Finał III edycji akcji marki Wawel i Frisco.pl
W ramach tegorocznej edycji świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja” realizowanej przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną” do wybranych domów dziecka w Warszawie, Krakowie, Poznaniu oraz Wrocławiu trafiło kilka tysięcy sztuk słodyczy! Partnerem akcji już po raz III został sklep internetowy Frisco.pl.
„Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” to cykliczna akcja realizowana od 13 lat przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną”. Do tej pory, dzięki projektowi pracownicy marki Wawel w ramach wolontariatu przekazali aż 132 ton słodyczy ponad 440 placówkom opiekuńczo-wychowawczym w całej Polsce.
W ramach III edycji świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja”, dzięki zaangażowaniu konsumentów sklepu internetowego Frisco.pl do podopiecznych domów dziecka przekazano kilka tysięcy sztuk czekolad.
Mechanizm tegorocznej akcji polegał na zakupie przez konsumentów na stronie sklepu internetowego Frisco.pl dwóch produktów marki Wawel oznaczonych symbolem „Kupujesz – Pomagasz”, a trzeci - Czekolada Mleczna Truskawkowa 100g - trafiła do jednej z czterech Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych: Zespołu do Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych nr 1 w Warszawie przy ul. Jaktorowskiej 6, Centrum Administracyjnego Nr 1 Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Krakowie przy ul. Dunajewskiego 5, Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania przy ul. Lekcyjnej 29 i do Centrum Wspierania Rodzin ''Swoboda'' w Poznaniu przy ul. Swoboda 59.
- Cieszymy się, że także w tym roku akcja okazała się dużym sukcesem. Ponownie kilka tysięcy sztuk słodyczy trafiło do wybranych domów dziecka. Jesteśmy dumni, że wspólnie z naszymi konsumentami mogliśmy znów zostać Pomocnikami św. Mikołaja - mówi Sylwia Warnecka, Wiceprezes Fundacji “Wawel z Rodziną”.
Fundacja „Wawel z Rodziną” od 2008 roku aktywnie kontynuuje działalność dobroczynną firmy Wawel. W swoich działaniach wspiera inicjatywy poszerzające wiedzę, zdolności dzieci, tak, żeby było im łatwiej wejść w dorosłe życia. Aktywnie angażuje się w pomoc społeczną i edukacyjną oraz wspieranie polskich rodzin, osób i instytucji sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi. Fundacja aktywnie wspiera także świetlice środowiskowe. W 2018 roku uruchomiła innowacyjny program społeczny „Dobro od Dziecka”, który wspiera wychowawców w codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą.
Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność
Win-win-win. Innowacyjny model współpracy oświaty i biznesu
Niemal jedna piąta Polaków przeciwko 4-dniowemu tygodniowi pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.