Komunikaty PR

Aplikacja na smartfony od Fujifilm: INSTAX UP!

2023-03-02  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

RATINGEN, Niemcy, 2 marca 2023 r. – FUJIFILM Europe GmbH, Imaging Division, informuje o wprowadzeniu bezpłatnej aplikacji na smartfony INSTAX UP! (zwanej dalej „INSTAX UP!”), skierowanej do miłośników fotografii natychmiastowej INSTAX. Użytkownicy aparatów INSTAX będą mogli cyfrowo skanować, przechowywać i udostępniać swoje zdjęcia w jednym miejscu.

Dzięki aplikacji INSTAX UP! użytkownicy mogą:

  • Skanować swoje odbitki INSTAX i przechowywać je w postaci cyfrowej w jednym miejscu
  • Sortować swoje zdjęcia według widoków kategorii/listy, co umożliwia ich łatwiejsze odnalezienie
  • Bezproblemowo dzielić się przechowywanymi zdjęciami i kolekcjami w mediach społecznościowych i za pomocą wiadomości SMS
  • Importować do INSTAX UP! zdjęcia z innych aplikacji INSTAX (INSTAX mini LINK, INSTAX Link WIDE, itp.)
  • Być na bieżąco informowani o nowościach, aktualizacjach, poradach, aktualizacjach i innych treściach kreatywnych dotyczących INSTAX

Aplikacja INSTAX UP! została opracowana z uwzględnieniem opinii i uwag konsumentów, którzy dotychczas po prostu fotografowali za pomocą aparatu w smartfonie, gdy chcieli wykonywać cyfrowe reprodukcje swoich odbitek INSTAX, by móc je zachować i udostępniać. Taka technika reprodukcji może jednak powodować niepożądane odbicia od błyszczącej powierzchni odbitek INSTAX lub inne zniekształcenia obrazu, takie jak utrata faktury zdjęć na krawędziach. INSTAX UP! upraszcza i usprawnia proces cyfrowego zapisu odbitek INSTAX oraz umożliwia dzielenie się nimi w sieci.

- INSTAX UP! to nasza najnowsza propozycja rozwiązująca problem wygodnej digitalizacji i udostępniania wysokiej jakości odbitek INSTAX. - powiedział Shin Udono, Senior Vice President w dziale Imaging Solutions, FUJIFILM Europe – INSTAX UP! stwarza miłośnikom fotografii natychmiastowej możliwość cyfrowego porządkowania i archiwizacji swoich kolekcji fotograficznych oraz pozwala na wygodne dzielenie się ze światem wykonanymi zdjęciami. INSTAX UP! nie tylko pomaga zachowywać wyjątkowe wspomnienia, ale i twórczo inspiruje.

Aplikację INSTAX UP! można od dzisiaj pobierać z Apple Store / Google Play.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Foto i wideo Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5 Biuro prasowe
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Najlżejszy model w obecnej serii X. Wyposażony w zaawansowane funkcje zarówno w zakresie zdjęć, jak i wideo. Przyjemne fotografowanie każdego dnia. TOKIO, 14 października 2024 r.
Foto i wideo Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II. Ok. 37% lżejszy od poprzednika, z ulepszoną wydajnością optyczną i nowymi możliwościami w zakresie wideofilmowania. Tokio,
Foto i wideo Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR Arcydzieło w kategorii super teleobiektywów, na nowo definiujące mobilność Połączenie najwyższej wydajności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.