Tubądzin zwycięzcą TecnAwards 2024
Nagroda, przyznawana przez ACIMAC (Stowarzyszenie Włoskich Producentów Maszyn i Urządzeń do Ceramiki) oraz Italian Exhibition Group, jest dowodem na osiągnięcia Tubądzin na rynku europejskim. Znaczące inwestycje technologiczne dokonane przez firmę w latach 2023-2024 pozwoliły jej wyróżnić się na tle konkurencji, pokazując nowatorskie podejście do produkcji, nowoczesnych technologii oraz zrównoważonego rozwoju. Przełożyło się to na dynamiczny wzrost oraz sukcesy w zakresie innowacji produktowych i procesowych.
„Najnowocześniejsze technologie i unikatowe wzornictwo od zawsze stanowiły fundament filozofii naszej firmy. Od ponad czterdziestu lat nieustannie rozwijamy nasze możliwości produkcyjne, wprowadzając coraz nowsze rozwiązania technologiczne i maszyny, aby zapewnić jak najwyższą jakość i optymalizację produkcji naszych wyrobów” – mówi z dumą o nagrodzie Mirosław Jędrzejczyk Prezes Zarządu Grupy Tubądzin.
Prezes Jędrzejczyk podkreślił również zaangażowanie firmy w zmniejszanie jej wpływu na środowisko: „Udowodniliśmy nasze realne zaangażowanie w zrównoważony rozwój i ekologię poprzez redukcję wpływu naszej działalności produkcyjnej na otaczającą nas naturę. W ostatnim czasie zainwestowaliśmy ponad 15 milionów złotych w budowę farm fotowoltaicznych i przystąpiliśmy do programu Demand Side Resonce wspierający stabilność polskich sieci energetycznych. To zaszczyt przyjąć tę nagrodę w imieniu całego zespołu Grupy Tubądzin”.
Od ponad 40 lat TECNA jest wiodącym na świecie wydarzeniem w dziedzinie technologii procesowych, maszyn, estetyki i designu dla przemysłu ceramicznego i cegielnianego. Stanowi punkt odniesienia dla wszystkich kluczowych łańcuchów dostaw związanych z materiałami budowlanymi, architekturą i wzornictwem. Umożliwia poznanie trendów, które rewolucjonizują rynek technologii i zaopatrzenia dla wszelkich powierzchni i materiałów – od tych najbardziej tradycyjnych po najbardziej innowacyjne.
Uroczystość wręczenia nagród odbyła się w środę, 25 września, w strefie konferencyjnej „Innovation Arena” w Rimini Expo Centre, we Włoszech.
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.