Eurowag wprowadza narzędzie do faktoringu w Polsce
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Eurowag, wiodąca platforma płatnicza i mobilna dla sektora komercyjnego transportu drogowego, uruchomiła usługę faktoringu w Polsce. EW Cash umożliwia klientom korzystanie z nowoczesnego narzędzia finansowego, które w praktyce pomaga w szybszej zamianie zaległych faktur na pieniądze. Rozwiązanie jest już dostępne na Łotwie i Litwie, gdzie jest częścią kompleksowej oferty usług mobilnych i finansowych Eurowag. W innych krajach, faktoring zostanie wprowadzony w 2022 roku.
Faktoring to narzędzie online, które usprawnia przepływ gotówki klientów. To rozwiązanie zapewnia faktury do natychmiastowej zapłaty, których termin płatności często wynosi 30, a czasem nawet 180 dni. Usługa jest obsługiwana przez partnera Eurowag, firmę Factris.
„Już od dawna, jedną z misji firmy Eurowag jest wspieranie i poprawa rentowności naszych klientów. Wiemy, że niezawodny i terminowy harmonogram przepływów pieniężnych może pomóc im w jeszcze skuteczniejszym prowadzeniu działalności” – powiedział Jakub Malý, wiceprezes ds. usług finansowych i płatniczych, Eurowag.
Proces wdrożenia EW Cash przez klientów jest prosty. Wszystkie niezbędne dokumenty, w tym ankieta zgłoszeniowa, znajdują się w Portalu Klienta w kategorii EW Cash. Po złożeniu wniosku, klient czeka jedynie na akceptację wniosku, a następnie na umowę.
Więcej informacji znajduje się tutaj:
Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.