Ford wybiera TomTom Global Traffic Service dla nowej generacji systemu SYNC
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, podpisał wieloletnią, globalną umowę, w ramach której dostarczy usługę trafficową w czasie rzeczywistym do systemu SYNC® Forda. Zupełnie nowy model pickup F-150, zaprezentowany kilka dni temu, oraz mający wkrótce swoją premierę, w pełni elektryczny Mustang Mach-E SUV są pierwszymi pojazdami Forda, w których zastosowano tę technologię.
TomTom Traffic dostarcza dokładne dane o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, które będą informować kierowców Forda i mogą im pomóc skrócić czas podróży. Serwis trafficowy firmy TomTom przetwarza codziennie ponad 70 milionów godzin jazdy, pochodzących z miliardów anonimowych punktów danych. Aktualizując ogromną ilość danych co 30 sekund, firma TomTom może przewidzieć ruch drogowy zanim jeszcze do niego dojdzie.
„Producenci samochodów wybierają system TomTom Traffic ze względu na jego dokładność, aktualność i niezawodność", powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive. „Decyzja Forda o włączeniu usługi TomTom Traffic do nowej generacji systemu SYNC jest kolejnym krokiem w kierunku naszej wizji świata wolnego od zatorów komunikacyjnych".
Usługa TomTom Traffic jest dostępna w 79 krajach na całym świecie i zasilana przez ponad 600 milionów urządzeń. Z usługi tej korzystają producenci samochodów, twórcy aplikacji i przedsiębiorstwa w wielu różnych rozwiązaniach związanych z mobilnością.
Środki smarne ELF rekomendowane przez SsangYong
AI otwiera nowy rozdział dla motoryzacji?
Kongres MOVE 2024 skupi się na przyszłości motoryzacji w Polsce i Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia
Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.
Prawo
Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu
Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.
Polityka
Poparcie Europejczyków dla Ukrainy pozostaje silne. Bardziej kontrowersyjna jest kwestia jej wejścia do NATO
Silne poparcie dla Ukrainy w Europie sprawia, że politycy prezentujący odmienną wizję nie mają przestrzeni na próby wykorzystywania prorosyjskich postaw w kształtowaniu polityki zagranicznej. Badania naukowców z Uniwersytetu w Exeter przeprowadzone w kilkunastu europejskich krajach wskazują, że poparcie dla Ukrainy i polityki skupiającej się na pomocy zaatakowanemu krajowi jest szerokie, ale najsilniejsze w państwach mających doświadczenia z polityką Kremla w czasach Związku Radzieckiego. Najsilniejsza polaryzacja nastrojów w Europie jest zauważalna w kwestii ewentualnego przystąpienia Ukrainy do Paktu Północnoatlantyckiego.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.