Finansowanie KINTO One od Toyota Leasing najlepsze na Fleet Derby 2024

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Leasing z dumą ogłasza, że podczas 13. edycji Gali Fleet Derby 2024, produkt KINTO One został nagrodzony pierwszym miejscem w kategorii "Program Finansowy Importera". To prestiżowe wyróżnienie potwierdza pozycję lidera firmy na rynku oraz innowacyjność w zakresie elastycznych form finansowania.
Tegoroczna gala Fleet Derby przyniosła Toyota Leasing wyjątkowe wyróżnienie. Po intensywnym okresie głosowania, podczas którego dotychczasowi oraz potencjalni klienci mieli okazję oceniać produkty dostępne na rynku, okazało się, że finansowanie KINTO One zdobyło najwięcej głosów i tym samym zwyciężyło w kategorii „Program Finansowy Importera”.
- Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim, którzy oddali głos na produkt KINTO One, który jest wspólnym sukcesem Zespołów: Toyota Financial Services Polska, Toyota Central Europe oraz KINTO Polska. Nie spoczywamy jednak na laurach i już teraz pracujemy nad kolejnymi innowacjami, które przyniosą nam sukces w przyszłorocznej edycji konkursu – komentuje Dominika Cepek, Członek Zarządu Toyota Leasing Polska Sp. z o.o.
Nagrodę podczas gali odebrali: Krzysztof Krakowiak, Członek Zarządu Toyota Bank Polska S.A. i Prokurent Toyota Leasing Polska Sp. z o.o., Dawid Stawinoga, General Manager KINTO Polska oraz Renata Drużyńska, Kierownik Wydziału Sprzedaży Flotowej.
KINTO – Elastyczna forma finansowania
KINTO to możliwość wyboru samochodów z gamy dostępnych modeli marek Toyota i Lexus w tym aut dostawczych oraz używanych w jednej z kilku elastycznych form finansowania, dopasowanych do różnych potrzeb klientów.
- Wynajem długoterminowy dla klientów oczekujących kompleksowej oferty wraz z możliwościami zarządzania flotą pojazdów
- Leasing konsumencki dla klientów indywidualnych
- Leasing niższych rat KINTO One dla firm
KINTO to elastyczna umowa bez konieczności wpłaty własnej, z różnymi formami zakończenia kontraktu – to klient decyduje. Finansowanie charakteryzuje się niezwykle przejrzystymi kosztami, z jedną stałą miesięczną ratą, obejmującą finansowanie pojazdu oraz wszystkie usługi związane z użytkowaniem auta – od serwisu, przez ubezpieczenie, po Pakiet Mobilności. Kompleksowa rata może obejmować m. in.:
- Pełną obsługę serwisową ASO
- Pakiet ubezpieczenia AC/OC/NNW
- Wymianę i przechowywanie opon
- Opiekę Assistance
- Wynajem auta zastępczego
KINTO to także wybór bardziej zrównoważonego sposobu użytkowania auta, z myślą o klimacie i środowisku. W ramach finansowania Toyota Leasing oferuje najnowsze, niskoemisyjne modele hybrydowe, elektryczne oraz wodorowe marki Toyota i Lexus.
Informacja o firmie:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.