Komunikaty PR

Innowacyjne narzędzia Promotechu na Steelfab 2023

2022-03-26  |  12:59
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Najnowsze wiertarki i ukosowarki Promotechu zadebiutowały na tegorocznych targach Steelfab 2023 w Dubaju. I zrobiły wrażenie

Coroczne, styczniowe targi SteelFab w emiracie Sharjah to najważniejsza impreza wystawiennicza branży metalowej i spawalniczej dla krajów Zatoki Perskiej i GCC (Gulf Cooperation Council) oraz dla krajów Azji Południowo -Zachodniej i Afryki Wschodniej. Białostocki producent prezentował urządzenia na stoisku swojej arabskiej spółki-córki - Promotech Middle East. 

- Po trzyletniej przerwie i bardzo nieudanych targach Steelfab w 2020 r., tegoroczna edycja okazała się bardzo ważnym i udanym powrotem do branżowych wystaw na Półwyspie Arabskim – mówi Bohdan Zaleski, wiceprezes ds. handlu Promotechu. -  Ilość nowych kontaktów i jakość rozmów daleko przerosła nasze oczekiwania. Zebraliśmy zapytania z 15 krajów, otrzymaliśmy też liczne zamówienia od zupełnie nowych klientów, w tym na maszynę do profilowego cięcia rur - PPCM 1250 do Arabii Saudyjskiej (pierwszą tego typu maszynę do krajów GCC) i zaprezentowaliśmy się, jako stały, sprawdzony dostawca w tym regionie.

W porównaniu do stanu sprzed pandemii (styczeń 2020) na tegorocznych targach widać było duże ożywienie w inwestycjach w Arabii Saudyjskiej, Katarze, Kuwejcie oraz w Emiratach Arabskich.

- Mamy nadzieję, że uda nam się zwiększyć sprzedaż do tych krajów na tyle, by znacząco nadrobić obecne spadki sprzedaży naszych urządzeń, spowodowane wojną w Ukrainie czy kryzysem gospodarczym w Unii Europejskiej – dodaje Bohdan Zaleski.

W tym roku Promotech pokazał na SteelFab kilka nowych wiertarek magnetycznych, na czele z akumulatorową wiertarką PRO36 Battery, opracowaną przy współpracy z konsorcjum CAS (Cordless Allience System), którego organizatorem jest niemiecka firma Metabo.

- Widzimy, że wraz z rozwojem technologii akumulatorowych, zapotrzebowanie na urządzenia zasilane bateriami w naszej branży rośnie bardzo dynamicznie z roku na rok – dodaje wiceprezes Zaleski. - Mamy w planach zastosowanie akumulatorów CAS do innych produkowanych przez nas maszyn.

 

Arabską premierę na SteelFab 2023 miały też dwie nowe ukosowarki ABM30 i BM25. Pierwsza to samojezdna ukosowarka, która tym różni się od poprzedniczki - ABM28, że nie potrzebuje toru prowadzącego, co jest ogromnym ułatwieniem i wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów na całym świecie. Postęp technologiczny bowiem, a także wzrost wymagań jakościowych, rosnące oczekiwania wydajnościowe oraz brak wykwalifikowanych pracowników powodują, że obecnie niemal wszyscy, nawet w krajach, gdzie siła robocza jest nadal bardzo tania – muszą automatyzować ukosowanie czy spawanie.

- Z roku na rok poszerzamy naszą sieć sprzedaży w rejonie GCC – dodaje Bohdan Zaleski. - Chcemy też, aby nasza firma-córka w Emiratach Arabskich - Promotech Middle East FZE sukcesywnie obsługiwała coraz więcej rynków i klientów w tym regionie, a także w całej Afryce i Azji Mniejszej. Dlatego stale poszukujemy nowych, samodzielnych i doświadczonych pracowników; staramy się też rozbudować sieć serwisową oraz dostępność naszych maszyn do pokazów u klientów. Dlatego udział w targach SteelFab jest dla nas tak kluczowy.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.