ścianie z kilku lub kilkunastu fotografii. Tutaj z pomocą przychodzi rodzinna marka Frami, która pozwala to zrobić bardzo prosto. – Frami powstało na bazie osobistych doświadczeń. Sami stworzyliśmy sobie w domu piękną galerię z dwudziestu czterech ramek. Daje nam mnóstwo radości: każdego dnia wracamy do najpiękniejszych wspomnień naszego życia, młodsze dzieci mają frajdę jak rozpoznają poszczególnych członków rodziny, a starsze lubią pytać, gdzie byliśmy na danym zdjęciu. Zaprojektowanie jej jednak nie było takie proste. - opowiada Łukasz Olek, właściciel firmy, która powstała z miłości do fotografii.

Kiedyś stworzenie własnej galerii wymagało dużo czasu i umiejętności m.in. dobór odpowiednich ramek, następnie właściwe ich skomponowanie, dobranie odpowiednich rozmiarów, odległości, a potem także montaż. Frami maksymalnie upraszcza cały proces. Klient przegląda gotowe kompozycje zaproponowane na podstawie jego zestawu zdjęć. Algorytm sam zadba o to, żeby ramki ładnie rozłożyć, żeby były między nimi równe odległości, żeby zajmowały odpowiednią powierzchnię, dobiera dla nich odpowiednie rozmiary. Etap projektowania maksymalnie uprościliśmy, ale zadbaliśmy również o bardzo przyjemne doświadczenie na etapie montażu - bez żadnego wymierzania, wiercenia, brudu, czy gwoździ - opowiada Łukasz Olek.

Frami stawia na jakość: wydruki wiernie oddają kolory, minimalistyczne, drewniane ramki wyglądają bardzo szlachetnie, a przy tym nie odwracają uwagi od zdjęć, czyli od tego, co najważniejsze. Z ciekawostek - ramki Frami nie mają szyb: - Zdecydowaliśmy się na taki ruch, gdyż szyba generuje odbłyski świetlne, które bardzo pogarszają odbiór zdjęć – tłumaczy Łukasz Olek.

Dobrze dobrana kompozycja i doskonała jakość wykonania powodują, że galeria jest przepiękną ozdobą każdego wnętrza, ale najważniejszym celem takiej galerii jest zatrzymanie wspomnień na długie lata. Warto umieścić ją w centralnym miejscu domu, czy mieszkania, aby codziennie przypominała o najistotniejszych momentach z naszego życia.

Pomimo rozwoju fotografii cyfrowej, tradycyjne zdjęcia nie wyszły z mody. Wręcz przeciwnie, panuje trend, żeby  eksponować zdjęcia, które przedstawiają najważniejsze chwile z życia danej rodziny. Galeria ścienna to wspaniały pomysł, żeby zatrzymać wspomnienia „wiecznie żywe”. Stworzenie takiego projektu kiedyś wymagało sporo czasu i umiejętności, ale obecnie jest to genialnie proste dzięki ułatwieniom, jakie oferuje firma Frami.

https://frami.app/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Foto i wideo Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5 Biuro prasowe
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Najlżejszy model w obecnej serii X. Wyposażony w zaawansowane funkcje zarówno w zakresie zdjęć, jak i wideo. Przyjemne fotografowanie każdego dnia. TOKIO, 14 października 2024 r.
Foto i wideo Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II. Ok. 37% lżejszy od poprzednika, z ulepszoną wydajnością optyczną i nowymi możliwościami w zakresie wideofilmowania. Tokio,
Foto i wideo Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR Arcydzieło w kategorii super teleobiektywów, na nowo definiujące mobilność Połączenie najwyższej wydajności

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Polityka

Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.