Komunikaty PR

Za nami pierwszy dzień GROHE X Summit – Inspirujące rozmowy o mieszkaniach przys

2023-03-09  |  15:00
Biuro prasowe
  • Prawie 9 500 gości zarejestrowało się do tej pory, aby wziąć udział w pierwszej wirtualnej konferencji GROHE X Summit
  • Dwie prelekcje, jedna dyskusja panelowa, jedno spotkanie typu masterclass oraz aż trzy krótkie filmy w formacie FactSnack poświęciliśmy wczoraj tematowi: „Kiedy miejsce nazywamy domem – dziś i jutro”
  • Eksperci zewnętrzni oraz przedstawiciele marki GROHE podzielili się swoją wiedzą na temat trendów kształtujących przyszłość naszych domów.

 

Warszawa, 8 marca 2023 – Prezentacje, panele dyskusyjne, spotkania typu masterclass i wiele więcej – zakończył się pierwszy dzień premierowej edycji konferencji GROHE X Summit pod hasłem „Caring for Water“. Reprezentanci marki GROHE, eksperci z branży, badacze oraz liderzy biznesu spotkali się, aby omówić istotne kwestie społeczne, ekonomiczne oraz ekologiczne, z którymi mamy do czynienia w dzisiejszych czasach. Pierwszy dzień skupił się na poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: „Kiedy nazywamy miejsce domem?“, oraz na tym, jak nasze domy zmieniły się ostatnio i jak będą zmieniać się w przyszłości. W dniu otwarcia konferencji poznaliśmy wiele unikalnych spostrzeżeń, posłuchaliśmy inspirujących rozmów oraz dyskusji. "Woda jest podstawą życia i naszą wspólną pasją – teraz musimy się o nią zatroszczyć bardziej niż kiedykolwiek wcześniej", powiedział Jonas Brennwald, leader LIXIL EMENA, witając widzów oraz gości i ekspertów na wirtualnej platformie GROHE X. To tutaj przez następne dni odbywać się będzie wydarzenie marki GROHE.

 

Pierwszą ekspertką, która wystąpiła na scenie, była Elina Hiltunen, fińska badaczka i doradczyni ds. future thinking. Jej praca z ostatnich dwudziestu lat doprowadziła do wniosku, że kluczami do przyszłości są przewidywanie, innowacja oraz komunikacja. W swoim wystąpieniu Elina wykorzystała liczne techniki i całą swoją wiedzę, aby odpowiedzieć na ważne pytanie – „Jak możemy przewidywać przyszłość, aby znaleźć najlepszy kierunek działania?”. Następnie w trakcie panelu dyskusyjnego postawiliśmy pytanie: „Jak wyobrażamy sobie domy przyszłości?”. Pytanie to jest fundamentalne zarówno dla marki GROHE, jak i całej branży. Dlatego odpowiedzi na nie szukało grono ekspertów: Jonas Brennwald, leader, LIXIL EMENA, Katrin Franzen-Löhning, leader Market Research w LIXIL EMENA, futurystka Gudy Herder, oraz Steve Collinge, dyrektor zarządzający w Insight Retail Group. Omówili oni trendy, zachowania konsumentów i badania naukowe w tym temacie. "Istnieje coraz większa potrzeba relaksu i organizacji czasu dla siebie; a jeśli chodzi o zrównoważony rozwój – nie jest to już trend. Jest to obowiązek każdego z nas. Konsumenci poszukują produktów, które oszczędzają pieniądze i wodę." podsumowała Katrin Franzen-Löhning

 

Pierwsze spotkanie typu masterclass i analiza wpływu megatrendów na design produktów

W ramach pierwszego spotkania typu masterclass zatytułowanego „Dostosowanie trendów do naszych potrzeb: projektowanie rozwiązań do nowych przestrzeni”, eksperci LIXIL Patrick Speck oraz Carina Buhlert omówili potrzeby i trendy, które wpływają na zmieniające się oczekiwania konsumentów. Według nich najważniejsze megatrendy w tym przypadku to urbanizacja, zrównoważony rozwój oraz zdrowie i dobre samopoczucie. W rzeczywistości wiele obecnych trendów w projektowaniu wnętrz można wyśledzić w oparciu o te nadrzędne czynniki. Zarówno Carina Buhlert, jak i Patrick Speck wyjaśnili, że "marka GROHE stara się odzwierciedlać stale rosnącą potrzebę podkreślania indywidualności i gustu użytkowników poprzez portfolio produktów, które zapewnia różne kolory i rodzaje powłok, innowacje technologiczne oraz je podzielone według subbrandów. Dzięki naszym produktom chcemy, aby ludzie czuli przynależność do swojej przestrzeni, ponieważ koncept domu to uczucie".

 

Pierwszy dzień zamknęły trzy krótkie wypowiedzi typu Fact Snack, w trakcie których zagłębiliśmy się w cały wachlarz tematów: od relacji z konsumentami wyjaśnionej przez Doreen Radis, Leader CRM & Loyalty, LIXIL EMENA; przez  innowacje oparte na wnikliwych obserwacjach, o których wspomniał Jungbeomem Han, Senior Designer LIXIL Global Design EMENA; po nowe, ponadczasowe kolory i innowacyjne powłoki będące tematem wypowiedzi Benjamina Krausa, Leader Categories, LIXIL EMENA. Marka GROHE dziękuje wszystkim gościom, uczestnikom i partnerom za wspaniały pierwszy dzień konferencji. Dzień drugi i trzeci pozwolą nam zagłębić się jeszcze bardziej w przyszłość wody i naszej relacji z nią.

 

Dowiedz się więcej o kluczowych tematach, które zostały omówione w trakcie pierwszej konferencji GROHE X Summit 2023 "Caring for Water" na internetowej platformie GROHE X.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Xtreme Fitness Gyms stawia na innowacje Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

Xtreme Fitness Gyms stawia na innowacje

Xtreme Fitness Gyms, lider na polskim rynku fitness, ogłasza strategiczne partnerstwo z ABC Fitness, globalnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla branży fitness. W ramach
Firma Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowuje 15 lat działalności
2024-12-12 | 12:00

Fundacja „Wawel z Rodziną” podsumowuje 15 lat działalności

Rok 2024 to kluczowy moment w historii Fundacji „Wawel z Rodziną”, która od 15 lat konsekwentnie realizuje swoją misję wspierania osób najbardziej potrzebujących.
Firma Optymalizacja procesów w produkcji okien dzięki listwom CRP od MAAG Polska
2024-11-28 | 09:00

Optymalizacja procesów w produkcji okien dzięki listwom CRP od MAAG Polska

W dobie dynamicznie rosnących kosztów i wymagań logistycznych, producenci okien szukają rozwiązań, które pozwolą im usprawnić przepływ procesów, zredukować koszty i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.