Evolution otwiera swoje centrum inżynieryjne w Warszawie
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Otwarcie centrum inżynieryjnego już w 2022 roku
W odpowiedzi na rosnący popyt na produkty Evolution na całym świecie, firma rozbudowuje sieć swoich technologicznych centrów. Ten w Warszawie będzie koncentrował się na rozwiązaniach back-endowych, obsługujących całe portfolio produktowe firmy i stworzonych zostanie w nim 200 nowych miejsc pracy. Stos technologiczny Evolution, czyli technologie używane przez firmę to głównie TypeScript js w warstwie frontend oraz Scala/Akka w warstwie backend.
– Polska znana jest z wysoko wykwalifikowanej kadry programistów pracujących w Scali oraz aktywnej społeczności inżynierów oprogramowania. Cieszymy się, że możemy być częścią tej społeczności i zatrudnić kolejnych utalentowanych członków zespołu, którzy chcą razem z nami przekraczać granice w projektowaniu gier, jednocześnie wnosząc wkład w lokalną scenę Scali z naszym obecnym doświadczeniem i wiedzą – Anastasia Priede, Head of Engineering Departments and Global Growth w Evolution.
Rekrutacja już trwa
Otwarcie biura zaplanowane jest na 2022 rok. Firma rozpoczęła już rekrutację pracowników – w pierwszej kolejności poszukiwani są doświadczeni inżynierowie oprogramowania ze znajomością Scali, JavaScript i Data. Evolution oferuje także bootcampy, czyli przygotowawcze kursy programowania – w Scali (ruszy w styczniu 2022) i TypeScript. Są one bezpłatne, a najlepsi kursanci mogą liczyć na zatrudnienie w firmie i wsparcie doświadczonego pracownika w dalszym rozwoju umiejętności.
– Działamy w czołówce rozwoju technologicznego. W wyjątkowo konkurencyjnej branży gier online, użytkownicy korzystają z rozwiązań, które zapewniają im najlepsze doświadczenia, zarówno pod względem rozrywki, dostępu, jak i możliwości bezproblemowego przemieszczania się między urządzeniami. Dlatego nieustannie rozwijamy nasze zespoły backendowe, które są kluczowe dla naszego biznesu. Z niecierpliwością czekamy na powiększenie się naszego zespołu w naszym polskim centrum inżynieryjnym – dodaje Anastasia Priede, Head of Engineering Departments and Global Growth w Evolution.
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.