EZVIZ zdobywa prestiżową nagrodę Red Dot: Best of the Best
EZVIZ, lider w dziedzinie rozwiązań smart home, został nagrodzony Red Dot: Best of the Best 2023, jedną z najbardziej rozpoznawalnych nagród w świecie designu. To wyjątkowe wyróżnienie otrzymał najnowszy projekt marki – innowacyjny zestaw do domu Ultimate Smart Home System Kit. Wraz z systematycznym poszerzeniem portfolio produktów smart home, EZVIZ rozpoczyna nową erę swojej działalności, w której na pierwszym miejscu stawia na wygodę użytkownika i efektywność energetyczną.
Nagroda Red Dot, nazywana również Oscarem designu, jest uważana za jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w wzornictwa przemysłowego na całym świecie. Wyznacza rygorystyczne standardy oceny produktów, które stanowią przykład doskonałości wzorniczej. Nagroda Best of the Best przyznawana jest tylko kilku wybranym produktom, które poszerzają dotychczas znane granice innowacyjności, funkcjonalności i estetyki. Według danych z poprzednich lat jedynie 20 proc. zgłoszonych uczestników otrzymało Red Dot, a jeszcze bardziej ekskluzywne 1,5 proc. zdobyło pożądane wyróżnienie Best of the Best.
„Jesteśmy zaszczyceni otrzymanym wyróżnieniem Red Dot: Best of the Best 2023. Nasz zwycięski projekt Ultimate Smart Home System Kit ma na celu uproszczenie interakcji człowieka z zaawansowanym systemem inteligentnego domu i tym samym poprawę komfortu domowników dzięki przemyślanemu projektowi. Chociaż zestaw nie jest jeszcze dostępny na rynku, mamy pewność, że w niedalekiej przyszłości trafi do milionów miłośników inteligentnych domów na całym świecie i zostanie przez nich doceniony.” – komentuje Ewa Tokarska, managerka EZVIZ ds. marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej.
Wyznacznik nowych standardów dla przyszłych systemów smart home
Zwycięski zestaw to efekt skutecznej integracji zaawansowanej technologii, doświadczeń użytkownika i bezpieczeństwa danych. Zaprojektowany z myślą o zbudowaniu infrastruktury bezpiecznego i wygodnego inteligentnego domu składa się z centralnego koncentratora A8, 12-calowego wyświetlacza SP12, niestandardowych paneli sterowania SW8 oraz interaktywnych kamer domowych TS1.
Wszystkie urządzenia zestawu działają płynnie dzięki dołączonemu koncentratorowi A8, który służy jako centralna jednostka sterująca i umożliwia łatwe zdalne zarządzanie. Co ważne, koncentrator zapewnia wysoką funkcjonalność zestawu, tworząc domowy ekosystem wielu urządzeń, w tym również tych, które zostaną dodane w przyszłości i otwiera przed użytkownikami nieograniczone możliwości.
Bezpieczeństwo klientów przede wszystkim
Połączone urządzenia EZVIZ współpracują ze sobą tak, aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort domowników. Ponadto, marka dąży do zapewnienia poczucia prywatności i budowania opartej na zaufaniu relacji z użytkownikiem, nadając priorytet skutecznej ochronie jego danych. Oprócz ścisłego szyfrowania danych, które spełnia międzynarodowe standardy, zestaw EZVIZ wykorzystuje sieć LAN - czyli konkurencyjną dla WiFi oraz zlokalizowaną komunikację do obsługi wszystkich kompatybilnych urządzeń.
Przyjemny dla oka design i intuicyjna obsługa
Elegancka, a jednocześnie nowoczesna estetyka produktów EZVIZ została zaprojektowana tak, aby harmonijnie dopasowywać się do dowolnej przestrzeni mieszkalnej, a także aktualnych trendów aranżacji wnętrz. Wszystkie urządzenia w zestawie charakteryzują się jednolitym, minimalistycznym wzornictwem i wysokiej jakości materiałami, podkreślającymi funkcjonalne walory, tj. prostotę użytkowania.
W parze ze stylową oprawą wizualną urządzeń pojawia się również ich intuicyjna obsługa. Użytkownicy mogą sterować nimi na różne sposoby: w domu - dotykowo lub głosowo za pomocą intuicyjnych paneli sterowania, zaś zdalnie - za pośrednictwem aplikacji mobilnej EZVIZ.
O firmie EZVIZ
Od 2013 roku EZVIZ zajmuje się wprowadzaniem „wygodnego życia” do każdego domu – oznacza to, że tworzymy proste, ale funkcjonalne urządzenia i sprzęt smart home, aby zapewnić poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Jako światowy lider w dziedzinie inteligentnych zabezpieczeń domowych, EZVIZ kreuje przyszłość inteligentnego domu i życia poprzez nieustanne wprowadzanie innowacji technologicznych, wytwarzanie niezawodnych produktów wysokiej jakości i godne zaufania usługi w chmurze. Jesteśmy obecni w ponad 130 krajach, zaufały nam miliony użytkowników i rodzin.
Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje
Nowa Murowana z miesiącem korzyści
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.