Rewolucja w sposobie zarządzania dokumentami sprzedażowymi od Furgonetki
Furgonetka, polska firma specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach dla branży
logistycznej i e-commerce, ponownie wyznacza nowe standardy na rynku. E-faktura, jej
najnowsze rozwiązanie stworzone z myślą o właścicielach e-biznesów, to innowacyjny
system zarządzania dokumentami sprzedażowymi, który umożliwia ich pełną obsługę w
jednym miejscu. Bez konieczności korzystania z usług zewnętrznego księgowego. Dzięki
funkcji Szybka Faktura, dokumenty są gotowe do wysłania już po dwóch kliknięciach. To
kolejny krok Furgonetki w kierunku automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych
małych i średnich przedsiębiorstw.
Innowacja, która oszczędza czas i pomaga rozwijać biznes
Furgonetka, założona przez Rafała Agnieszczaka i Andrzeja Ciesielskiego, od 2010 roku
konsekwentnie wyznacza trendy na rynku logistyki i e-commerce. Firma znana z innowacyjnych
rozwiązań takich jak m.in. Portmonetka (system szybkich płatności), Menedżer przesyłek czy
Furgonetka Zwroty, nieustannie rozwija portfolio swoich usług, aby sprostać dynamicznie
zmieniającym się potrzebom rynku. Najnowszy dodatek do jej oferty, czyli e-faktury, jest
odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów poszukujących prostoty, efektywności i pełnej
kontroli nad dokumentami sprzedażowymi.
– Wprowadziliśmy tę funkcjonalność, aby wesprzeć naszych klientów biznesowych w przyspieszeniu i
uproszczeniu codziennych zadań związanych z prowadzeniem e-sklepu – mówi Andrzej Ciesielski,
współzałożyciel Furgonetka.pl. Jak dodaje: To nie jest kolejny system do wystawiania faktur. To
wirtualny pracownik, który oszczędza czas i podnosi jakość pracy, umożliwiając przedsiębiorcom
skupienie się na kluczowych aspektach, w tym przede wszystkim rozwoju ich biznesów.
Prosta obsługa, kompleksowe możliwości
Nowa funkcjonalność rewolucjonizuje zarządzanie dokumentami sprzedażowymi, umożliwiając
ich pełną obsługę w jednym miejscu, bez potrzeby korzystania z usług księgowego czy innych
zewnętrznych programów. Jej największą zaletą jest funkcja Szybkiej Faktury, która umożliwia
automatyczne tworzenie dokumentów sprzedażowych. Po stronie sklepu pozostaje tylko
zatwierdzenie e-faktury i to zaledwie dwoma kliknięciami. Udogodnieniem jest także możliwość
wysłania jej do klienta bezpośrednio z poziomu panelu. System umożliwia również dokonywanie
i generowanie korekt.
Wszystko w jednym miejscu
E-faktura umożliwia zarządzanie wszystkimi dokumentami sprzedażowymi w jednym,
intuicyjnym panelu, który jest dobrze znany użytkownikom Furgonetki. To w nim przedsiębiorcy
mogą zarządzać m.in. przesyłkami, a teraz także fakturami, korektami, plikami JPK (Jednolity
Plik Kontrolny) oraz zestawieniami Excel. A więc wszystkim tym, co niezbędne do prawidłowego
rozliczania się z urzędem skarbowym.
W przyszłości firma planuje integrację z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF), co dodatkowo
uprości procesy księgowe i zapewni pełną zgodność z obowiązującymi przepisami prawnymi. To
krok w stronę pełnej i bezpiecznej automatyzacji, dającej przedsiębiorcom możliwość skupienia
się na kluczowych aspektach prowadzenia biznesu.
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.